Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τα υπέρ και τα κατά των social media στην ταξιδιωτική βιομηχανία

tags :
Τα υπέρ και τα κατά των social media στην ταξιδιωτική βιομηχανία
Το 2014, 220 εκατ. νέοι ταξιδιώτες χρησιμοποίησαν τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης ως έμπνευση για τα ταξίδια του
Ο αντίκτυπος των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης στην ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής κάθε μέρα.
Σε αυτό συμβάλλουν τα μέγιστα τα social media και οι ταξιδιωτικοί influencers.
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού:
- Το 2014, 220 εκατ. νέοι ταξιδιώτες χρησιμοποίησαν τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης ως έμπνευση για τα ταξίδια του.
- Οι ηλικίες τους ήταν μεταξύ 18 και 27 ετών. Εξ αυτών το 57% είναι ασιατικής προέλευσης και περίπου το 35% από τις χώρες της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ) και τις Η.Π.Α.



Ποια είναι τα υπέρ
- Blog και share για μεγαλύτερη απήχηση. Oι περισσότεροι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται να αγοράσουν ένα Lonely Planet για να ερευνήσουν τον επόμενο ταξιδιωτικό προορισμό τους.
Αντίθετα, θα προτιμούσαν να περιηγηθούν ηλεκτρονικά σε μερικά ταξιδιωτικά blogs. Το ανέβασμα μιας φωτογραφίας ενός προορισμού μαζί με μια μικρή περιγραφή μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον ταξιδιωτών που αναζητούν διακοπές.
Εάν μάλιστα η φωτογραφία μοιραστεί από έναν travel influencer που έχει χιλιάδες ακολούθους, τότε θα έχει ακόμα μεγαλύτερη απήχηση.
- Πιο προσιτός ο ταξιδιωτικός προγραμματισμός. Οι online κρατήσεις διευκόλυναν τον προγραμματισμό ταξιδιών και τώρα όλα φαίνονται να είναι μόνο ένα κλικ μακριά.
- Ασκούν επιρροή στον περιβαλλοντικά φιλικό τουρισμό. Η επιρροή των κοινωνικών μέσων δημιουργεί επίσης θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον, προωθώντας βιώσιμες διακοπές.



Ποια είναι τα κατά
- Ο υπερτουρισμός «χτυπά» τους δημοφιλείς προορισμούς. Αναμφισβήτητα οι κορυφαίοι τουριστικοί προορισμοί έχουν δεχθεί το πλήγμα του υπερτουρισμού με ότι αυτό δημιουργεί.
- Λιγότερες πιθανότητες να ανακαλύψουν νέες τοποθεσίες. Οι περισσότεροι άνθρωποι σήμερα διερευνούν τα πάντα πριν ταξιδέψουν. Έτσι υπάρχει μια πολύ μικρή πιθανότητα να ανακαλύψουν νέες τοποθεσίες.
- Φτιάχνοντας Instagram worthy φωτογραφίες. Tα κοινωνικά μέσα μας έχουν οδηγήσει να ξεχνάμε τη χαρά του ταξιδιού και να ασχολούμαστε με τη δημιουργία ωραίων φωτογραφιών.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης