Οι ισχυρές μάρκες στέλνουν επιστολές για διακοπή της συνεργασίας τους με τη Folli Follie

Οι ισχυρές μάρκες στέλνουν επιστολές για διακοπή της συνεργασίας τους με τη Folli Follie
Οι χρυσοφόρες εμπορικές μάρκες ψάχνουν την πόρτα εξόδου
Ξηλώνεται το πουλόβερ του Fashion της Folli – Follie καθώς η μία μετά την άλλη εταιρεία  στέλνει επιστολή στα γραφεία της διοίκησης εταιρείας και τους γνωστοποιεί ότι θέλει να λήξει η συμφωνία συνεργασίας που είχαν έως σήμερα.
Πρόκειται για «κύμα» επιστολών το οποίο είναι σχεδόν αδύνατο να αντιμετωπισθεί προκαλώντας τεράστια πίεση στη διοίκηση η οποία προσπαθεί να κρατήσει όρθια τη Folli Follie.
Οι χρυσοφόρες εμπορικές μάρκες ψάχνουν την πόρτα εξόδου με αποτέλεσμα η Folli Follie του Φεβρουαρίου του 2019 να μην έχει καμία σχέση με τη σημερινή όπως και με τη  μορφή που θα έχει  πιθανόν η εταιρεία σε δύο μήνες.
Το λογιστήριο της εταιρείας αντιλαμβάνεται ότι φέτος τα έσοδα της εταιρείας θα μειωθούν κατακόρυφα και τη νέα χρόνια πιθανόν να είναι μηδενικά έσοδα από τις πωλήσεις διεθνών - εμπορικών μαρκών.
H Samsonite αποχωρεί από το χαρτοφυλάκιο της Folli – Follie 
Επίσης έχει εγκαταλείψει η  εταιρεία  υποδημάτων UGG, η  Ermenegildo Zegna, Guess Jeans.
Αξίζει να αναφερθεί ότι ο τομέας ομορφιάς και περιποίησης με αποκλειστική διανομή στην Ελλάδα των  παγκοσμίων φήμης μαρκών της COTY (GUCCI,  Boss, Escala, της  BPI (Dolce & Gabbana Makeup, Skincare Frsgrances των προϊόντων Shiseldo και Max Factor ήταν το ισχυρό  χαρτοφυλάκιο της Folli- Follie.
Η δραστηριότητα του τομέα των καλλυντικών ξεκίνησε το 2012 με την εξασφάλιση του συμβολαίου αποκλειστικής διανομής των αρωμάτων της P&G στην Ελλάδα.
Η COTY αγόρασε τον τομέα ομορφιάς της P&G το δεύτερο εξάμηνο του 2017 καθώς και το συμβόλαιο διανομής των προϊόντων Burberry το καλοκαίρι του 2018.
τα ετήσια έσοδα έφθαναν τα 2,5 εκατ. ευρώ.
Τα συγκεκριμένα συμβόλαια συνέβαλαν στην αύξηση των εσόδων στην Ελλάδα από 7,5 εκατ. ευρώ το 2015 σε 21,5 εκατ. ευρώ το 2017. Η διοίκηση της Folli Follie είχε κάνει πρόβλεψη ότι τα έσοδα θα έφθαναν τα 27 εκατ. ευρώ το 2018.
Πρόκειται για  εκτιμήσεις που είχαν συμπεριληφθεί στο αίτημα της εταιρείας για προστασία από τους πιστωτές τον περασμένο Σεπτέμβριο η οποία στη συνέχεια απορρίφθηκε  
Στο τομέα της ένδυσης και υπόδησης η Folli Follie με εμπορικές μάρκες υψηλής  αναγνωρισιμότητας όπως είναι η NIKE και η Converse διαμόρφωναν περίπου το 50% των εσόδων της εταιρείας ενώ στο ενδεχόμενο να αποχωρήσουν από την εταιρεία τα έσοδα θα μειωθούν κατακόρυφα με αρνητικές συνέπειες για το παρόν και το μέλλον της εταιρείας.
Τα προβλήματα πολλαπλασιάζονται για την εταιρεία καθώς η PwC που έχει αναλάβει τη σύνταξη των οικονομικών καταστάσεων του 2017 βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τη διοίκηση έτσι ώστε να επιταχυνθούν οι ρυθμοί πληροφόρησης για να ολοκληρωθεί  η διαδικασία που μέχρι σήμερα παρουσιάζει εμπόδια διότι η περιοχή της Ασίας δεν είναι  σε θέση να ανταποκριθεί.
Αξιόπιστη πηγή όμως δεν ήταν σε θέση να προσδιορίσει το χρόνο  που θα είναι έτοιμες οι οικονομικές καταστάσεις του 2017 ενώ έχω προγραμματισθεί συνάντηση πριν το Πάσχα με τη διοίκηση  της Folli- Follie για να ξεπερασθούν τα εμπόδια.
Ακόμη οι ομολογιούχοι που είχαν έρθει σε συμφωνία με τη διοίκηση της εταιρείας στα  μέσα  του περασμένου Φεβρουαρίου, δεν δίνουν σημεία ζωής με συνέπεια να μη περπατά η συμφωνία που είναι απαραίτητη για να κατατεθεί το σχέδιο διάσωσης της εταιρείας στο Πρωτοδικείο Αθηνών.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnerws.gr
www.bankingnews.gr

Νίκος Θεοδωρόπουλος

BREAKING NEWS