Lidl: Στρατηγική συνεργασία με προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας με τη Σελόντα

Lidl: Στρατηγική συνεργασία με προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας με τη Σελόντα
1,5 εκ τόνους ψάρια θα αγοράσει φέτος από τη Σελόντα η Lidl
Νέα δεδομένα στην πώληση φρέσκων ψαριών φέρνει στην αγορά των σούπερ  μάρκετ η Lidl Hellas σε συνεργασία με τη Σελόντα.
Η στρατηγική συνεργασία των δύο εταιρειών έχει ως στόχο να αυξήσει τα στάνταρ της ποιότητας δίνοντας μία νέα προσέγγιση στην προώθηση της τσιπούρας και του λαυρακίου.
Οι απαιτήσεις της Lidl Hellas οδήγησαν σε νέα συσκευασία προστατευτικής  ατμοσφαίρας από τη Σελόντα, η οποία δίνει την τσιπούρα και το λαβράκι έτοιμο για μαγείρεμα αφού πρόκειται για καθαρισμένο ψάρι.
Η συσκευασία προστατευτικής  ατμόσφαιρας διατηρεί κατά το βέλτιστο τρόπο  τη φρεσκάδα,τα διατροφικά στοιχεία και τη νοστιμιά του ψαριού. Η νέα τυποποίηση του προϊόντος επιτρέπει την πώληση φρέσκων ψαριών σε οποιοδήποτε σημείο πώλησης καθώς αναγράφεται η ημερομηνία αλίευσης η μονάδα παραγωγής και συσκευαστηρίου μέσα από κωδικούς.
Η Lidl αλλάζει τον τρόπο πώλησης των ψαριών  αφού δεν απαιτείται πάγκος και κάποιος υπάλληλος να καθαρίζει τα ψάρια. Στα θετικά της νέας διαδικασίας είναι ότι ο καταναλωτής πληρώνει το καθαρό βάρος του ψαριού.
Η διοίκηση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ να σημειωθεί προσφέρει στους καταναλωτές καθαρισμένο γαύρο και σαρδέλα.
Η στρατηγική συνεργασία της Lidl Hellas και της Σελόντα σύμφωνα με πληροφορίες μπορεί να ενισχυθεί περαιτέρω το επόμενο διάστημα και  σημαντικές ποσότητες ψαριών ( τσιπούρας και λαβρακίου)  θα φθάνουν στα ράφια της μητρικής εταιρείας στη Γερμανία.
Η συνεργασία των δύο εταιρειών ξεκινά ουσιαστικά από το 2015 με την  αγορά   ψαριών έφθανε τους 290 χιλιάδες τόνους για να τριπλασιαστούν στα τέλη του 2018 σε  970 χιλιάδες τόνους. Φέτος εκτιμάται ότι η Lild θα απορροφήσει 1.500.000 τόνους ψαριών από τη Σελόντα.
Η σχετική ενημέρωση έγινε προς τους δημοσιογράφους που επισκέφτηκαν τις εγκαταστάσεις της  Σελόντα στη νέα Επίδαυρο. Η εταιρεία εκτός από τους κλωβούς  ιχθυοκαλλιέργειας διαθέτει εγκαταστάσεις ποιοτικού ελέγχου τροφών,  για την υγεία των ψαριών και συσκευαστήριο με αυστηρές προδιαγραφές.
Από τον Όρμο Σελόντα και την καθετοποιημένη μονάδα ετοιμάζονται φιλεταρισμένα ψάρια σχεδόν καθημερινά για τα ακριβά εστιατόρια του Λος Άντζελες τα οποία πωλούν το πιάτο από 50 έως 60 δολάρια ενώ ο κατάλογος αναγράφει ότι το ψάρι  είναι ελληνικό.  
Η Σελόντα εξάγει σε περισσότερες από 25 χώρες σε όλο  τον κόσμο .
Ανάμεσα τους που αγοράζουν ελληνικά ψάρια είναι η Ιταλία  η Αυστρία  το Βέλγιο  η πλειονότητα  των χωρών  της Ε.Ε. η  Η.Π.Α  ο Καναδάς και η Σιγκαπούρη.
Ο κλάδος  της ιχθυοκαλλιέργειας είναι καθαρά εξαγωγικός κλάδος καθώς το 90% της παραγωγής διατίθεται στο εξωτερικό.

Νίκος  Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Νίκος Θεοδωρόπουλος

BREAKING NEWS