Η Harley-Davidson θα κατασκευάσει μικρότερες μοτοσυκλέτες για την αγορά της Κίνας

Η Harley-Davidson θα κατασκευάσει μικρότερες μοτοσυκλέτες για την αγορά της Κίνας
Το νέο μοντέλο θα πωλείται στην Κίνα από το 2020, ενώ στη συνέχεια θα διατίθεται και σε άλλες ασιατικές αγορές.
Έως το 2027, η εταιρεία στοχεύει να πραγματοποιεί το 50% των πωλήσεών της, εκτός των ΗΠΑ.
Η Harley-Davidson θα συνεργαστεί με την κινεζική εταιρεία Qianjiang Motorcycle για την παραγωγή ενός νέου μικρότερου μοντέλου, πραγματοποιώντας τις υποσχέσεις της να κατασκευάσει περισσότερες μοτοσυκλέτες εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών, κάτι που έχει δυσαρεστήσει τον πρόεδρο Donald Trump.
Η εταιρεία είπε ότι η νέα μοτοσυκλέτα θα έχει κινητήρα 338 κυβικών εκατοστών, ένας από τους μικρότερους κινητήρες που έχει κατασκευάσει η εταιρεία, και θα πωλείται στην Κίνα από τα τέλη του 2020.
Ο πρόεδρος Trump απείλεισε πέρυσι την Harley με υψηλότερους φόρους, σαν απάντηση στα σχέδιά της για μετακίνηση της παραγωγής προς τους Ευρωπαίους πελάτες, κάτι που αποτελεί μέρος της εταιρικής της στρατηγικής για αντιμετώπιση των μειωμένων πωλήσεων στην εγχώρια αγορά και της αύξησης του κόστους λόγω υψηλότερων δασμών.
Η συνεργασία που περιγράφηκε την Τετάρτη στοχεύει στο να πάρει ένα μεγαλύτερο κομμάτι της τεράστιας αγοράς μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων της Κίνας, ενώ ταυτόχρονα πρόκειται για σχέδιο  μείωσης του κόστους. Παράλληλα, στοχεύει στο να παραγματοποιεί το 50% του συνόλου των πωλήσεων εκτός ΗΠΑ, έως το 2027.
Η Harley αρνήθηκε να αποκαλύψει ένα εύρος τιμών για τη νέα μοτοσικλέτα, αλλά η Qianjiang είπε ότι θα είναι "προσιτή" .
Οι περισσότερες μοτοσυκλέτες της Harley που πωλούνται στις Η.Π.Α. είναι πολύ μεγαλύτερες, με χωρητικότητες άνω των 600 κυβικών εκατοστών, σε αντίθεση με το νέο μοντέλο θα πωληθεί αρχικά στην Κίνα, μία από τις μεγαλύτερες αγορές μοτοσικλετών στον κόσμο, πριν εισαχθεί και σε άλλες ασιατικές αγορές.
Αυτό έχει καταστήσει την εταιρεία έναν εξειδικευμένο πωλητή στις μεγάλες αγορές της Ασίας, όπου κυριαρχούν τα ελαφριά ποδήλατα και τα σκούτερ, και άφησε να αγωνιστεί να κερδίσει τους καταναλωτές παγκοσμίως για να αντικαταστήσει μια παραδοσιακή πελατειακή βάση των ΗΠΑ που γερνάει.
Οι πωλήσεις της Harley στην Κίνα αυξήθηκαν 27% το 2018 σε σύγκριση με το 2017 και η εταιρεία έχει ήδη ενισχύσει τις επενδύσεις στο εργοστάσιό της στην Ταϊλάνδη για να εξυπηρετήσει αυτή την αγορά και να αποφύγει πρόσθετο εισαγωγικό δασμό.
Η Harley-Davidson δήλωσε ότι επέλεξε την Qianjiang ως συνεργάτη, βασιζόμενη στην εμπειρία της στην ανάπτυξη μικρών μοτοσικλετών, στην εφοδιαστική της βάση και στη γνώση των αναδυόμενων αγορών.
Η εταιρεία είπε το 2018 ότι σχεδίαζε να ξεκινήσει με ελαφρές μοτοσικλέτες στην Ασία και ηλεκτρικά ποδήλατα παγκοσμίως. 
Μάλιστα, αναμένεται να ξεκινήσει την πρώτη ηλεκτρική μοτοσικλέτα χωρίς τον παραδοσιακό συμπλέκτη και τις ταχύτητες, εντός του 2019.
Στο πλαίσιο ενός σχεδίου που ονομάζεται "Περισσότεροι δρόμοι για τη Harley-Davidson", η εταιρεία αναμένεται να δαπανήσει 675 εκατομμύρια - 825 εκατομμύρια δολάρια κατά τα επόμενα τέσσερα χρόνια, με σκοπό τη μείωση κόστους και τη δημιουργία πραγματοποίηση εσόδων ύψους 5,4- 6,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 2022.


bankingnews.gr


bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS