Στα οδικά έργα μπαίνει ξανά η Μηχανική μέσω των Ιταλών - Υπογράφει τις δυο συμβάσεις του Πάτρα Πύργος

Στα οδικά έργα μπαίνει ξανά η Μηχανική μέσω των Ιταλών - Υπογράφει τις δυο συμβάσεις του Πάτρα Πύργος
Πλέον οι δύο Όμιλοι, Μηχανική και GD Infrastrutture, ετοιμάζονται να διεκδικήσουν μία σειρά έργων που πρόκειται να δημοπρατηθούν στην χώρα μας.
Ξανά στα οδικά έργα μπαίνει η Μηχανική του Εμφιετζόγλου η οποία συνεργάζεται με την ιταλική GD Infrastrutture, μετά από 7 χρόνια απουσίας από τα κατασκευαστικά δρώμενα.
Οι Ιταλοί, οι οποίοι έχουν ανακηρυχτεί ανάδοχος στο σιδηροδρομικό έργο Ψαθόπυργος – Ρίο της ΕΡΓΟΣΕ, θα υπογράψουν σήμερα Μεγάλη Τρίτη τις δύο πρώτες συμβάσεις του οδικού άξονα Πάτρα Πύργος (ο οποίος έχει σπάσει σε 8 εργολαβίες).
Πρόκειται για την 6η και την 8η εργολαβία αρχικού προϋπολογισμού 149 εκατ. ευρώ συνολικά, με το ύψος της έκπτωσης να ανέρχεται σε 53,4% για το τμήμα Σαγαίικα - Κάτω Αχαγιά (6η εργολαβία) και 52,4% για το τμήμα ΒΙΠΕ Πάτρας - Μιντιλόγλι (8η εργολαβία).
Σύμφωνα με στελέχη του Ομίλου, το συγκριτικό πλεονέκτημα για την ανάληψη των δύο συμβάσεων από την Μηχανική είναι και το γεγονός ότι διατηρεί εργοτάξιο στον Ψαθόπυργο, που εξυπηρετεί τις ανάγκες και των τριών έργων, επιτυγχάνοντας σημαντικές οικονομίες κλίμακος. Το γεγονός αυτό ήταν που της επέτρεψε να προσφέρει και υψηλά ποσοστά εκπτώσεων κατά την δημοπράτηση των εν λόγω εργολαβιών.
Να σημειωθεί ότι όπως προαναφέρθηκε η επανάκαμψη του κατασκευαστικού Ομίλου έγινε μέσω της ιταλικής εταιρεία GD Infrastrutture, με την οποία έχει προχωρήσει σε συμφωνία για την διεκδίκηση έργων στην χώρα μας.
Η συμφωνία μεταξύ των δύο κατασκευαστικών Ομίλων προέκυψε πριν από περίπου τρία χρόνια καθώς η Μηχανική έψαχνε σανίδα σωτηρίας στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε και οι Ιταλοί έψαχναν συνέταιρο για να διεισδύουν στην ελληνική αγορά.
Πλέον οι δύο Όμιλοι, Μηχανική και GD Infrastrutture, ετοιμάζονται να διεκδικήσουν μία σειρά έργων που πρόκειται να δημοπρατηθούν στην χώρα μας.
Υπενθυμίζεται ότι η οικονομική κατάρρευση της Μηχανικής ξεκίνησε το 2011, λόγω της ανυπαρξίας μεγάλων έργων.
Το 2015 η Μηχανική τέθηκε σε αναγκαστική διαχείριση για ένας χρέος 650 χιλ. ευρώ προς την γαλλική Lafarge. Προσφάτως η αναγκαστική διαχείριση έληξε με δικαστική απόφαση.
Πλέον όλες οι οφειλές προς την εφορία και τα ασφαλιστικά ταμεία είναι κανονικά, ενώ η εταιρεία διεκδικεί δικαστικώς πάνω από 100 εκατ. ευρώ ως απαιτήσεις από έργα που όπως υποστηρίζει αν και έχει ολοκληρώσει, δεν έχουν αποπληρωθεί μέχρι σήμερα. 

www.bankingnews.gr

Ελένη Μπότα

BREAKING NEWS