Τελευταία Νέα
Ασφαλιστικά Νέα

Allianz Ελλάδος: Ανανεωμένη στρατηγική για το 2019

tags :
Allianz Ελλάδος: Ανανεωμένη στρατηγική για το 2019
Με αύξηση παραγωγής 11,1% έκλεισε το 2018 για την Allianz Ελλάδος
Στις προτεραιότητες και τις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η Allianz Ελλάδος για το νέο έτος, αλλά και στα επιτεύγματα της χρονιάς που μας πέρασε, αναφέρθηκε η διευθύνουσα σύμβουλος της Allianz Ελλάδος, κα Φιλίππα Μιχάλη, στην καθιερωμένη ετήσια εκδήλωση για την έναρξη της νέας χρονιάς, που πραγματοποιήθηκε στο Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετάνια, με καλεσμένους τους Συνεργάτες Πωλήσεων της εταιρίας από όλη την Ελλάδα.
«Μέσα στη χρονιά που πέρασε πετύχαμε να αυξήσουμε την παραγωγή μας, η οποία κινήθηκε ανοδικά κατά 3,4% συγκριτικά με το 2017. Τα θετικά αποτελέσματα προέκυψαν μέσα από σημαντική ανάπτυξη σε τομείς όπου είχαμε στρατηγικά στοχεύσει, όπως είναι η Υγεία & Αποταμίευση, Λοιποί Κλάδοι Γενικών Ασφαλίσεων, ειδικότερα στους μεγάλους κινδύνους και οι Ομαδικές Ασφαλίσεις», ανέφερε συγκεκριμένα η κα Μιχάλη.
«Το 2018 παραμείναμε ισχυροί μέσα σε ένα κλίμα συνεχών ανατροπών και το κλείσιμο του έτους μάς βρήκε με μία νέα ομάδα στο Συμβούλιο Διοίκησης και με τα νέα μας γραφεία στην Κύπρο να παίρνουν σάρκα και οστά», σχολίασε η κα Μιχάλη κι ευχαρίστησε το δυναμικό πωλήσεων της εταιρίας για τη σκληρή δουλειά και το ζήλο που επέδειξε αυτή την ιδιαίτερη χρονιά.
Στην ανανεωμένη φιλόδοξη εμπορική στρατηγική της εταιρίας και τους σχεδιασμούς για το νέο έτος αναφέρθηκε ο εμπορικός διευθυντής κ. Στέφανος Μαλαχιάς: «Το νέο έτος μάς βρίσκει με πολύ θετικά αποτελέσματα στον κλάδο Ζωής & Υγείας, όπου η αύξηση παραγωγής αγγίζει το 11,1% συγκριτικά με το 2017 και κύριο όχημα ανάπτυξης το αποκλειστικό δίκτυο συνεργατών μας. Στις Γενικές Ασφαλίσεις κινηθήκαμε σχεδόν στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος, παρουσιάζοντας αξιοσημείωτη αύξηση παραγωγής σε τομείς στρατηγικής σημασίας, η οποία προήλθε από όλα τα δίκτυα των συνεργατών μας».
«Εκτός όμως από τα παραγωγικά αποτελέσματα, το 2019 μας βρίσκει με ανανεωμένο και σύγχρονο επικοινωνιακό προφίλ», πρόσθεσε, «αφού η νέα μας διαφημιστική καμπάνια μάς προτρέπει να «τολμήσουμε σήμερα» και η φωνή μας στα social media δυναμώνει με τη δημιουργία της σελίδας μας στο LinkedIn».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης