Ασφαλιστικά Νέα

Ασφάλιση οχήματος: Το Internet η δημοφιλέστερη πηγή ενημέρωσης για τους Έλληνες καταναλωτές

tags :
Ασφάλιση οχήματος: Το Internet η δημοφιλέστερη πηγή ενημέρωσης για τους Έλληνες καταναλωτές
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διενήργησε η εταιρία Kantar για λογαριασμό της COSMOTE ένας στους δύο καταναλωτές στην Ελλάδα που είναι κάτοχοι ασφαλιστικού προγράμματος, προτίθενται να αγοράσουν online ασφάλεια οχήματος
Μια έξυπνη διαδυκτιακή πλατφόρμα, το COSMOTE Insurance, που παρέχει ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις και εξατομικευμένες υπηρεσίες ασφάλισης οχήματος, κατοικίας και πρωτοβάθμιας υγείας σε συνεργασία με κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρίες στην Ελλάδα, δημιούργησε η COSMOTE.
Μέσω της νέας υπηρεσίας, οι καταναλωτές, ανεξαρτήτως τηλεπικοινωνιακού παρόχου, μπορούν να βρουν το πρόγραμμα ασφάλισης που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους με έξυπνες προτάσεις, συγκρίνοντας και επιλέγοντας ανάμεσα σε πολλά διαθέσιμα ασφαλιστικά προγράμματα και να αγοράζουν γρήγορα, εύκολα και απλά το ασφαλιστήριό τους.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διενήργησε η εταιρία Kantar για λογαριασμό της COSMOTE ένας στους δύο καταναλωτές στην Ελλάδα που είναι κάτοχοι ασφαλιστικού προγράμματος, προτίθενται να αγοράσουν online ασφάλεια οχήματος. Η έρευνα αναδεικνύει, επίσης, το Internet ως την πιο διαδεδομένη (52%) πηγή ενημέρωσης για την ασφάλεια οχήματος.



«Η ασφάλιση αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας, σε συνδυασμό με τις καλύψεις της οδικής βοήθειας και της νομικής προστασίας, είναι τα πιο δημοφιλή ασφαλιστικά προϊόντα στην ψηφιακή πλατφόρμα cosmoteinsurance.gr. Μεγάλο ποσοστό των πελατών μας ανήκει στα νεανικά target groups, κάτι που επιβεβαιώνει την απόφασή μας να στοχεύσουμε στο digital κοινό των 25-45. Στην ασφάλιση αυτοκινήτου, παρατηρούμε ότι σχεδόν οι μισοί ασφαλισμένοι επιλέγουν πακέτα με πρόσθετες καλύψεις, ενώ η συντριπτική πλειονότητα επιλέγει να ολοκληρώσει την ασφάλιση πληρώνοντας online», αναφέρει ο επικεφαλής της υπηρεσίας Διαμαντής Μπουζάνης.
Σύμφωνα με την έρευνα της Kantar, οι χαμηλές τιμές, η αξιοπιστία της ασφαλιστικής εταιρίας αλλά και η εύκολη διαδικασία και η άμεση αγορά είναι τα κυριότερα κριτήρια με τα οποία οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν σε ποια εταιρία θα ασφαλίσουν το όχημα τους (είτε on line, είτε off line). Μάλιστα η τιμή, σε ποσοστό 33%, είναι το κίνητρο για την online αγορά της ασφάλειας οχήματος.
«Η Ελλάδα είναι μία χώρα με μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης στην ψηφιακή ασφάλιση, συγκριτικά με τον μέσο όρο της Ε.Ε., αφού η διείσδυση αγγίζει στις ανεπτυγμένες χώρες το 45% (στον κλάδο αυτοκινήτων), ενώ στην αγορά μας βρίσκεται μόλις στο 10%. Η είσοδος και η θετική πορεία μας στον κλάδο της ψηφιακής ασφάλισης, θα ενισχύσει σημαντικά την συγκεκριμένη αγορά», σημείωσε ο κ. Μπουζάνης.

COSMOTE Insurance: Ψηφιακή πλατφόρμα online ασφάλισης οχήματος, κατοικίας & πρωτοβάθμιας υγείας

Το COSMOTE Insurance παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ασφάλισης οχήματος, κατοικίας και πρωτοβάθμιας υγείας, από κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρίες στην Ελλάδα.
Πρόσφατα στα παρεχόμενα προγράμματα της υπηρεσίας, προστέθηκαν και οι ασφαλίσεις σκαφών. Μέσω του site www.cosmoteinsurance.gr μπορεί κανείς να συγκρίνει προσφορές, να βρει προσωποποιημένες προτάσεις για επιπρόσθετες καλύψεις και να επιλέξει το ασφαλιστικό πακέτο που ταιριάζει στο προφίλ του. Μέσα σε 5’ δηλαδή μπορεί να έχει on - line αγορά ασφάλειας, χωρίς δικαιολογητικά στα περισσότερα ασφαλιστικά πακέτα (οχήματα – σπίτι – υγεία), λαμβάνοντας το ασφαλιστήριο συμβόλαιο στο e-mail του.
Στο COSMOTE Insurance όλοι οι καταναλωτές, ανεξαρτήτως τηλεπικοινωνιακού παρόχου, μπορούν να βρουν την ιδανική ασφάλεια αυτοκινήτου και μηχανής σε οικονομικές τιμές και να προσθέσουν παροχές οδικής βοήθειας και νομικής προστασίας στο πρόγραμμά τους.
Οι συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρίες παρέχουν προνόμια και ειδικές τιμές με όφελος έως και 40% επί του τιμολογίου τους.
Οι πελάτες του cosmoteinsurance.gr έχουν υποστήριξη 24ώρες/7ημέρες από πιστοποιημένους συμβούλους ασφαλίσεων τηλεφωνικά (8018018000 από σταθερό & 2108018000 από κινητό) ή online, για την απάντηση κάθε απορίας και την παροχή βοήθειας σε ότι χρειαστούν. Επιπλέον, μέσα από την υπηρεσία παρακολούθησης ζημιάς, οι πελάτες έχουν άμεση εξυπηρέτηση και καθοδήγηση, για την ευκολότερη και γρηγορότερη διεκπεραίωση της αποζημίωσής τους.

Αντώνης Βασιλόπουλος
antonpaper@yahoo.com

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης