Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως μπορούν να αυξήσουν τις κρατήσεις τους τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία

tags :
Πως μπορούν να αυξήσουν τις κρατήσεις τους τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία
Ο σημερινός ταξιδιώτης επισκέπτεται κατά μέσο όρο 18 ιστότοπους, σύμφωνα με την Google
H “έκρηξη” του ψηφιακού τρόπου ζωής, οδηγεί τους ανεξάρτητους ξενοδόχους να επανεξετάσουν και να αναθεωρήσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ.
Στόχος είναι να έχουν μεγαλύτερο μερίδιο στις κρατήσεις.
Ο σημερινός ταξιδιώτης επισκέπτεται κατά μέσο όρο 18 ιστότοπους.
Κι αυτό μέσω πολλαπλών συσκευών πριν πραγματοποιήσει κράτηση σε κάποιο ξενοδοχείο, σύμφωνα με την Google.
Η Google ορίζει αυτό το ταξίδι του πελάτη ως μια σειρά αλληλοσυνδεόμενων φάσεων:
- Φάση ονείρου
- Σχεδιασμού
- Κράτησης
- Εμπειρίας
Οι ΟΤΑ’s επενδύουν σημαντικά σε πρωτοβουλίες ψηφιακού μάρκετινγκ και τεχνολογικών λύσεων.
Κι αυτό για να προσελκύσουν τον ταξιδιώτη και να τον καταστήσουν επαναλαμβανόμενο πελάτη.
Ως αποτέλεσμα, οι OTA’s έχουν de facto μονοπωλήσει τις σχέσεις πελατών και άφησαν τους ανεξάρτητους ξενοδόχους μόνους τους.



“Κλειδί” στις κρατήσεις το μάρκετινγκ
Τι πρέπει όμως να κάνουν οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι για καθιερωθούν στους ταξιδιώτες και να κερδίσουν την άμεση κράτηση;
Να επικεντρωθούν στο μάρκετινγκ:
- Αφοσίωσης επισκεπτών
- Πελατών
- Διατήρησης επισκεπτών

Μάρκετινγκ αφοσίωσης επισκεπτών
Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει το μάρκετινγκ μάρκας, τα κοινωνικά μέσα, το PR, το μάρκετινγκ επιρροής, το μάρκετινγκ περιεχομένου κλπ.
Αυτές οι πρωτοβουλίες μάρκετινγκ βοηθούν τους ξενοδόχους να συνδεθούν με τον online ταξιδιώτη στις φάσεις “ονείρου” και “σχεδιασμού” και να τους οδηγήσουν “στη σωστή κατεύθυνση” στην επόμενη φάση. Τη φάση κράτησης.



Μάρκετινγκ πελατών
Αυτές οι πρωτοβουλίες βασίζονται στις πετυχημένες πελατειακές σχέσεις στις φάσεις “ονείρου” και “σχεδιασμού”. Βοηθούν τους ξενοδόχους να «κλείσουν τη συμφωνία».
Να πείσουν τον online ταξιδιώτη να επιλέξει το ξενοδοχείο και να κάνει απευθείας κράτηση στο ξενοδοχείο στη φάση κράτησης.

Μάρκετινγκ διατήρησης επισκεπτών
Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει όλες τις πρωτοβουλίες μάρκετινγκ CRM στο μάρκετινγκ πριν και μετά την παραμονή, το μάρκετινγκ πιστότητας, τις εκστρατείες και τις πρωτοβουλίες αυτοματοποίησης.
Μάρκετινγκ που στοχεύει να μετατρέψει τον επισκέπτη σε έναν επαναλαμβανόμενο πελάτη και πιστό πελάτη.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr


Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης