Τελευταία Νέα
Διεθνή

Οργή των χρηστών του WhatsApp κατά Zuckerberg για τις διαφημίσεις

Οργή των χρηστών του WhatsApp κατά Zuckerberg για τις διαφημίσεις
Έφτασε το τέλος του WhatsApp; 
Οργή από πλευράς χρηστών του WhatsApp έχει εισπράξει τις τελευταίες ημέρες ο συνιδρυτής του Facebook, Mark Zuckerberg, εξαιτίας των σχεδίων του για διαφημίσεις στη δημοφιλή εφαρμογή μηνυμάτων -προκειμένου να μεγιστοποιηθούν τα κέρδη.
Όταν το Facebook αγόρασε το 2014 τη WhatsApp για 10 δισεκ. δολάρια, ο Mark Zuckerberg αποκτούσε μία εταιρεία που είχε σαν απαράβατη αρχή να μην εισάγει ποτέ διαφημίσεις ή να χρεώνει μεγάλα ποσά δεδομένων τους χρήστες κατά τη χρήση της.
"Θυμηθείτε, όταν η διαφήμιση εμπλέκεται, εσύ, ο χρήστης γίνεσαι το προϊόν", είχε γράψει η εταιρεία σε ένα ποστ πριν περάσει στα χέρια του Mark Zuckerberg, καθιστώντας σαφές ότι δεν ήθελε το WhatsApp να καταστεί "απλά άλλος ένας ιστότοπος διαφήμισης¨.
Όλα αυτά τελείωσαν όταν ο Mark Zuckerberg έγινε ο κάτοχος της εφαρμογής ανταλλαγής μηνυμάτων και έβαλε σε ισχύ το πλάνο του για διαφημιστικά σχέδια.
Φυσικά η αλλαγή αυτή οδήγησε σε εσωτερικές διαμάχες οι οποίες βγήκαν στην επιφάνεια όταν ο συνιδρυτής του WhatsApp, Brian Acton, (ο οποίος ξαφνικά εγκατέλειψε το Facebook το 2017), έδωσε μία συνέντευξη στο Forbes κατά την οποία επιτέθηκε έντονα κατά του κ. Zuckerberg και του δεξιού του χεριού, τον Sheryl Sandberg, κατακρίνοντας την απόφασή τους να αποκτήσουν όσα περισσότερα χρήματα γίνεται μέσω της εφαρμογής ανταλλαγής μηνυμάτων, ενώ αδιαφορούσαν για τις βασικές αρχές που είχε από την ίδρυσή της.
Η στάση του Facebook ήταν "ό,τι μπορεί να μας αποφέρει έστω και ένα δολάριο παραπάνω, θα το κάνουμε", δήλωσε.
Τώρα, οι χρήστες απειλούν να διαγράψουν τους λογαριασμούς τους στη WhatsApp και να κατευθυνθούν προς ανταγωνιστικές εταιρείες, όπως το Telegram ή το Signal, αφότου το Facebook επιβεβαίωσε τα πλάνα για ένταξη διαφημίσεων, ενώ επίσης κυκλοφόρησε εικόνες με δείγματα για το πώς περίπου θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις στην πλατφόρμα WhatsApp.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης