Τελευταία Νέα
Διεθνή

Το Facebook αυστηροποιεί τους κανόνες των πολιτικών διαφημίσεων

tags :
Το Facebook αυστηροποιεί τους κανόνες των πολιτικών διαφημίσεων
Το Facebook σκληραίνει τους κανόνες της πολιτικής διαφήμισης, εν όψει των αμερικανικών προεδρικών εκλογών του 2020.
Το Facebook αυστηροποιεί τους κανόνες των πολιτικών διαφημίσεων εν όψει και των αμερικανικών προεδρικών εκλογών το 2020, αναγνωρίζοντας τα προηγούμενα κενά του στο θέμα. Δεν είναι όμως σαφές αν θα αποφευχθεί τυχόν κατάχρηση.
Οι αλλαγές περιλαμβάνουν μια αυστηρότερη διαδικασία επαλήθευσης που θα απαιτεί οποιονδήποτε θέλει να έχει διαφημίσεις που αφορούν εκλογές, πολιτική ή μεγάλα κοινωνικά ζητήματα, όπως όπλα και μετανάστευση, την επιβεβαίωση της ταυτότητάς του και να αποδείξει ότι βρίσκεται στις ΗΠΑ.
Όπως αναφέρει το CNBC, αρχίζοντας στα μέσα Σεπτεμβρίου 2019, αυτοί οι διαφημιζόμενοι επιβεβαιώνουν την ταυτότητα της ομάδας τους χρησιμοποιώντας τον αριθμό φορολογικού μητρώου του οργανισμού ή άλλο αναγνωριστικό.
Το όνομα του ομίλου θα αναγράφεται στον τομέα "πληρωμένο από", που αποκαλύπτουν την ταυτότητα των διαφημιζόμενων. Το Facebook δήλωσε ότι θα επιβεβαιώνει τα στοιχεία των εταιρειών.
Όμως υπάρχει ένα κενό που θα επιτρέπει σε μικρές ομάδες και πολιτικούς να διαχειρίζονται πολιτικές διαφημίσεις.
Ωστόσο, διαφημιζόμενοι που δεν διαθέτουν αριθμούς φορολογικού μητρώου, κυβερνητικούς ιστότοπους ή καταχωρίσεις στην Ομοσπονδιακή Εκλογική Επιτροπή θα μπορούν και πάλι να δημοσιεύουν διαφημίσεις, παρέχοντας διεύθυνση, επαληθευμένο αριθμό τηλεφώνου και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο επιχείρησης.
Προηγουμένως, μόνο μια διεύθυνση εντός ΗΠΑ ήταν απαραίτητη. Αλλά δεν θα είναι απίθανο ότι να βρίσκουν οι κακοδιαχειριστές ένα τρόπο να αλλοιώνουν τα στοιχεία που θα παρέχουν στο Facebook.
"Έχουμε αναγνωρίσει ότι αυτά τα εργαλεία δεν θα είναι τέλεια", δήλωσε η Sarah Schiff, διευθύντρια προϊόντος στο Facebook. "Αλλά δεσμευόμαστε να κάνουμε πιο δύσκολη την κακοδιαχείριση στις διαφημίσεις".

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης