Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Οι 6 κορυφαίες ταξιδιωτικές personas παγκοσμίως – Πως να τους προσεγγίσετε

tags :
Οι 6 κορυφαίες ταξιδιωτικές personas παγκοσμίως – Πως να τους προσεγγίσετε
Η έκθεση της Travelport διερευνά τους έξι κυρίαρχους ταξιδιώτες που συνθέτουν παγκόσμιες κρατήσεις ταξιδιών
Η εξατομίκευση στην τουριστική βιομηχανία βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη.
Τα νέα ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογίες δίνουν τη δυνατότητα στις ταξιδιωτικές μάρκες και στα ταξιδιωτικά online πρακτορεία, να δημιουργήσουν μια μοναδική εμπειρία για κάθε ταξιδιώτη.
Ποιοι όμως είναι οι κορυφαίες ταξιδιωτικές personas που κυριαρχούν στα ταξίδια παγκοσμίως.
Αυτό προσπάθησε να αποκαλύψει η Travelport αναλύοντας πληροφορίες και δεδομένα από τους 12 τελευταίους μήνες.
Η έκθεση διερευνά τους έξι κυρίαρχους ταξιδιώτες που συνθέτουν παγκόσμιες κρατήσεις ταξιδιών :
– ατομικοί ταξιδιώτες,
- οικογένειες,
- επαγγελματίες ταξιδιώτες,
- ζευγάρια,
- ταξιδιώτες του σαββατοκύριακου και
- ομαδικούς ταξιδιώτες.

Solo ταξιδιώτες
Αποτελούν το 18% των παγκόσμιων κρατήσεων.
Τα σόλο ταξίδια γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή και αυξήθηκαν κατά 7% μόνο κατά το τελευταίο έτος.
Οι μεμονωμένοι ταξιδιώτες λαμβάνουν συνήθως μεγαλύτερα ταξίδια από ό, τι οι υπόλοιποι ταξιδιώτες.
Περίπου 19 ημέρες κατά μέσο όρο.
-Το 46% των σόλο ταξιδιωτών έχουν κλείσει ξενοδοχεία μέσω κινητού τηλεφώνου.
Το 59% πιστεύει ότι είναι σημαντικό να μπορούν να κάνουν προσθήκες στις κρατήσεις του ενώ είναι εν κινήσει.
Επιπλέον, το 62% χρησιμοποιεί κινητά για έρευνα και σχεδιασμό των μη αεροπορικών τμημάτων του ταξιδιού τους, όπως το ξενοδοχείο, το αυτοκίνητο και το σιδηρόδρομο.
-το 43% των σόλο ταξιδιώτες θέλουν επίσης να λάβουν έμπνευση για το επόμενο ταξίδι τους με βάση τις προσωπικές προτιμήσεις τους.
Αυτό δείχνει ότι είναι σημαντικό να προσαρμόσετε το εμπνευσμένο περιεχόμενό σας – όπως τα blogs ή τις κοινωνικές αναρτήσεις – στα πρόσωπα που στοχεύουν.

Οικογένειες
Κατά μέσο όρο, σχεδόν το ένα τέταρτο των συνολικών κρατήσεων αεροπορικών ταξιδιών πραγματοποιούνται από οικογένειες.
Όταν εξετάζετε τη στρατηγική στόχευσης της οικογένειάς, θυμηθείτε ορισμένα βασικά σημεία:
-Η ευκολία είναι πρώτη προτεραιότητα: Οι οικογένειες οδηγούνται από το να κρατούν τα παιδιά ευτυχισμένα.
Βεβαιωθείτε ότι οι προσπάθειες μάρκετινγκ είναι γεμάτες με δραστηριότητες για να διασκεδάσετε όλη την οικογένεια.
Το 74% των οικογενειών είναι πιθανό να κλείσουν ένα ταξίδι με έναν ΟΤΑ που προσφέρει την δυνατότητα να κλείσουν τα πάντα σε ένα μέρος.
-Προσαρμόστε το ξενοδοχείο σας : Μπορείτε να προσεγγίσετε τις οικογένειες δείχνοντας ξενοδοχεία φιλικά προς την οικογένεια και αυτοκίνητα που είναι κατάλληλα για μεγάλο αριθμό επιβατών.

Επαγγελματίες ταξιδιώτες
Οι περισσότεροι ΟΤΑ επικεντρώνονται στους ταξιδιώτες αναψυχής.
-Μην αντιμετωπίζετε τους επαγγελματίες ταξιδιώτες όπως τους ταξιδιώτες αναψυχής: Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες έχουν διαφορετικές απαιτήσεις.
-Δημιουργήστε κανόνες για να φιλτράρετε τα αποτελέσματα της αναζήτησής σας για επαγγελματίες ταξιδιώτες: Δείξτε πρώτα τους συντομότερους χρόνους πτήσης και επισημάνετε τις πτήσεις premium ή business class.

Ζευγάρια
Those traveling as a “couple” made up 14% of global bookings in the last 12 months.
Τα ζευγάρια αποτελούσαν το 14% των συνολικών κρατήσεων παγκοσμίως τους τελευταίους 12 μήνες.
Πολλοί από αυτούς που ταξιδεύουν ως ζευγάρι μπορούν επίσης να πέσουν σε άλλες κατηγορίες ατόμων όταν κάνουν κράτηση για άλλα ταξίδια – όπως ταξιδιώτες επαγγελματίες ή οικογένειες.
- Πακέτα διακοπών: Το ένα τρίτο των ζευγαριών έχει κάνει κράτηση για οργανωμένες διακοπές μέσω ηλεκτρονικών ταξιδιωτικών πρακτορείων
- Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι το κλειδί για τον προγραμματισμό ταξιδιών: Η επιρροή των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης στον προγραμματισμό διακοπών δεν μπορεί να υποτιμηθεί και αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα ζευγάρια.
Το 30% των ζευγαριών λένε ότι έχουν χρησιμοποιήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την έρευνα ή την κράτηση ενός ταξιδιού.

Ταξιδιώτες του σαββατοκύριακου
Οι κρατήσεις του σαββατοκύριακου αυξήθηκαν κατά 6% τους τελευταίους 12 μήνες και αποτελούν το 25% των συνολικών κρατήσεων.
– Αξιοποιήστε στο έπακρο το σύντομο ταξίδι: Με λίγες μόνο μέρες για να δείτε, ο weekender αναζητά τις επιλογές πτήσης που θα του επιτρέψει να αξιοποιήσει στο έπακρο το χρόνο του.
– Ξενοδοχεία κοντά σε σημαντικά αξιοθέατα: Δεδομένης της μικρής διάρκειας του ταξιδιού, οι ταξιδιώτες του σαββατοκύριακου θέλουν καταλύματα κοντά σε σημαντικά αξιοθέατα και εστιατόρια.

Ομάδες
Η τελευταία persona ταξιδιώτη είναι εκείνοι που ταξιδεύουν ως ομάδα.
Τα ομαδικά ταξίδια είναι τα πιο δημοφιλή στην Ασία και αποτελούν το 16% των κρατήσεων τους τελευταίους 12 μήνες.
- Οι ομάδες επιθυμούν να πληρώνουν με δόσεις: το 72% θέλει τους ΟΤΑ να προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα.
- Υποστήριξη μέσω διαδικτυακής συνομιλίας: Το ταξίδι σε ομαδικά ταξίδια μπορεί να είναι σύνθετη επιχείρηση και το 43% των ομαδικών ταξιδιωτών θα επιλέξει την “online chat” ως την προτιμώμενη μέθοδο επικοινωνίας με έναν ΟΤΑ κατά τη διαδικασία κράτησης.
- Ενώ το 65% έχει χρησιμοποιήσει εφαρμογές smartphone για αναζήτηση επιλογών πτήσης, το 83% συνήθως χρησιμοποιεί επιφάνεια εργασίας όταν αναζητά πτήσεις

Πήγη: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης