Πάτρα – Πύργος: Υπεγράφη η σύμβαση της 2ης εργολαβίας με Intrakat - Τι θα γίνει με Καλογρίτσα

Πάτρα – Πύργος: Υπεγράφη η σύμβαση της 2ης εργολαβίας με Intrakat - Τι θα γίνει με Καλογρίτσα
Εκκρεμούν ακόμη η 1η και η 4η εργολαβία (Πύργος-Δουνέικα και Κυλλήνη-Βάρδα), στις οποίες προσωρινός ανάδοχος έχει αναδειχτεί η Τοξότης του Καλογρίτσα.
Υπεγράφη η σύμβαση της 2ης εργολαβίας Αμαλιάδα-Δουνέικα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, με ανόδοχο την Ιntrakat.
Πρόκειται για την 5η κατά σειρά εργολαβία του οδικού άξονα, που έχει υπογραφεί, ενώ εκκρεμούν ακόμη η 1η και η 4η εργολαβία (Πύργος-Δουνέικα και Κυλλήνη-Βάρδα), στις οποίες προσωρινός ανάδοχος έχει αναδειχτεί η Τοξότης του Καλογρίτσα.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι αν δεν προσκομιστούν οι απαραίτητες εγγυτικές προκειμένου το έργο να συμβασιοποιηθεί μέσα στο Ιούνιο, τότε η επιλογή θα γίνει από τον επόμενο προσωρινό μειοδότη των δύο εργολαβιών.
Όσον αφορά την 8η εργολαβία, από την Αμαλιάδα μέχρι τν Κυλλήνη είναι μπλοκαρισμένη λόγω δικαστικών προσφυγών στο Συμβούλιο της Επικρατείας με τη δικάσιμο να έχει οριστεί για την 11η Ιουνίου.
Στελέχη πάντως του Υπουργείου Υποδομών, τονίζουν ότι οι εργολαβίες που αντιμετωπίζουν ακόμη προβλήματα, δεν επηρεάζουν την πρόοδο και την κατασκευή των υπολοίπων καθώς πρόκειται για ανεξάρτητα τμήματα.
Ο Οδικός άξονας Πάτρα Πύργος να σημειωθεί όι έσπασε σε 8 εργολαβίες, προκειμένου να ωφεληθούν και οι μικροί εργολάβοι, όπως υποστήριξε ο κ. Σπίρτζης.
Μάλιστα ο ίδιος πρόσφατα υπερμήνθηκε της απόφασης του αυτής, τονίζοντας ότι «οι ξεχωριστές διαγωνιστικές διαδικασίες αυτοτελών τμημάτων για το σύνολο του έργου, έχουν στόχο να μην υπάρχει συγκέντρωση δημοσίων συμβάσεων σε λίγους ομίλους και «είναι μία διαδικασία, για την οποία όχι απλώς παροτρύνει η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, αλλά την επιβάλλει κιόλας».
Πρόκειται για την Ευρωπαϊκή Οδηγία η οποία έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία διά του νόμου 4412/2016, τον οποίο, έχει ψηφίσει και η Νέα Δημοκρατία, τόνισε ο κ. Σπίρτζης.

Ξεκίνησαν τα έργα στον οδικό άξονα

Σε φάση εκκίνησης έχουν μπει οι άνάδοχοι στις δύο πρώτες εργολαβίες (5η και 7η) της εταιρίας Ιντερκάτ για το κομμάτι Κάτω Αχαγιά – ΒΙΠΕ Πάτρας και Βάρδα – Σαγαίικα στην περιοχή του Κάτω Αλισσού και η 2η της εταιρίας INTRAKAT για το κομμάτι Αμαλιάδα – Δουνέικα, στον οδικό άξονα Πάτρα Πλυργος. Ήδη έχουν ήδη ξεκινήσει τις απαραίτητες εργασίες, καθώς ειδικά μηχανήματα αποκαλύπτουν ζώνες απαλλοτρίωσης και περίφραξης, κόβουν δέντρα και καθαρίζουν χώρους. Τα προσωρινά εργοτάξια στήθηκαν ήδη στον Κάτω Αλισσό και στην περιοχή Σμυρναίικα Γεράκι Αμαλιάδας, αντίστοιχα, ενώ μέσα σε 15-20 μέρες θα ολοκληρωθούν και τα πλήρη εργοτάξια.
Επίσης μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα ξεκινήσουν και οι εργασίες στην 6η και την 8η εργολαβία (Σαγαίικα – Κάτω Αχαγιά και Πάτρα – Μιντιλόγλι), από την εταιρεία GD Infrastrutture.

Ελένη Μπότα

BREAKING NEWS