Την έναρξη των εργασιών του μισού δρόμου... Πάτρα - Πύργος ανακοινώνει σήμερα 24/4 ο Σπίρτζης

Την έναρξη των εργασιών του μισού δρόμου... Πάτρα - Πύργος ανακοινώνει σήμερα 24/4 ο Σπίρτζης
Ο κ. Σπίρτζης θα επιβλέψει την έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος συνοδευόμενος από κλιμάκιο του Υπουργείου.
Έτοιμα να ξεκινήσουν είναι τα έργα, τουλάχιστον τα μισά, για την κατασκευή του σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου Πατρών-Πύργου στα πρότυπα ευρωπαϊκών προδιαγραφών, ο οποίος θα έχει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, διαχωριστική νησίδα αλλά και νέους αναβαθμιζόμενους κάθετους άξονες.
Σήμερα θα βρεθεί στην Πάτρα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, για να κηρύξει την έναρξη των εργασιών, στο μισό του οδικού άξονα αφού από τις 8 εργολαβίες στις οποίες έχει σπάσει οι 4 έχουν πάρει το πράσινο φως.
Ο κ. Σπίρτζης θα επιβλέψει την έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος συνοδευόμενος από κλιμάκιο του Υπουργείου.
Ο Υπουργός θα επισκεφθεί τα εργοτάξια των αναδόχων που έχουν υπογράψει συμβάσεις για τις τέσσερις από τις οκτώ εργολαβίες του αυτοκινητόδρομου, στον Αλισσό, στο 11ο χλμ. και στη διασταύρωση Βάρδας, στο 35ο χλμ. από το τέλος της παράκαμψης Πατρών.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει έως τώρα, τον δρόμο της υλοποίηση παίρνει άμεσα το βόρειο τμήμα του δρόμου από την Πάτρα-Μιντιλόγλι μέχρι και την Βάρδα. 
Την περασμένη εβδομάδα πέρασε από τη Βουλή ακόμα μια εργολαβία που αφορά το τμήμα Αμαλιάδα-Δουναίικα με ανάδοχο την ΙΝΤΡΑΚΑΤ και αναμένεται να υπογραφεί σε 30-40 μέρες.
Σε δύο εργολαβίες που έχει αναλάβει ο όμιλος Καλογρίτσα προς το παρόν δεν έχουν προσκομιστεί εγγυητικές επιστολές, ενώ η όγδοη εργολαβία, από την Αμαλιάδα μέχρι τν Κυλλήνη είναι μπλοκαρισμένη λόγω δικαστικών προσφυγών στο Συμβούλιο της Επικρατείας με τη δικάσιμο να έχει οριστεί για την 11η Ιουνίου.
Στελέχη πάντως του Υπουργείου Υποδομών, τονίζουν ότι οι εργολαβίες που αντιμετωπίζουν ακόμη προβλήματα, δεν επηρεάζουν την πρόοδο και την κατασκευή των υπολοίπων καθώς πρόκειται για ανεξάρτητα τμήματα. 
Ο Οδικός άξονας Πάτρα Πύργος να σημειωθεί όι έσπασε σε 8 εργολαβίες, προκειμένου να ωφεληθούν και οι μικροί εργολάβοι, όπως υποστήριξε ο κ. Σπίρτζης. 
Μάλιστα ο ίδιος πρόσφατα υπερμήνθηκε της απόφασης του αυτής, τονίζοντας ότι «οι ξεχωριστές διαγωνιστικές διαδικασίες αυτοτελών τμημάτων για το σύνολο του έργου, έχουν στόχο να μην υπάρχει συγκέντρωση δημοσίων συμβάσεων σε λίγους ομίλους και «είναι μία διαδικασία, για την οποία όχι απλώς παροτρύνει η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, αλλά την επιβάλλει κιόλας».
Πρόκειται για την Ευρωπαϊκή Οδηγία η οποία έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία διά του νόμου 4412/2016, τον οποίο, έχει ψηφίσει και η Νέα Δημοκρατία, τόνισε ο κ. Σπίρτζης.

Ελένη Μπότα

BREAKING NEWS