Οι 5 τάσεις που θα αλλάξουν τα επαγγελματικά ταξίδια στο μέλλον

Οι 5 τάσεις που θα αλλάξουν τα επαγγελματικά ταξίδια στο μέλλον
Η μελέτη της Amaderus εντοπίζει πέντε βασικές τάσεις τις οποίες οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους για τα εταιρικά ταξίδια
Οι Super ηλεκτρονικές εφαρμογές, οι φωνητικές κρατήσεις και η ανάπτυξη δικτύου 5G θα έχουν σημαντικό αντίκτυπο στα επαγγελματικά ταξίδια στην Ασία και τον Ειρηνικό κατά το 2020.
Αυτό αναφέρει στη μελέτη της η Amaderus σχετικά με το μέλλον των εταιρικών ταξιδίων.
Μάλιστα εντοπίζει πέντε βασικές τάσεις τις οποίες οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους για τα εταιρικά ταξίδια.

Η φωνή είναι το επόμενο σύνορο στις κρατήσεις

Υπάρχει μεγάλη αλλαγή στην αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου και υπολογιστή σε ολόκληρη την Ασία-Ειρηνικό. Ιδιαίτερα με την τεχνολογία φωνής.
Καθώς οι ταξιδιωτικές εταιρείες συνεχίζουν να επενδύουν στην τεχνολογία φωνής, οι επιχειρήσεις θα έχουν ταχύτερη πρόσβαση στο προφίλ του ταξιδιώτη, σε πραγματικό χρόνο.

Η άνοδος των super-apps

Οι εταιρικοί ταξιδιώτες χειρίζονται πολλά ταξιδιωτικά apps, συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών εταιρειών, των ταξιδιωτικών γραφείων και των ξενοδοχείων.
Στο μέλλον, αυτός ο όγκος εφαρμογών θα ενσωματωθεί σε μια σούπερ-εφαρμογή.
Οι ταξιδιώτες αναμένουν ότι τα πάντα θα είναι πιο εύκολα προσβάσιμα μέσω μιας απλής στη χρήση εφαρμογής.
Αυτό αποτελεί μια εμπορική ευκαιρία για τις ταξιδιωτικές εταιρείες και οι επιχειρήσεις πρέπει να το λάβουν σοβαρά υπόψη τους.

Δίκτυο 5G

Τα ταχύτερα 5G αναπτύσσονται πλέον σε ολόκληρη την περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, επιτρέποντας σε άλλες τεχνολογίες να απογειώνονται.
Χάρη στην αυξημένη ταχύτητα και την ποσότητα των δεδομένων περισσότερες προηγμένες συσκευές θα είναι συνδεδεμένες.
Από τα έξυπνα σπίτια έως αυτοκίνητα χωρίς και τις έξυπνες πόλεις).

Η ασφάλεια οδηγεί στην απόλυτη ταξιδιωτική εμπειρία

Η ασφάλεια των εταιρικών ταξιδιωτών θα είναι πάντα η πρώτη προτεραιότητα για τις εταιρείες διαχείρισης ταξιδίων.
Ωστόσο, η μέγιστη ασφάλεια δεν σημαίνει πάντα μια ομαλή εμπειρία ταξιδιού. Μία τάση που πρέπει να προσέξουμε στο εγγύς μέλλον είναι ο τρόπος με τον οποίο η ταξιδιωτική βιομηχανία θα αποκτήσει την ασφάλεια παράλληλα με μια απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία.

Φροντίδα των εργαζομένων

Στις περισσότερες χώρες, οι εργοδότες έχουν νομικό και δεοντολογικό καθήκον να φροντίζουν τους υπαλλήλους τους όταν ταξιδεύουν.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να λάβουν όλα τα εύλογα μέτρα για να εξασφαλίσουν την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων.
Στο εγγύς μέλλον, αναμένουμε να δούμε τις εταιρείες να προσεγγίζουν τη φροντίδα των εργαζομένων τους σε πραγματικό χρόνο.
Αυτό μπορεί να γίνει με τη χρήση της κινητής τεχνολογίας και την άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων για να παρακολουθούν την ευεξία των εργαζομένων τους ανά λεπτό.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS