Τί απαντά η ΕΛΤΑ Courier για επερώτηση βουλευτών της ΝΔ μετά από τα δημοσιεύματα του ΒΝ

Τί απαντά η ΕΛΤΑ Courier για επερώτηση βουλευτών της ΝΔ μετά από τα δημοσιεύματα του ΒΝ
Τί απαντά η ΕΛΤΑ Courier για επερώτηση βουλευτών της ΝΔ μετά από τα δημοσιέυματα του ΒΝ
Απαντήσεις στα όσα αναφέρονται σε επερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή, οι βουλευτές της ΝΔ Ι. Φωτήλας, Α. Γεωργιάδης και Β. Οικονόμου (μετά από μπαράζ δημοσιευμάτων του bankingnews.gr που έφερε στη δημοσιότητα το θέμα), δίνει με ανακοίνωσή της η διοίκηση της ΕΛΤΑ Courier AE, τονίζοντας κυρίως την ανοδική της πορεία την τελευταία διετία, γεγονός που την φέρνει – όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση - στην τρίτη θέση της συγκεκριμένης αγοράς (σε έσοδα και αντικείμενα), από την πέμπτη, στην οποία βρισκόταν επί σειρά ετών. Τονίζει ακόμα ότι η μεταφορά της εταιρείας σε νέες εγκαταστάσεις «υπαγορεύτηκε από τις ανάγκες που απορρέουν από την επιχειρησιακή της προοπτική, τον σεβασμό των εργαζομένων της και, όπως θα δειχθεί παρακάτω, από την ανάγκη επίτευξης οικονομιών κλίμακας», αλλά και γιατί οι εργαζόμενοι στην εταιρεία, «μέχρι πρότινος ήταν αναγκασμένοι να εργάζονται σε χώρους με προβληματικές συνθήκες εργασίας, υγιεινής και ασφάλειας».

Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι η διαδικασία και τα οικονομικά στοιχεία της μετεγκατάστασης συνάδουν «πλήρως με τα όσα προβλέπει ο Ν. 4412/2016 και αυτό είναι τεκμηριωμένο από το Νομικό Σύμβουλο της Εταιρείας και από την έκθεση εσωτερικού ελέγχου. Επίσης έχει τηρηθεί όλη η προβλεπόμενη διαδικασία δημοσιότητας».

Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρει τα εξής:

«Απαντώντας στα σημερινά δημοσιεύματα των ΜΜΕ, που αναφέρονται στην σχετική επερώτηση των βουλευτών της Ν.Δ. Ι. Φωτήλα, Α. Γεωργιάδη και Β. Οικονόμου, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα ακόλουθα:

Λόγοι μεταφοράς της εταιρείας σε νέες εγκαταστάσεις.

Η πορεία της εταιρείας στην αγορά των ταχυμεταφορών χαρακτηρίζεται από ταχύτατη άνοδο κατά την τελευταία διετία, στη διάρκεια της οποίας την ευθύνη της έχει η σημερινή διοίκηση. Από την πέμπτη θέση στην αγορά (σε έσοδα και αντικείμενα) όπου βρισκόταν επί σειρά ετών, ανήλθε στην τρίτη, σύμφωνα με την Επισκόπηση Αγορών της ΕΕΤΤ.
Η επίτευξη των ανωτέρω και η αντιμετώπιση των παθογενειών ετών, που κληρονόμησε η σημερινή διοίκηση, δεν ήταν τυχαία. Πραγματοποιήθηκε με χρηστή διοίκηση, ρεαλιστικό σχεδιασμό, ορθολογική οργάνωση και προγραμματισμό και διαρκή αξιολόγηση των αποτελεσμάτων. Αλλά και με την αμέριστη προσφορά και συμμετοχή των εργαζομένων και συνεργατών της εταιρείας, οι οποίοι μέχρι πρότινος ήταν αναγκασμένοι να εργάζονται σε χώρους με προβληματικές συνθήκες εργασίας, υγιεινής και ασφάλειας.
Επομένως, η μεταφορά της έδρας της εταιρείας υπαγορεύτηκε από τις ανάγκες που απορρέουν από την επιχειρησιακή της προοπτική, τον σεβασμό των εργαζομένων της και, όπως θα δειχθεί παρακάτω, από την ανάγκη επίτευξης οικονομιών κλίμακας.

Διαδικασία και οικονομικά στοιχεία της μετεγκατάστασης

Η διαδικασία που ακολουθήθηκε στην ανωτέρω περίπτωση συνάδει πλήρως με τα όσα προβλέπει ο Ν. 4412/2016 και αυτό είναι τεκμηριωμένο από το Νομικό Σύμβουλο της Εταιρείας και από την έκθεση εσωτερικού ελέγχου. Επίσης έχει τηρηθεί όλη η προβλεπόμενη διαδικασία δημοσιότητας.
Το έργο της ανακαίνισης του νέου κτηρίου της Έδρας ανατέθηκε στους αναδόχους μετά από διεθνή ηλεκτρονικό ανοιχτό μειοδοτικό διαγωνισμό συνολικού προϋπολογισμού 605.000,00€ (1356/2018 ΚΗΜΔΗΣ) και το τελικό κόστος υλοποίησης ανέρχεται στο ποσό 450.000,00€.
Επομένως, δεν τίθεται ούτε ζήτημα κατάτμησης ούτε τεχνικό έργο αξίας 1.000.000,00€.
Η σύμβαση μίσθωσης του κτηρίου, που υπεγράφη τον Ιούλιο του 2017, δεν προβλέπει καμιά προκαταβολή 24 ενοικίων, αλλά την προβλεπόμενη προκαταβολή εγγύησης της μίσθωσης και την καταβολή ποσού 5.000,00 € ανά μήνα για την περίοδο της ανακαίνισης (που όταν η Εταιρεία θα εγκαθίστατο στο κτήριο θα εξέπιπτε ισόποσα από τα επόμενα ενοίκια), και τη σταθερότητα του ενοικίου για 7 χρόνια, μετά την πάροδο των οποίων η αύξηση θα δίνεται με βάση τον Δείκτη Τιμών Καταναλωτή και μόνο.
Οι οικονομίες κλίμακας που επιτυγχάνονται σχετικά με τα μέχρι τώρα καταβαλλόμενα ενοίκια για την παλαιά Έδρα, τους εκτός αυτής ενοικιασμένους βοηθητικούς χώρους, καθώς και της μεταφοράς της Κεντρικής Αποθήκης της Εταιρείας και της δυνατότητας υπομίσθωσης χώρων του νέου κτηρίου, θα φτάσουν ετησίως τα 30.000€ περίπου.

 «Προσλήψεις» στα ΕΛΤΑ Courier AE

Η εταιρεία δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην σκληρά ανταγωνιστική ελεύθερη αγορά του κλάδου, όπως άλλες 500 περίπου εταιρείες, χωρίς να χρηματοδοτείται από το Κράτος (από συνδρομές των φορολογουμένων πολιτών της Χώρας ή από την Μητρική Εταιρεία).
Παρ’ όλα αυτά, δεν μπορεί να επιλέγει το προσωπικό της ελεύθερα και άμεσα, ή να το αυξομειώνει ανάλογα με τις ανάγκες της (π.χ. άνοιγμα νέων πρακτορείων) όπως οι ανταγωνιστές της, γιατί υπόκειται σε περιορισμούς. Προκειμένου λοιπόν να εξασφαλίσει την αποδοτική της λειτουργία και την ικανοποίηση των πελατών της, εκχωρεί έργο σε αναδόχους, μέσω ανοικτών διεθνών διαγωνισμών, σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016 και όχι με απευθείας αναθέσεις, όπως γινόταν στο παρελθόν.
Ως εκ τούτου, οι αναφορές περί «προσλήψεων» δεν ευσταθούν, πολλώ δε μάλλον, περί της δυνατότητας του Προέδρου να καθορίζει το προσωπικό των αναδόχων των διαγωνισμών.

Προσόντα και αποδοχές της Εμπορικής Διευθύντριας

Η πρόσληψη των συνεργατών της Εταιρείας και η ανάθεση θέσεως ευθύνης γίνεται με συνέπεια και σεβασμό στο υπάρχον θεσμικό πλαίσιο της Εταιρείας (άρθρο 18, «Περιγραφή Θέσεων Εργασίας», παρ. 1 «Θέσεις Ευθύνης Στάθμης Διεύθυνσης» και άρθρο 8 «Αξιολόγηση – Εξέλιξη Προσωπικού»).
Η συγκεκριμένη Εμπορική Διευθύντρια πληροί όλες τις προϋποθέσεις του ανωτέρω άρθρου.
Η επιβεβαίωση της ορθότητας ανάθεσης των καθηκόντων Εμπορικής Δ/ντριας στη συγκεκριμένη συνεργάτιδα προκύπτει από την αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας κατά 29% την τελευταία διετία, γεγονός που αποτελεί αδιάψευστο εχέγγυο της ικανότητάς της.
Τέλος, πρέπει να τονιστεί κατηγορηματικά ότι ο μισθός της (μαζί με τα πρόσθετα),είναι χαμηλότερος του αναφερομένου στην επερώτηση ποσού. Άλλωστε, τέτοιοι μισθοί δεν υφίστανται και για καμιά αντίστοιχη θέση ευθύνης.

Περί των σχεδίων ενσωμάτωσης της εταιρείας στη μητρική

Η Διοίκηση της ΕΛΤΑ Courier Α.Ε. δεν μπορεί να δημοσιοποιεί θέματα που άπτονται της επιχειρησιακής της στρατηγικής, εξυπηρετώντας ηθελημένα ή αθέλητα τα συμφέροντα των ανταγωνιστών της ή και τρίτων».


Τί έγραφε το bankingnews.gr την Πέμπτη 07/02/2019 - 16:29

Ερώτηση από βουλευτές της ΝΔ στη Βουλή για τα ΕΛΤΑ Courier, μετά τις αποκαλύψεις του ΒΝ

Στα σοβαρά ερωτήματα που εγείρονται για τον Πρόεδρο των ΕΛΤΑ Courier και υποψήφιο Δήμαρχο Πεντέλης κ. Αντώνη Φειδοπιάστη, μετά τις αποκαλύψεις του bankingnews.gr αναφέρονται με ερώτησή τους προς τον Υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών & Ενημέρωσης οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας Ιάσονας Φωτήλας, Άδωνις Γεωργιάδης και Βασίλης Οικονόμου.
Σύμφωνα με καταγγελίες, οι «κολλητοί» φίλοι του Υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών & Ενημέρωσης κ. Νίκου Παππά, ο Πρόεδρος κ. Αντώνης Φειδοπιάστης, ο C.E.O. κ. Δημήτρης Αποστολάκος και ο Γενικός Διευθυντής κ. Παναγιώτης Πανάγος, προγραμμάτισαν την μετεγκατάσταση της εταιρείας σε νέο κτίριο στην Αγία Παρασκευή, πληρώνοντας οι υπερφορολογημένοι Έλληνες πολίτες ενοίκια δύο ετών.
Επίσης, οι εν λόγω καταγγελίες αναφέρουν ότι το συγκεκριμένο τεχνικό έργο (αξίας περίπου 1.000.000€) κατατμήθηκε – κάτι που απαγορεύεται.
Επιπροσθέτως, οι εργαζόμενοι αναφέρουν πως ο Πρόεδρος των ΕΛΤΑ Courier και υποψήφιος Δήμαρχος με τον ΣΥΡΙΖΑ με τον Συνδυασμό «Νέοι Άνθρωποι – Νέα Αρχή» στο Δήμο Πεντέλης κ. Αντώνης Φειδοπιάστης, προσφέρει και θέσεις εργασίας στα ΕΛΤΑ Courier, μέσω εταιρειών όπως είναι η Mediatel και η ONEX, προκειμένου να μην εμφανίζονται ως προσλήψεις – συμβάσεις στην ίδια την εταιρεία.
Τέλος, η Εμπορική Διευθύντρια των ΕΛΤΑ Courier, στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Ζήνα Στεφανίδη, κατέχει Διευθυντική θέση - με υψηλό μισθό που πληροφορίες λένε πως αγγίζει και ξεπερνά τις 3.000 ευρώ το μήνα – τη στιγμή που οι διευθυντικές θέσεις/ θέσεις ευθύνης απαιτούν τουλάχιστον Πτυχίο ΑΕΙ και άλλα προσόντα που σύμφωνα με τις καταγγελίες η κυρία δε διαθέτει. Για όλα τα ανωτέρω ζητούν απαντήσεις από τον αρμόδιο Υπουργό καθώς και τα έγγραφα που αποδεικνύουν τα λεγόμενά του.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης με ΑΚΕ:

Προς τον Υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών & Ενημέρωσης
Θέμα: Άπειρα ερωτηματικά για τα ΕΛΤΑ Courier

Σοβαρά ερωτήματα εγείρονται για τον Πρόεδρο των ΕΛΤΑ Courier και υποψήφιο Δήμαρχο Πεντέλης κ. Αντώνη Φειδοπιάστη, μετά τις καταγγελίες εργαζομένων των Ταχυδρομείων οι οποίοι ρωτούν για πόσο ακόμα θα κλείνει τα μάτια και θα κωφεύει η Διοίκηση του Υπερταμείου και η Διοίκηση των ΕΛΤΑ.
Σύμφωνα με καταγγελίες, οι «κολλητοί» φίλοι του Υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών & Ενημέρωσης κ. Νίκου Παππά, ο Πρόεδρος κ. Αντώνης Φειδοπιάστης, ο C.E.O. κ. Δημήτρης Αποστολάκος και ο Γενικός Διευθυντής κ. Παναγιώτης Πανάγος, προγραμμάτισαν την μετεγκατάσταση της εταιρείας σε νέο κτίριο στην Αγία Παρασκευή, πληρώνοντας οι υπερφορολογημένοι Έλληνες πολίτες ενοίκια δύο ετών. Επίσης, οι εν λόγω καταγγελίες αναφέρουν ότι το συγκεκριμένο τεχνικό έργο (αξίας περίπου 1.000.000€) κατατμήθηκε – κάτι που απαγορεύεται από τον Νόμο 4412/2016. Μάλιστα για το λόγο αυτό υπήρξε και σχετική συνεδρίαση της μητρικής με τη θυγατρική εταιρεία όπου ζητήθηκε από τον κ. Φειδοπιάστη να δώσει εξηγήσεις.
Συνεχίζοντας τις καταγγελίες, οι εργαζόμενοι αναφέρουν πως ο Πρόεδρος των ΕΛΤΑ Courier και υποψήφιος Δήμαρχος με τον ΣΥΡΙΖΑ με τον Συνδυασμό «Νέοι Άνθρωποι – Νέα Αρχή» στο Δήμο Πεντέλης κ. Αντώνης Φειδοπιάστης, προσφέρει και θέσεις εργασίας στα ΕΛΤΑ Courier. Συγκεκριμένα, προσφέρει μηνιαίες συμβάσεις στους εν δυνάμει ψηφοφόρους του παραπάνω Δήμου, μέσω εταιρειών όπως είναι η Mediatel και η ONEX, προκειμένου να μην εμφανίζονται ως προσλήψεις – συμβάσεις στην ίδια την εταιρεία.
Τέλος, η Εμπορική Διευθύντρια των ΕΛΤΑ Courier, στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Ζήνα Στεφανίδη, κατέχει Διευθυντική θέση - με υψηλό μισθό που πληροφορίες λένε πως αγγίζει και ξεπερνά τις 3.000 ευρώ το μήνα – τη στιγμή που οι διευθυντικές θέσεις/ θέσεις ευθύνης απαιτούν τουλάχιστον Πτυχίο ΑΕΙ και άλλα προσόντα που σύμφωνα με τις καταγγελίες η κυρία δε διαθέτει.
Επειδή  στα ΕΛΤΑ Courier χρεώνουν ακριβά τον ήδη υπερφορολογημένο Έλληνα πολίτη
Επειδή κανείς δεν έχει το δικαίωμα την προσωπική προεκλογική του καμπάνια να την κάνει εις βάρος των πολιτών
Επειδή κανείς δεν μπορεί να κατέχει Διευθυντική Θέση/ Θέση Ευθύνης με μοναδικό προσόν την κομματική ταυτότητα του ΣΥΡΙΖΑ και να λαμβάνει μηνιαίες αποδοχές που ξεπερνούν τις 3.000 ευρώ
Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
1.    Ποιοι είναι οι λόγοι μεταφοράς της εταιρείας σε νέες εγκαταστάσεις; Παρακαλούμε όπως κατατεθεί η σχετική απόφαση που αναφέρει αναλυτικά και τους λόγους.
2.    Ποια διαδικασία ακολουθήθηκε για την επιλογή του εν λόγω ακινήτου; Ισχύει ότι πληρώθηκαν ενοίκια δύο ετών στο υπό μετακόμιση κτίριο; Εάν ναι, γιατί; Παρακαλούμε όπως κατατεθεί το μισθωτήριο συμβόλαιο.
3.    Αληθεύει ότι υπήρξε κατάτμηση του εν λόγω τεχνικού έργου; Παρακαλούμε όπως μας δοθούν οι συγκεκριμένες αποφάσεις. Επίσης, να μας δοθούν τα πρακτικά της συνεδρίασης στην οποία κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις ο κ. Φειδοπιάστης.
4.    Ισχύουν οι καταγγελίες για προσλήψεις στα ΕΛΤΑ Courier με μηνιαίες συμβάσεις μέσω εταιρειών όπως η Mediatel και η ONEX; Αληθεύει ότι οι περισσότεροι συμβασιούχοι είναι από τον Δήμο Πεντέλης όπου είναι υποψήφιος Δήμαρχος ο Πρόεδρος της ΕΛΤΑ Courier κ. Αντώνης Φειδοπιάστης; Παρακαλούμε όπως κατατεθούν αναλυτικά στοιχεία για τις συμβάσεις εργαζομένων που έχουν υπογραφεί μέσω τρίτου από την ημέρα ανάληψης καθηκόντων του Πρόεδρου των ΕΛΤΑ Courier κ. Αντώνη Φειδοπιάστη.
5.    Σε τι ύψος ανέρχονται οι μηνιαίες αποδοχές της Εμπορικής Διευθύντριας των ΕΛΤΑ Courier κ. Ζήνας Στεφανίδη; Προβλέπονται έξοδα για τηλεφωνικές συνδέσεις, διάθεση αυτοκινήτου και ταξίδια; Παρακαλούμε όπως κατατεθούν τα σχετικά έγγραφα.
6.    Ισχύει πως η Εμπορική Διευθύντρια των ΕΛΤΑ Courier κ. Ζήνα Στεφανίδη αν και δεν είναι κάτοχος Πτυχίου ΑΕΙ κατέχει Διευθυντική Θέση/ Θέση Ευθύνης; Παρακαλούμε όπως κατατεθεί το βιογραφικό της.
7.    Είναι στα σχέδια του Υπουργείου η ενσωμάτωση της θυγατρικής στη μητρική εταιρεία; Εάν ναι, για ποιο λόγο δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί; Εάν όχι, για ποιους λόγους;

Οι ερωτώντες βουλευτές

Ιάσονας Φωτήλας    Αχαΐας
Σπυρίδων – Άδωνις Γεωργιάδης   Β’ Αθηνών
Βασίλειος Οικονόμου    Επικρατείας

Τί έγραφε το bankingnews.gr την Τετάρτη 06/02/2019 - 16:29

Τι (δεν) απαντά η ΕΛΤΑ Courier στο ΒΝ - Παραμένουν τα ερωτηματικά

Την ανάγκη να διαψεύσει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο «νιώθει» η διοίκηση της ΕΛΤΑ Courier πρόσφατο δημοσίευμα του bankingnews.gr, σχετικά με την «μίσθωση ακινήτου» για το κέντρο διαλογής και τις συμβάσεις μίσθωσης αυτοκινήτων.
Μάλιστα η ΕΛΤΑ Courier το χαρακτηρίζει ως παντελώς ανακριβές και κακόβουλο και που μόνο στόχο έχει να πλήξουν το κύρος και την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας τους, σε μια χρονική στιγμή μάλιστα που μέσω της πλήρους αναδιοργάνωσής της βρίσκεται σε ανοδική πορεία.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, σε ό,τι αφορά το υπό μίσθωση ακίνητο, ουδεμία οικονομική συναλλαγή έγινε μεταξύ του ιδιοκτήτη-εκμισθωτή και της εταιρείας μας, παρά μόνο η υπογραφή ενός προσυμφώνου μισθώσεως που περιελάμβανε αποκλειστικά τους όρους αυτής και απολύτως τίποτε άλλο.
Προηγουμένως μάλιστα είχαν ακολουθηθεί όλες οι νόμιμες και ενδεικνυόμενες διαδικασίες για την επιλογή του συγκεκριμένου ακινήτου.
Βεβαίως, το εν λόγω θέμα καθίσταται πλέον και άνευ αντικειμένου, αφού το εν λόγω προσύμφωνο ακυρώθηκε συναινετικά από τα συμβαλλόμενα μέρη για λόγους που αφορούσαν την εκμισθώτρια εταιρεία και την έγκαιρη παράδοση του ακινήτου.
Σε ό,τι αφορά τα μισθωμένα αυτοκίνητα, η Εταιρεία αξιοποιεί την AVIS A.E. με σύμβαση αορίστου χρόνου από το 2012, για μακροχρόνιες μισθώσεις leasing και την FMS A.E., που είναι συνεργάτης της ανωτέρω, περιστασιακά για ενοικίαση, μέχρι 12 μήνες, οχημάτων κάλυψης των έκτακτων αναγκών της, λόγω της συνεχούς αύξησης του έργου της και των αντίστοιχων συντήρησης, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα σταδιακής αποδέσμευσης και επιστροφής τους, χωρίς ρήτρες.  
Είναι λοιπόν προφανές ότι οι επιχειρούμενες συγκρίσεις τιμών είναι τουλάχιστον ατυχείς καθώς δεν αφορούν ομοειδείς περιπτώσεις και ως εκ τούτου δεν ανταποκρίνονται στα πραγματικά δεδομένα.
Η Διοίκηση της εταιρείας μας, με απόλυτη συναίσθηση του δύσκολου έργου που έχει κληθεί να φέρει σε πέρας, δηλώνει ότι θα συνεχίσει να είναι προσηλωμένη στο έργο της και στην επίτευξη των στόχων, που της έχουν τεθεί, με ορατά πλέον αποτελέσματα την 3η θέση συνολικά στην αγορά, μέσα σε ένα έτος από την ανάληψη των καθηκόντων της (ΕΕΤΤ: Επισκόπηση Αγορών 2017) και την αύξηση του έργου της κατά 28% σε δυο χρόνια", καταλήγει η εταιρεία.


Τί έγραφε το bankingnews.gr την Τετάρτη 30/01/2019 - 23:44

Αποκάλυψη: Οσμή μεγάλου σκανδάλου στην ΕΛΤΑ Courier και το πάρτι του ΣΥΡΙΖΑ


Απίστευτες σκανδαλώδεις πρακτικές από τη διοίκηση της Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ (θυγατρική των Ελληνικών Ταχυδρομείων) της οποίας επικεφαλείς είναι τα εξέχοντα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και αυτοδιοικητικοί παράγοντες της Πεντέλης Αντώνης Φειδοπιάστης και  Δημήτρης Αποστολάκος (Διευθύνων Σύμβουλος) αποκαλύπτονται από τα νέα στοιχεία που περιήλθαν στην κατοχή του bankingnews για την περίφημη μετεγκατάσταση του ΚΤΕΠ Αττικής για την οποία τέθηκαν χωρίς απάντηση συγκεκριμένα ερωτήματα στο δημοσίευμα της 18ης Δεκεμβρίου http://bankingnews.gr/index.php?id=399740.
Και αυτό διότι πρώτο απουσιάζουν από τη διαύγεια αποφάσεις του ΔΣ, δεύτερον το ενοίκιο αυξήθηκε σε σχέση με την αρχική απόφαση αλλά και την πρόσκληση που δημοσιεύτηκε (από 15.000 που ήταν και η ανώτατη τιμή σε 17.500 ευρώ το μήνα) και τρίτον υπογράφηκε προσύμφωνο μίσθωσης με προκαταβολή 7 μισθωμάτων δηλαδή 122.500 ευρώ και με εγγύηση επιταγές της εταιρίας, μιας εταιρίας που από τον ισολογισμό της δεν προκύπτει ότι έχει ακίνητα αλλά και αρνητική καθαρή θέση!!!
Η ανάγνωση όμως του πρακτικού επιτροπής που αξιολόγησε σε μια ημέρα !!! το ακίνητο και το έκρινε κατάλληλο δείχνει ότι επρόκειτο για μια προσφορά που δεν περιείχε ούτε τα βασικά.
Ειδικά στην προσφορά της ΠΑΡΤΣ ΕΝΤ ΓΚΛΑΣ ΑΕ σύμφωνα με την Επιτροπή που εισηγήθηκε θετικά προκύπτει ότι δεν υπήρχε η διεύθυνση του κτιρίου!!!.
Ταυτόχρονα δεν προσκομίστηκαν τίτλοι ιδιοκτησίας , ούτε άδεια οικοδομής.
Επίσης δεν προσκομίστηκε καμία βεβαίωση ενεργειακής επάρκειας, ούτε πιστοποιητικό πυρασφάλειας, ούτε κατόψεις ούτε καν φωτογραφίες εσωτερικών και εξωτερικών χώρων.
Αντί για φωτογραφίες προσκομίστηκε μακέτα.!!!
Όλα τα παραπάνω ήταν προαπαιτούμενο να προσκομιστούν με βάση την προκήρυξη που δημοσιεύτηκε.
Αυτό όμως προκαλεί πραγματικά σοκ είναι πως ενώ την προσφορά κάνει η εταιρία ΠΑΡΤΣ ΕΝΤ ΓΚΛΑΣ ΑΕ και το πρακτικό αξιολόγησης αναφέρει την προσφορά του νομικού προσώπου στην θετική εισήγησή της αναφέρει ότι προτείνει ομόφωνα την αποδοχή της προσφοράς ακινήτου του κου Βρανά Νικόλαου που βρίσκεται επί της οδού Καναπιτσέρη 5 στο Ρέντη.
Και προκαλεί σοκ ενώ πρώτον ο προσφέρων είναι νομικό πρόσωπο στην αποδοχή προσφοράς αναφέρεται φυσικό πρόσωπο με αποτέλεσμα να γεννάται το ερώτημα σε ποιον πραγματικά ανήκει το ακίνητο.
Το δεύτερο ζήτημα που εγείρεται είναι πως ενώ στον πίνακα αξιολόγησης του ακινήτου αναφέρεται ότι στην προσφορά δεν υπάρχει διεύθυνση στην εισήγηση αναφέρεται διεύθυνση ακινήτου και συγκεκριμένα η οδός Καναπιτσέρη 5.
Σημειώνεται ότι όλες οι ανακοινώσεις που έχουν δημοσιευτεί στη διαύγεια αναφέρονται σε ακίνητο της ΠΑΡΤΣ ΕΝΤ ΓΚΛΑΣ η οποία αποκάλυψε το bankingnews δεν εμφανίζει ακίνητα στον ισολογισμό της γεγονός που εγείρει τουλάχιστον ερωτήματα για την αξιοπιστία των στοιχείων που δημοσιεύτηκαν στη διαύγεια από την Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ
Και το γεγονός καθίσταται εντελώς ύποπτο καθώς το ΔΣ της Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ εξουσιοδότησε το Διευθύνοντα Σύμβουλο να υπογράψει προσύμφωνο μίσθωσης με προκαταβολή 7 μισθωμάτων δηλαδή 122.500 ευρώ και με εγγύηση επιταγές της εταιρίας!!!  
Δηλαδή παίρνει επιταγές της ΠΑΡΤΣ ΕΝΤ ΓΚΛΑΣ που προσφέρει το ακίνητο αλλά το ακίνητο με βάση τα γραφόμενα της Επιτροπής είναι του κου Βρανά Νικολάου αλλά οι επιταγές είναι της εταιρίας!!!


Τί έγραφε το bankingnews.gr την Πέμπτη 31/01/2019 - 23:15  

Μετά τα ακίνητα κόλπα και με αυτοκίνητα στα ΕΛΤΑ Courier - Προς …απόσυρση Φειδοπιάστης - Αποστολάκος

Τακτικοί πελάτες των εταιριών του κου Βρανά Νικόλαου μετόχου της ΠΑΡΤΣ ΕΝΤ ΓΚΛΑΣ αποδεικνύονται δια των ΕΛΤΑ Courier οι κύριοι Φειδοπιάστης και Αποστολάκος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος αντίστοιχα, τους οποίους μπροστά στις αποκαλύψεις των σκανδάλων που έχουν εμπλακεί κατά τη διαχείριση της θυγατρικής των ΕΛΤΑ ετοιμάζεται να … αποσύρει ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής κ. Νίκος Παππάς.
Η «απόσυρσή» τους θα γίνει δια του επιχειρήματος της καθόδου του κου Φειδοπιάστη ως επικεφαλής της παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ στο Δήμο Πεντέλης στην οποία υποψήφιος και νυν δημοτικός σύμβουλος είναι και ο κ. Αποστολάκος.
Οι φόβοι της κυβέρνησης και του κου Παππά φαίνεται να είναι βάσιμοι καθώς τα στοιχεία που περιέρχονται καθημερινά στο bankingnews δείχνουν ότι οι σκανδαλώδεις πρακτικές έχουν βάθος και δημιουργούν έρεισμα παρέμβασης της δικαιοσύνης.
Και αυτό διότι πέραν των ζητημάτων που προκύπτουν από τη χθεσινή αποκάλυψη του bankingnews για τον τρόπο και τις διαδικασίες που ενοικιάστηκε το ακίνητο που στεγάζεται το ΚΤΕΠ Αττικής υπάρχει και συνέχεια.
Χθες αποκαλύψαμε πέραν των άλλων ότι ενώ η προσφορά για την ενοικίαση έγινε από την ΠΑΡΤΣ ΕΝΤ ΓΛΑΣΣ η τελική εισήγηση αναφέρεται στο ακίνητο του κ. Νικόλαου Βρανά.
Κατά σύμπτωση ο κ. Βρανάς είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΠΑΡΤΣ ΕΝΤ ΓΚΛΑΣ και πάντως δεν ήταν άγνωστος στη διοίκηση των ΕΛΤΑ Courier που έτρεξε το διαγωνισμό σε ασφυκτικούς χρόνους εν μέσω εορτών Χριστουγέννων είχε μια προσφορά που έμπαζε αλλά την αξιολόγησε εντός 24ώρου και την έκρινε επαρκή.
Λίγες ημέρες πριν συμβούν αυτά τα γεγονότα στα τέλη του 2017 και συγκεκριμένα στις 21/11/2017 με απευθείας ανάθεση η διοίκηση των ΕΛΤΑ μισθώνει 20 FIAT Doblo από την εταιρία Fleet Management Solutions για ένα χρόνο με μηνιαίο μίσθωμα περιλαμβανόμενου του ΦΠΑ 11.532 το μήνα.
Και ω τι σύμπτωση Πρόεδρος του ΔΣ της Fleet Management είναι πάλι ο κ. Νίκος Βρανάς.
Προφανώς οι κύριοι Φειδοπιάστης και Αποστολάκος μπορούν να εξηγήσουν αυτή τη σύμπτωση πέραν του γεγονότος ότι στις 21/11/2017 αποφάσισε το ΔΣ την έγκριση της σύμβασης και στις 22 του μήνα είχε σταλεί έγγραφο στην εταιρία και αυτή το είχε υπογράψει. Ασύλληπτη πραγματικά ταχύτητα που δεν συναντάται ούτε στον ιδιωτικό τομέα.
Και γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρον όταν η ΕΛΤΑ Courier έχει απευθυνθεί στην AVIS στις 27/10/2017 η οποία κάνει αρχική και διαπραγματεύσιμη προσφορά για τριετή μίσθωση του ιδίου αυτοκινήτου με 30.000 χλμ το χρόνο έναντι 415 ευρώ το μήνα περιλαμβανόμενου του ΦΠΑ και για κάθε επιπλέον 1000 χλμ το χρόνο περί τα 90 ευρώ.
Προφανώς η αριθμητική της διοίκησης των ΕΛΤΑ είναι προχωρημένη και δεν μπορούμε να αντιληφθούμε πως η εταιρία επέλεξε την Fleet και μάλιστα με περίπου 40% ακριβότερο μίσθωμα.
Και προφανώς στο Υπερταμείο μπορεί να άλλαξαν τη διοίκηση των ΕΛΤΑ αλλά μάλλον τους διαφεύγει ότι έχουν ευθύνη ως απώτατος μέτοχος για τα όσα έχουν συμβεί και συμβαίνουν μέχρι σήμερα στην ΕΛΤΑ Courier.


www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS