Έφοδος Μηταράκη στον ΕΦΚΑ - Τηλεφωνούσε στο 1555 και δεν απαντούσε κανείς

Έφοδος Μηταράκη στον ΕΦΚΑ - Τηλεφωνούσε στο 1555 και δεν απαντούσε κανείς
Σε δήλωσή του έκανε λόγο για ελλείψεις του ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία τις οποίες χαρακτήρισε τραγικές
Αιφνιδιαστική επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ, πραγματοποίησε ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Νότης Μηταράκης, αφού στάθηκε αδύνατο να επικοινωνήσει μετά από αλλεπάλληλες προσπάθειες, με τον τηλεφωνικό αριθμό 1555 που χρησιμοποιούν οι ασφαλισμένοι για πληροφορίες.
Ο κ. Μηταράκης αιφνιδίασε του υπαλλήλους με την παρουσία του στο κέντρο του ΕΦΚΑ, ενώ συνομίλησε με υπαλλήλους που είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών αλλά και με πολίτες.
Σε δήλωσή του έκανε λόγο για ελλείψεις του ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία τις οποίες χαρακτήρισε τραγικές.
Το τηλεφωνικό κέντρο δε μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών.
Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware. Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτηρίου είναι απαράδεκτες.
Προτεραιότητα της Κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.






Αντώνης Βασιλόπουλος
antonpaper@yahoo.com

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS