Μέρισμα από 2026 για τους μετόχους της Γέφυρας Ρίου Αντιρρίου - Γιορτάζει τα 15 χρόνια λειτουργίας

Μέρισμα από 2026 για τους μετόχους της Γέφυρας Ρίου Αντιρρίου - Γιορτάζει τα 15 χρόνια λειτουργίας
«Θα διεκδικήσουμε τα χαμένα έσοδα από τις δύο τελευταίες εκλογικές αναμέτρήσεις»
Δεκαπέντε χρόνια λειτουργίας συμπληρώνει φέτος η Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου την οποίοα οραματίστηκε, το 1889, ο τότε πρωθυπουργός της Ελλάδας Χαρίλαος Τρικούπης.
Σήμερα η Γέφυρα αριθμεί πάνω από 61 εκατομμύρια διελεύσεις, ενώ κατέχει 9 διεθνή βραβεία για τη μελέτη και την κατασκευή της και είναι σχεδιασμένη ώστε να αντέχει φυσικά φαινόμενα, όπως είναι σεισμοί, τεκτονικές μετακινήσεις, και υψηλοί άνεμοι που υπερβαίνουν σε μεγέθη τα αντίστοιχα της περιοχής.  
Αναφερόμενος στα κυκλοφοριακά στοιχεία της Γέφυρα ΑΕ, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Παναγιώτης Παπανικόλας τόνισε ότι «τα τελευταία χρόνια καταγράφεται μία σταδιακά ανοδική πορεία, που οφείλεται στην προσαρμοστικότητα της τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας και στα εκπτωτικά προϊόντα που προσφέρει, όπως επίσης και στο γεγονός ότι πλέον η γέφυρα έχει συνδεθεί με τους αυτοκινητόδρομους Κορίνθου-Πατρών και Αντιρρίου- Ιωαννίνων».
Συμφωνα με τον ίδιο η κάμψη στην κίνηση της Γέφυρας Ρίου Αντιρρίου ξεκίνησε το 2011 και διήρκεσε μέχρι το 2015. Έκτοτε οι διελεύσεις κινούνται ανοδικά, ενώ τον περασμένο Αύγουστο σημειώθηκε ρεκόρ.
Σύμφωνα με τον ίδιο η κυκλοφορία της Γέφυρας αναμένεται να κλείσει το 2019 αυξημένη κατά 2% σε σχέση με πέρυσι.
Αναφορικά με το αν οι μέτοχοι της Γέφυρας - συμμετέχουν με 57,45% η γαλλική εταιρεία Vinci Concessions, με 22,02% η Άκτωρ παραχωρήσεις και με 20,53% η AVAX - έχουν πάρει μέρισμα, ο κ. Παπανικόλας τόνισε ότι αυτό αναμένεται από το 2026 και μετά καθώς τώρα γίνεται αποπληρωμή των δανείων που ελήφθησαν για την κατασκευή της.
Σχετικά με το ενδεχομένο αύξησης των διοδίων, ο κ. Παπανικόλας διευκρίνισε ότι υπάρχει τιμαριθμική αναπροσαρμογή κάθε χρόνο και η οποία κρίνεται από τη εταιρεία αν και εφόσον εφαρμοστεί.
Η Γέφυρα Α.Ε. πάντως στο πλαίσιο της εμπορικής πολιτικής της, έχει εισάγει σύστημα εκπτωτικών προγραμμάτων για συχνή ή καθημερινή χρήση (κάρτες διελεύσεων. e-pass, aller- retour)". Παράλληλα "στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής της ευθύνης έχει εφαρμόσει, από την πρώτη ημέρα λειτουργίας των διοδίων, το 2004, ειδική τιμή διοδίων τελών για την εξυπηρέτηση της ευπαθούς ομάδας των νεφροπαθών. Και από το Φθινόπωρο του 2017 για την αντίστοιχη ομάδα των καρκινοπαθών, μέσω εκπτωτικής κάρτας, που τους παρέχει τη δυνατότητα διέλευσης με το αντίτιμο των πέντε ευρώ (για την έκδοση της οποίας μοναδική προϋπόθεση είναι η επίδειξη σχετικής βεβαίωσης νοσοκομείου).
Επίσης, με την επίδειξη της γαλάζιας κάρτας στάθμευσης ΑμεΑ το κόστος για κάθε όχημα (κατηγορίας 2 &3), στο οποίο επιβαίνει ο δικαιούχος είναι πέντε ευρώ.

1 εκατ. ευρώ τα χαμένα έσοδα από τα δωρεάν διόδια των εκλογών

Στα 1 εκατ ευρώ υπολογίζονται τα «χαμένα» έσοδα της Γέφυρας από τις φετινές εκλογικές αναμετρήσεις που άνοιξαν οι μπάρες, τόνισε ο κ. Παπανικόλας, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του bankingnews.gr.
Σύμφωνα με τον ίδιο τα χρήματα αυτά η Γεφυρα ΑΕ σκοπεύει να τα διεκδικήσει από το Ελληνικό Δημόσιο, ενώ υπάρχουν ακόμη οφειλές κάποιων λίγων εκατ. από προηγούμενες εκλογικές αναμετρήσεις ή άλλου είδους κινήματα που υπήρξαν στο παρελθόν (π.χ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ).
«Ειδικά αυτά τα χρήματα (σ.σ των δύο τελευταίων εκλογικών αναμετρήσεων) σκοπεύουμε να τα διεκδικήσουμε», ξεκαθάρισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

Περιβαλλοντική Πολιτική

Από τον Διευθυντή Εταιρικής Επικοινωνίας & Αειφόρου Ανάπτυξης κ. Γιάννη Φρέρη, παρουσιάστηκαν τα τρία ιστορικά στάδια ανάπτυξης της εταιρικής υπευθυνότητας της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε: 1. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, 2. Εταιρική «Πολιτοσύνη» (όρος που αποδόθηκε στην υπευθυνότητα της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. από τον γλωσσολόγο Γ. Μπαμπινιώτη) και 3. Εταιρικός Ακτιβισμός (με εστίαση στα δικαιώματα της γυναίκας). Παρουσίασε επίσης τον εγκαθιδρυμένο διαρκή διάλογο, μέσα από πλατφόρμες συνέργειας με τους πολίτες της περιοχής και τις συλλογικότητές τους, στο περιβαλλοντικό, το κοινωνικό, το πολιτιστικό, αλλά και το αναπτυξιακό πεδίο, με το βλέμμα σε πολιτικές για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας της περιοχής.
Σε δηλώσεις του ο Δρ. Π. Παπανικόλας, τόνισε: «Η Γέφυρα αποτελεί ένα σύγχρονο τεχνικό μνημείο για τη χώρα μας, λαμβάνοντας υπόψη την καινοτομία και τα  πρωτοπόρα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή της, αλλά και την τεχνολογία που χρησιμοποιείται 15 χρόνια τώρα για τη συνεχή συντήρησή της. Βασικοί πυλώνες της στρατηγικής μας αυτά τα 15 χρόνια και για τα υπόλοιπα που θα ακολουθήσουν, είναι η διασφάλιση της υγείας του Έργου, ο αφουγκρασμός της τοπικής κοινωνίας και ο σεβασμός στο περιβάλλον»
Ο Άρης Σταθόπουλος-Βλάμης, Τεχνικός Διευθυντής της Γέφυρας, σημείωσε: «Μία εξαιρετικά καινοτόμος κατασκευή όπως η Γέφυρα, χρειάζεται καινοτομίες και στη συντήρησή της. Στη Γέφυρα, τηρούμε μια σειρά από αυστηρούς ελέγχους, σε καθημερινή βάση, με στόχο να διασφαλίζουμε την ανταπόκρισή της στο στοίχημα της μακροζωίας και της ασφάλειάς της. Αξιολογώντας τα δεδομένα που καταγράφουμε από τους ελέγχους, διερευνούμε τρόπους για να κάνουμε τη δομική της συντήρηση αποδοτικότερη και τη λειτουργία της φιλικότερη προς το περιβάλλον».
Η Ελένη Κονδύλη, Προϊσταμένη Ποιότητας, Υγείας, Ασφάλειας & Περιβάλλοντος, συμπλήρωσε: «Στη Γέφυρα εργαζόμαστε με ένα συστηματικό τρόπο που βελτιώνεται χρόνο με το χρόνο. Στο πνεύμα της συνεχούς βελτίωσης έχουμε ως στόχο και τη μείωση του ενεργειακού της αποτυπώματος. Στους άμεσους στόχους μας είναι η μείωση κατανάλωσης ρεύματος, η μείωση ρύπων διοξειδίου του άνθρακα και το άνοιγμα στην ηλεκτροκίνηση των οχημάτων».    
Ο Γιάννης Φρέρης, Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας και Αειφόρου Ανάπτυξης, προσέθεσε: «Η φροντίδα μας για την προώθηση της οικολογικής (μετριοπαθούς) οδήγησης ξεκινά από το 2009. Σε αυτή την κατεύθυνση, προσπαθούμε μέσα από καμπάνιες ενημέρωσης να εκπαιδεύουμε τους πολίτες-πελάτες μας. Δέσμευσή μας είναι στα επόμενα χρόνια και μέσα από περισσότερες δράσεις, να την ενστερνιστούν περισσότεροι πολίτες».
Από τις Σεπτεμβρίου 2019, οι δύο χώροι στάθμευσης στις δύο πλευρές των διοδίων της Γέφυρας έχουν εξοπλιστεί με φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκε σε εκπροσώπους του τύπου το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα του στόλου της Γέφυρας που μεταφέρει στο αμάξωμά του το σύνθημα της Γέφυρας «Το κλίμα αλλάζει, αλλάζουμε κι εμείς».

Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr

Ελένη Μπότα

BREAKING NEWS