Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Β. Σταύρου (ΑΒ Βασιλόπουλος): Το έτοιμο φαγητό της ΑΒ διεκδικεί μερίδιο από την αγορά της εστίασης

Β. Σταύρου (ΑΒ Βασιλόπουλος): Το έτοιμο φαγητό της ΑΒ διεκδικεί μερίδιο από την αγορά της εστίασης
Η αγορά αποτιμάται στα 7 δισ. ευρώ - Τι είπε για πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας
Ενδυναμώνει τη συνεργασία με τους αγρότες η ΑΒ Βασιλόπουλος από κοινού με το ίδρυμα Μποδοσάκη και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή, δίνοντας στους παραγωγούς ως εργαλείο δουλειάς την τεχνολογία, η οποία πλέον κρίνεται απαραίτητη για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, το Ίδρυμα Μποδοσάκη και η Αμερικανική Γεωργική Σχολή θέτουν σε εφαρμογή το πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας δίνοντας τη δυνατότητα αρχικά σε 120 παραγωγούς να λαμβάνουν χρήσιμες μετεωρολογικές πληροφορίες όπως και για το υπέδαφος.
Το κόστος του προγράμματος ανέρχεται σε 80.000 ευρώ και το αναλαμβάνει το Ίδρυμα Μποδοσάκη.
Για το λόγο αυτό θα τοποθετηθούν αισθητήρες στις περιοχές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
 Οι 120 παραγωγοί θα έχουν έγκαιρα και έγκυρες πληροφορίες για το χρόνο που θα εκδηλωθεί βροχή αλλά και κρίσιμα στοιχεία για το υπέδαφος.
Η πλατφόρμα θα είναι ανοικτή και θα μπορούν να συμμετέχουν χωρίς κανένα περιορισμό και άλλοι παραγωγοί λαμβάνοντας όλες τις χρήσιμες πληροφορίες που θέλουν για τον προγραμματισμό των καλλιεργειών τους.
Το πρόγραμμα υλοποιείται αρχικά για την παραγωγής της ελιάς,  του επιτραπέζιου σταφυλιού, της παραγωγής ακτινιδίων και της παραγωγής βοοειδών.
Οι τηλεμετρικοί σταθμοί που θα εγκατασταθούν θα καλύψουν 5 αμπελώνες σε Καβάλα και νότιο Πελοπόννησο, δύο ελαιώνες σε Καλαμάτα και Χαλκιδική, 4 κτήματα παραγωγής ακτινιδίων και δυο βοσκοτόπια το ένα στο Λιβάδι Ολύμπου και το άλλο στην Ξάνθη.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος κ. Βασίλης Σταύρου είπε ότι το πρόγραμμα θα κάνει πιο ανταγωνιστικά τα προϊόντα φέροντας επί της ουσίας στο προσκήνιο  τη χρήση της τεχνολογίας στον αγροτικό  τομέα.
Τόνισε ότι η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος από το 2003 κατάλαβε την αξία των συνεργασιών με τους παραγωγούς  βάζοντας σε εφαρμογή δύο σειρές προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας όπως ήταν η «ΑΒ Κοντά στην Ελληνική Γή» και η σειρά «ΑΒ Επιλογή».
Υπογράμμισε ότι η αλυσίδα σουπερ μάρκετ συνεργάζεται στενά με 1500  παραγωγούς  και ο αριθμός των έμμεσων συνεργασιών ανέρχεται σε 7.000 παραγωγούς.
Στον τομέα των φρουτολαχανικών συνεργάζονται με 250 παραγωγούς, οι οποίοι καλύπτουν το 85% των αναγκών της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Στην κατηγορία των τυροκομικών προϊόντων 120  παραγωγοί είναι σε θέση να καλύπτουν το 60% των προϊόντων της  κατηγορίας, στο τομέα του κρέατος έχουν πάνω  από 40 κτηνοτρόφους που καλύπτουν το 70%  της ζήτησης των καταναλωτών και στον τομέα των ψαριών υπάρχουν 10 με 15 συνεργασίες που καλύπτουν το πάνω από το 70%  της ζήτησης.
Στο περιθώριο  της εκδήλωσης ο κ Βασίλης Σταύρου είπε ότι το πρώτο τρίμηνο η κατανάλωση  κινείται μέσα στις προβλέψεις  σημειώνοντας οριακά θετικό πρόσημο.
Εκτίμησε ότι η συνολική αγορά  αναμένεται  φέτος να  ενισχυθεί από 1,5 έως 2%. Σημείωσε ότι η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος  θα  δώσει έμφαση στο έτοιμο φαγητό το οποίο ήδη έχει κάνει την εμφάνιση του στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος με την υπογραφή του σεφ Άκη  Πετρετζίκη.
Ο κ. Βασίλης Σταύρου προσδιόρισε ότι ο συνολικός τζίρος της εστίασης αποτιμάται στα 7 δις. ευρώ και υπάρχει  σημαντικό  περιθώριο ανάπτυξης για την ΑΒ  Βασιλόπουλος.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr     
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης