Κοινωνία

Δυσαρέσκεια της ΕΕ για τις καθυστερήσεις στην αναβάθμιση του «112»

Δυσαρέσκεια της ΕΕ για τις καθυστερήσεις στην αναβάθμιση του «112»
Οκτώ χρόνια «αναβαθμίζεται» στην Ελλάδα το «112» 
Επιμένουν τα προβλήματα για τον Ευρωπαϊκό Αριθμό Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης «112» στην Ελλάδα, καθώς η αναβάθμιση του συστήματος καθυστερεί από το 2011, υποχρεώνοντας την ΕΕ να ζητά εξηγήσεις από την χώρας μας, αναφέρει το CNN Greece.
Πρόκειται για τον αριθμό ο οποίος χρησιμοποιείται πανευρωπαϊκά όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα αντί του 100 ή του 166 για την παροχή βοήθειας.
Αν και, όμως, στις υπόλοιπες χώρας ο αριθμός αυτός μπορεί να εντοπίσει εκείνον που κάνει την κλήση άμεσα στην Ελλάδα, αυτό δεν είναι εφικτό ακριβώς λόγω της μη αναβάθμισης του συστήματος, ενώ παραμένει εχθρικό προς τους ΑμεΑ.
Θα πρέπει να σημειωθεί πως το 2018 έγιναν 140 εκατομμύρια κλήσεις σε όλη την Ευρώπη, ενώ είναι σχεδόν οι μισές από όλες τις κλήσεις έκτακτης ανάγκης και κάθε χρόνο αυξάνονται όλο και περισσότερο.
Το 2018, το 73% των κλήσεων έκτακτης ανάγκης έγιναν από κινητό τηλέφωνο, ποσοστό αυξημένο κατά 3% σε σχέση με πέρυσι.
Σε 23 κράτη-μέλη καταγράφεται ότι ο χρόνος απάντησης που απαιτείται για να ειδοποιηθούν οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης είναι λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα.
Από τα 27 κράτη-μέλη που ανέφεραν τον απαιτούμενο χρόνο για τη λήψη της θέσης του καλούντος, οι μεγαλύτερες περίοδοι αναφέρθηκαν στην Ελλάδα (261 δευτερόλεπτα).

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης