Η Ford ανακοίνωσε ότι κλείνει το εργοστάσιό της στο Bridgend της Ουαλίας
Η Ford ανακοίνωσε ότι κλείνει το εργοστάσιό της στο Bridgend της Ουαλίας, λόγω των προβλημάτων που θα δημιουργήσει στη βιομηχανία το Brexit.
Η απόφαση της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ακόμη ένα χτύπημα στη βιομηχανία της Βρετανίας, αναφέρει το Reuters.
Περισσότερα από 2.000 άτομα θα χάσουν την εργασία τους, όταν θα κλείσει η μία από τις δύο μονάδες παραγωγής κινητήρων της Ford στη Βρετανία.
H αμερικανική εταιρεία πρόσθεσε μια νέα γραμμή συναρμολόγησης για την παραγωγή ενός τρικύλινδρου κινητήρα 1,5 λίτρων στο Bridgend, το περασμένο φθινόπωρο.
Η Ford κατασκευάζει κάθε χρόνο περίπου 1,3 εκατ. κινητήρες σε δύο βρετανικές τοποθεσίες, στο Bridgend και στο Dagenham, στην ανατολική Αγγλία. Η εταιρεία έχει προειδοποιήσει στο παρελθόν την κυβέρνηση ότι θα μπορούσε να αντιμετωπίσει έξοδα 1 δισ. δολαρίων, σε περίπτωση που επιλεγεί το αποκαλούμενο σκληρό Brexit.
Τον Ιανουάριο, η Ford δήλωσε ότι το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης που εκπόνησε προβλέπει απολύσεις αρκετών χιλιάδων εργαζομένων, κλείσιμο εργοστασίων και διακοπή γραμμών οχημάτων.
Η εταιρεία ανακοίνωσε την απόλυση 5.000 εργαζομένων και στη Γερμανία, τη δεύτερη μεγαλύτερη της αγοράς στην Ευρώπη.
Οι κινητήρες της Ford, που κατασκευάζονται στη Βρετανία, προορίζονται για να τοποθετηθούν σε οχήματα που παράγονται στη Γερμανία, στην Τουρκία, στις Ηνωμένες Πολιτείες κ.α. Η εταιρεία εκτιμά ότι θα αντιμετωπίσει καθυστερήσεις και πρόσθετα κόστη, όταν εφαρμοστεί το Brexit.
Το εργοστάσιο στο Bridgend αποτελεί σημαντική πηγή κινητήρων για οχήματα που πωλούνται στη Βόρεια Αμερική, για τις μάρκες Ford, Jaguar και Land Rover. Αλλά οι αλλαγές στην γκάμα των μοντέλων έχουν μειώσει τη ζήτηση των οχημάτων που χρησιμοποιούν τους κινητήρες από το εργοστάσιο του Bridgend.
Η Jaguar Land Rover προμηθεύεται κινητήρες V8 από το εργοστάσιο στο Bridgend, αλλά η σύμβαση με τη Ford σταματά το 2020. Ο κινητήρας AJV8 της JLR που παράγεται στο Bridgend χρησιμοποιείται σε ορισμένα μοντέλα υψηλής απόδοσης Range Rover και Jaguar.
Η Jaguar ξεκίνησε πρόσφατα τη χρήση ενός ισχυρού νέου twin-turbo inline εξακύλινδρου κινητήρα που πιθανώς θα αντικαταστήσει τον V-8. Επίσης, η JLR αναμένεται να αρχίσει να χρησιμοποιεί τον twin-turbo V8 που προέρχεται από την BMW.
www.bankingnews.gr
Η απόφαση της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ακόμη ένα χτύπημα στη βιομηχανία της Βρετανίας, αναφέρει το Reuters.
Περισσότερα από 2.000 άτομα θα χάσουν την εργασία τους, όταν θα κλείσει η μία από τις δύο μονάδες παραγωγής κινητήρων της Ford στη Βρετανία.
H αμερικανική εταιρεία πρόσθεσε μια νέα γραμμή συναρμολόγησης για την παραγωγή ενός τρικύλινδρου κινητήρα 1,5 λίτρων στο Bridgend, το περασμένο φθινόπωρο.
Η Ford κατασκευάζει κάθε χρόνο περίπου 1,3 εκατ. κινητήρες σε δύο βρετανικές τοποθεσίες, στο Bridgend και στο Dagenham, στην ανατολική Αγγλία. Η εταιρεία έχει προειδοποιήσει στο παρελθόν την κυβέρνηση ότι θα μπορούσε να αντιμετωπίσει έξοδα 1 δισ. δολαρίων, σε περίπτωση που επιλεγεί το αποκαλούμενο σκληρό Brexit.
Τον Ιανουάριο, η Ford δήλωσε ότι το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης που εκπόνησε προβλέπει απολύσεις αρκετών χιλιάδων εργαζομένων, κλείσιμο εργοστασίων και διακοπή γραμμών οχημάτων.
Η εταιρεία ανακοίνωσε την απόλυση 5.000 εργαζομένων και στη Γερμανία, τη δεύτερη μεγαλύτερη της αγοράς στην Ευρώπη.
Οι κινητήρες της Ford, που κατασκευάζονται στη Βρετανία, προορίζονται για να τοποθετηθούν σε οχήματα που παράγονται στη Γερμανία, στην Τουρκία, στις Ηνωμένες Πολιτείες κ.α. Η εταιρεία εκτιμά ότι θα αντιμετωπίσει καθυστερήσεις και πρόσθετα κόστη, όταν εφαρμοστεί το Brexit.
Το εργοστάσιο στο Bridgend αποτελεί σημαντική πηγή κινητήρων για οχήματα που πωλούνται στη Βόρεια Αμερική, για τις μάρκες Ford, Jaguar και Land Rover. Αλλά οι αλλαγές στην γκάμα των μοντέλων έχουν μειώσει τη ζήτηση των οχημάτων που χρησιμοποιούν τους κινητήρες από το εργοστάσιο του Bridgend.
Η Jaguar Land Rover προμηθεύεται κινητήρες V8 από το εργοστάσιο στο Bridgend, αλλά η σύμβαση με τη Ford σταματά το 2020. Ο κινητήρας AJV8 της JLR που παράγεται στο Bridgend χρησιμοποιείται σε ορισμένα μοντέλα υψηλής απόδοσης Range Rover και Jaguar.
Η Jaguar ξεκίνησε πρόσφατα τη χρήση ενός ισχυρού νέου twin-turbo inline εξακύλινδρου κινητήρα που πιθανώς θα αντικαταστήσει τον V-8. Επίσης, η JLR αναμένεται να αρχίσει να χρησιμοποιεί τον twin-turbo V8 που προέρχεται από την BMW.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών