Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως θα σχεδιάσετε μία επιτυχημένη καμπάνια email marketing του ξενοδοχείου σας

tags :
Πως θα σχεδιάσετε μία επιτυχημένη καμπάνια email marketing του ξενοδοχείου σας
Σύμφωνα με την trivago, τα βασικά συστατικά για μία επιτυχημένη καμπάνια email marketing είναι πέντε
Αν θέλετε επιτυχημένα αποτελέσματα από την καμπάνια email marketing του ξενοδοχείου σας, θα πρέπει να την σχεδιάσετε πολύ εύστοχα. Και να περιλαμβάνει ορισμένα βασικά συστατικά.
Στόχος είναι να βάλετε τους αναγνώστες σας στο παιχνίδι, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας και την αφοσίωση των πελατών σας.
Σύμφωνα με την trivago, τα βασικά συστατικά, είναι πέντε. Και επιβάλλεται να τα προσθέσετε στο πρώτο σας email –και σε κάθε email που αποστέλλετε στη συνέχεια.



1. CTA (call to action)

Επιβάλλεται, εάν θέλετε να αυξήσετε τις κρατήσεις. Το CTA (call to action) είναι κυριολεκτικά «η ενέργεια που προτείνετε στους αναγνώστες».
Με άλλα λόγια, είναι το κουμπί που περιγράφει «αυτό που θα πρέπει να κάνει ο αναγνώστης αφού διαβάσει αυτό το email».
Για παράδειγμα, «Κάντε κράτηση τώρα», εάν έχετε μια προσφορά στις κρατήσεις που ισχύει για περιορισμένο χρονικό διάστημα, ή «Εγγραφή», εάν προωθείτε το πρόγραμμα επιβράβευσης του ξενοδοχείου σας.
Ολόκληρο το κείμενο του email διαμορφώνεται με γνώμονα το CTA και επομένως βοηθάει να έχετε ένα σαφές και άμεσο CTA (call to action).

Συμβουλές για το ιδανικό CTA (call to action)
Να έχετε μόνο ένα (ναι, ένα, για ολόκληρο το email).
Να περιορίζεται σε δύο έως πέντε λέξεις.
Βεβαιωθείτε ότι είναι ευδιάκριτο και ότι φαίνεται χωρίς να απαιτείται κύλιση της σελίδας, δηλαδή να βρίσκεται «επάνω από την αναδίπλωση».
Να χρησιμοποιείτε ρήματα.
Να προσδίδετε μια αίσθηση επείγοντος, χωρίς να γίνεστε πιεστικοί.



2. Γραμμή θέματος

Αυτή η μικρή γραμμή κειμένου είναι ίσως η πιο σημαντική σε ολόκληρη την καμπάνια email marketing του ξενοδοχείου σας.
Είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ο αναγνώστης. Kαι επομένως, η καλύτερη, εάν όχι η μοναδική, ευκαιρία σας να τον πείσετε να ανοίξει και να διαβάσει το email σας.
Σκεφθείτε ότι η γραμμή θέματος μοιάζει με τον τίτλο ενός βιβλίου. Εάν δεν τραβήξει το βλέμμα και δεν προσελκύσει την προσοχή του αναγνώστη.
Δεν πρόκειται να πάρει το βιβλίο από το ράφι για να διαβάσει το οπισθόφυλλο, πόσο μάλλον να το αγοράσει.

Συμβουλές για την ιδανική γραμμή θέματος
Να είναι σύντομη και να προτρέπει τον αναγνώστη να ενεργήσει.
Να μην υπερβαίνει τους 50 χαρακτήρες.
Να μεταδίδει ένα σαφές και σχετικό μήνυμα.
Μην παραπλανείτε τους αναγνώστες. Δημιουργήστε τις κατάλληλες προσδοκίες για το περιεχόμενο του email.
Και, ασφαλώς, πάντοτε να δοκιμάζετε διαφορετικές γραμμές θέματος. Για να διαπιστώνετε ποια έχει το καλύτερο αποτέλεσμα. Δοκιμάστε ξανά και ξανά.



3. Φωτογραφίες

Μια φωτογραφία βοηθά τον αναγνώστη να οπτικοποιήσει το ξενοδοχείο και την εταιρεία σας.
Εάν επιλέξετε την κατάλληλη φωτογραφία στην καμπάνια email marketing του ξενοδοχείου σας, θα μπορέσετε αμέσως να προσελκύσετε τον αναγνώστη.
Να τον κάνετε να ενθουσιαστεί με τις προσφορές σας και να θέλει να μάθει περισσότερες πληροφορίες για το ξενοδοχείο σας.
Μια ακατάλληλη φωτογραφία θα μπορούσε να απομακρύνει αυτομάτως τον αναγνώστη, και επομένως θα πρέπει να επιλέξετε σοφά.

Συμβουλές για την ιδανική φωτογραφία
Επιλέξτε επαγγελματικές φωτογραφίες υψηλής ποιότητας που σχετίζονται με το CTA (call to action) σας.
Απευθυνθείτε στο συναίσθημα.
Ακολουθήστε τον κανόνα «λιγότερο από το 25%». Ποσοστό τουλάχιστον 75% του email σας θα πρέπει να μην περιλαμβάνει φωτογραφίες.
Προσθέστε εναλλακτικό κείμενο (alt text), για να περιγράψετε τη φωτογραφία σας στο φόντο.
Μη βασίζεστε σε φωτογραφίες για να μεταδώσετε σημαντικές πληροφορίες. Δεν θα δουν όλοι οι αναγνώστες τις φωτογραφίες.



4. Κείμενο

Στο κείμενο του email σας, το οποίο περιλαμβάνει τον τίτλο, τον υπότιτλο και το σώμα κειμένου, πλαισιώνετε και υποστηρίζετε το CTA (call to action) σας.
Είναι η ευκαιρία σας να πείσετε τους αναγνώστες να προβούν στην επιθυμητή ενέργεια.

Συμβουλές για το ιδανικό κείμενο
Να είναι σύντομο, ευγενικό και επικεντρωμένο στον στόχο.
Να εξηγεί τα πλεονεκτήματα της CTA (call to action) σας.
Να αποφεύγετε τις ανεπιθύμητες λέξεις.
Να είναι ένα κείμενο που μπορεί να σταθεί μόνο του, χωρίς φωτογραφίες.
Προσπαθήστε να γράφετε σε απλή γλώσσα. Ο αναγνώστης σας δεν θα πρέπει να χρειάζεται λεξικό για να κατανοήσει το κείμενο.



5. Σελίδα προορισμού

Η σελίδα προορισμού είναι η ιστοσελίδα στην οποία κατευθύνεται ο αναγνώστης μόλις κάνει κλικ στο CTA (call to action) σας.
Και επομένως ότι και να πούμε για τη σημασία μιας καλής σελίδας προορισμού δεν θα είναι αρκετό.
Σας έχει τύχει να κάνετε ποτέ κλικ σε ένα email σε κάποια ενέργεια και αφού μεταβείτε στη σελίδα προορισμού, να μην μπορείτε να βρείτε σε ποιο σημείο αυτής της σελίδας για να ολοκληρώσετε τη συγκεκριμένη ενέργεια;
Αυτός είναι σίγουρα ένας παράγοντας που αποτρέπει σε μεγάλο βαθμό τις κρατήσεις.
Διασφαλίστε την επιτυχία της καμπάνιας email marketing του ξενοδοχείου σας και μεγιστοποιήστε τις κρατήσεις, κατευθύνοντας τους αναγνώστες σας στην ιδανική σελίδα προορισμού.

Συμβουλές για την ιδανική σελίδα προορισμού
Δημιουργήστε μία για κάθε email.
Χρησιμοποιήστε τον ίδιο σχεδιασμό με το email.
Συνεργαστείτε με την υπηρεσία παροχής email σας. Μπορεί να διαθέτει εργαλεία που θα σας βοηθήσουν στη δημιουργία της σελίδας.
Βρείτε έναν τρόπο να παρακολουθείτε τους αναγνώστες που πραγματοποιούν κράτηση.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης