Τρόποι για να μειώσετε τις ακυρώσεις των κρατήσεων στο ξενοδοχείο

Τρόποι για να μειώσετε τις ακυρώσεις των κρατήσεων στο ξενοδοχείο
Η έρευνα του παροχέα συστημάτων διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων (PMS) Guestline μελέτησε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι κλείνουν τα ξενοδοχεία τους
Πώς οι ξενοδόχοι μπορούν να αποφύγουν την ακύρωση της κράτησης, αποκαλύπτει έρευνα του παροχέα συστημάτων διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων (PMS) Guestline.
Η έρευνα μελέτησε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι κλείνουν τα ξενοδοχεία τους.
Και το σημαντικότερο, τις κύριες προτεραιότητες και τις επιθυμίες τους κατά την επιλογή τους.
- Σχεδόν το 40% όλων των ξενοδοχειακών κρατήσεων στην Ευρώπη ακυρώθηκαν πέρυσι.
- 19% των κρατήσεων ξενοδοχείων μέσω των σημαντικότερων πύλες κράτησης (OTAs) έχουν ακυρωθεί ( μεταξύ Απριλίου 2018 και Μαρτίου 2019).
Πως μπορούν οι ξενοδόχοι να μειώσουν τις ακυρώσεις των κρατήσεων και να αυξήσουν τις άμεσες κρατήσεις;



Μείνετε ευέλικτοι με τις δωρεάν επιλογές ακύρωσης
Η “δωρεάν ακύρωση” είναι μια αυξανόμενη τάση για τους επισκέπτες όταν επιλέγουν πού να μείνουν, σύμφωνα με την έρευνα.
- Το 35% των ανθρώπων δηλώνει ότι είναι σημαντικό να υπάρχει μια δωρεάν επιλογή ακύρωσης.
- Το 37% δήλωσε ότι είναι σημαντικό να διατηρούν τις επιλογές τους ανοιχτές και να έχουν τη δυνατότητα να συγκρίνουν τις προσφορές.
Αυτό δείχνει έναν άλλο λόγο για τον οποίο το κίνητρο των τιμών είναι ένας τεράστιος παίκτης για την εξασφάλιση πλήρους κράτησης πληρωμών από τους επισκέπτες.
Το 19% δήλωσε ότι θα πληρώνει επιπλέον για να έχει μια δωρεάν επιλογή ακύρωσης (μέχρι μία ημέρα πριν την άφιξη).
Κάτι που πρέπει να προσέξετε αν είστε ένας μικρός ξενοδόχος που βασίζεται στην πλήρη πληρωμή στο στάδιο της κράτησης.
Τα ξενοδοχεία ανταγωνίζονται στην παροχή τέτοιων πολιτικών ακύρωσης της τελευταίας στιγμής. Έχοντας την επιλογή να προσαρμόσετε τη διαμονή, προσφέρετε στους πελάτες μια εξατομικευμένη εμπειρία.



Οι κορυφαίες πέντε προτεραιότητες στην επιλογή του ξενοδοχείου
- Η τοποθεσία του ξενοδοχείου (74%)
- Οι κριτικές ξενοδοχείων (54%)
- Το ξενοδοχείο με δωρεάν ακυρώσεις (42%)
- Η ασφάλεια των online πληρωμών με κάρτες (38%)
- Η ποιότητα του ιστότοπου (26%)

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr



bankingnews.gr

BREAKING NEWS