Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Vivartia: Με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης τρέχουν Ηellenic Catering και Goody's

tags :
Vivartia: Με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης τρέχουν Ηellenic Catering και Goody's
Η μεγάλη ανάπτυξη προήλθε κυρίως από την αύξηση των πωλήσεων της προς τις εταιρείες του ομίλου Vivartia αλλά και από τη σίτιση μαθητών
Mε διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης τρέχουν οι πωλήσεις των δύο θυγατρικών της Vivartia, της Hellenic Catering αλλάκαι της Goody's.
Eιδικότερα, το 2018 οι πωλήσεις της Hellenic Catering σημείωσαν αύξηση 18,7%, φτάνοντας στα 56,062 εκατ. ευρώ.
Η μεγάλη ανάπτυξη προήλθε κυρίως από την αύξηση των πωλήσεων της προς τις εταιρείες του ομίλου Vivartia αλλά και από τη σίτιση μαθητών.
Τα EBITDA της αυξήθηκαν στα 2,511 εκατ. ευρώ από 1,299 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων από 128 χιλ. ευρώ στα 1,538 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη στα 1,385 εκατ. ευρώ από 502 χιλ. ευρώ το 2017.
Την τρέχουσα χρήση εστιάζει στην ανάπτυξη των πωλήσεων των προϊόντων της σε μεγάλες κατηγορίες πελατών όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια, πλοία, super markets, μεγάλους συνεργάτες, οργανισμούς για σίτιση κοινωνικών ομάδων ενώ στοχεύει και σε νέες αγορές του εξωτερικού.
Επίσης σημαντικός στόχος τα τελευταία έτη αποτελεί η συμμετοχή σε διαγωνισμούς του Δημόσιου Τομέα που αφορούν τη μαζική σίτιση κοινωνικών ομάδων (πρόσφυγες, μαθητές Δημοτικών Σχολείων κτλ). Το 2019 εκτιμάται ότι ο τζίρος της θα ξπεράσει τα 60 εκατ. ευρώ.
Aύξηση πωλήσεων της τάξης του 13% σημείωσαν το 2018 οι πωλήσεις των Goody's. Ειδικότερα, οι πωλήσεις του ομίλου από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανήλθαν σε 104,3 εκατ. ευρώ έναντι 92,3 εκατ. ευρώ το 2017, με τις καθαρές ζημιές να διαμορφώνονται 0,3 εκατ. ευρώ έναντι καθαρών ζημιών 5,5 εκατ. ευρώ. Όσον αφορά τα EBITDA από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανήλθαν στα 7 εκατ. ευρώ, έναντι 3,8 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.
Εντός του 2018 συνεχίστηκε η δυναμική ανάπτυξη του νέου concept Goody’s Burger House σε όλη την Ελλάδα. Συγκεκριμένα, ξεκίνησαν τη λειτουργία τους 5 νέα ή ανακαινισμένα σημεία σε Αττική και λοιπή
Ελλάδα, εκ των οποίων 4 εταιρικά καταστήματα και 1 κατάστημα franchise.
Παράλληλα, ο Όμιλος συνεχίζει το στρατηγικό του σχεδιασμό για ενίσχυση της εξωστρέφειας έχοντας
σήμερα παρουσία σε 5 χώρες. Στο πλαίσιο αυτό, το 2018 ξεκίνησαν τη λειτουργία τους 2 νέα Goody’s
Burger House στο Yerevan της Αρμενίας και ο Όμιλος προχώρησε σε νέες συμφωνίες με στρατηγικούς
συνεργάτες σε Κύπρο, Σαουδική Αραβία και Μάλτα, διευρύνοντας έτσι την ήδη σημαντική παρουσία του
στον παγκόσμιο χάρτη με το σήμα Goody’s Burger House.
Στο δίκτυο Flocafe οι συνολικές καθαρές πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 15%, συνεχίστηκε η ανάπτυξη του νέου concept Flocafe Espresso Room σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος, με προσθήκη νέων καταστημάτων στα αεροδρόμια Ηρακλείου, Θεσσαλονίκης, Κω και Αθήνας, καθώς και εντός του εμπορικού κέντρου Veso Mare στην Πάτρα. Παράλληλα εγκαινιάστηκε το πρώτο κατάστημα Flocafe Espresso Room στην Πράγα, στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας του ομίλου εστίασης με την Autogrill και άνοιξε το δεύτερο Flocafe Espresso Room στη Μ. Βρετανία.

Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης