Πως γίνεται πιο αποτελεσματικό το marketing στον τουρισμό

Πως γίνεται πιο αποτελεσματικό το marketing στον τουρισμό
Οι νεότερες γενιές είναι πρόθυμες να παρακάμψουν τους προορισμούς που υποφέρουν από υπερτουρισμό
Οι γενιές των millennials και των Gen Z από τα σημαντικότερα κοινά-στόχο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.
Εξάλλου θα νούμερα το δηλώνουν ξεκάθαρα.
Οι millennials πραγματοποιούν κατά μέσο όρο 3 ταξίδια το χρόνο.
Οι Gen Z ταξιδιώτες ακολουθούν με 2,8 ταξίδια ετησίως.
Ανάμεσα στις δύο αυτές κατηγορίες υπάρχουν σαφές διαφορές στην ταξιδιωτική τους συμπεριφορά.
Αυτές τις διαφορές πρέπει να διακρίνει ξεκάθαρα η ταξιδιωτική βιομηχανία προκειμένου να διαμορφώσει τα προϊόντα της και να πετύχει τα μέγιστα αποτελέσματα.
Σύμφωνα με τον David Kovace, ιδρυτή του Travel SEO.net αυτοί είναι οι κοινοί παράγοντες που επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές τάσεις :

Επιρροή των κοινωνικών μέσων
Τα μέλη και των δύο γενεών θα δημοσιεύσουν πιθανώς ταξιδιωτικές φωτογραφίες στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.
Το Facebook, το Instagram και το Snapchat είναι γεμάτα από αυτές.
Ευτυχώς για τουριστικούς προορισμούς, είναι εύκολο να εντοπιστούν οι θέσεις οποιασδήποτε δημοσιευμένης φωτογραφίας.

Αναζήτηση της αυθεντικότητας
Οι άνθρωποι θεωρούν τις αμειβόμενες διαφημίσεις ως κατευθυνόμενες. Πολλοί επιλέγουν να βασίζονται σε κριτικές στο διαδίκτυο και σε αναρτήσεις ιστολογίου.
Πάρτε για παράδειγμα την ξενοδοχειακή βιομηχανία στην Ευρώπη. Οι ιστοσελίδες όπως το Tripadvisor έχουν τεράστιο αντίκτυπο στις τιμές κράτησης.
Οι άνθρωποι θέλουν να γνωρίζουν την αλήθεια με βάση την πραγματική εμπειρία του χρήστη.
Αυτό αναγκάζει τους τουριστικούς προορισμούς να αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες τους.

Τα πάντα είναι ψηφιακά
Οι σημερινοί νέοι ταξιδιώτες συχνά κάνουν σχέδια και κάνουν κρατήσεις για ταξίδια απευθείας στο διαδίκτυο.
Η έρευνά τους γίνεται κυρίως σε κινητές συσκευές.
Οι εφαρμογές smartphone κάνουν τις κρατήσεις πολύ πιο εύκολες.
Στην πραγματικότητα, η εξάρτηση από τις ταξιδιωτικές εφαρμογές αυξάνεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Σε αναζήτηση του νέου
Οι νεότερες γενιές είναι πρόθυμες να παρακάμψουν τους προορισμούς που υποφέρουν από υπερτουρισμό.
Το travel blogging ξεκίνησε αυτή την τάση.
Οι υπεύθυνοι και οι bloggers άρχισαν να μοιράζονται τη μοναδική εμπειρία τους.
Ως αποτέλεσμα, οι άνθρωποι ήθελαν επίσης να έχουν μια ιστορία που μπορούν να καυχηθούν.
H αναζήτηση του νέου είναι hot τάση.
Μπορεί να είναι οτιδήποτε – μια νέα έλξη ή μια νέα δραστηριότητα.
Οι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να ξαναεπισκεφτούν τα μέρη αν πιστεύουν ότι μπορούν να αποκτήσουν διαφορετική εμπειρία.

Local τάση
Iδιαίτερα δημοφιλής τάση είναι η αναζήτηση του τοπικού χαρακτήρα ενός προορισμού.
Οι ταξιδιώτες θέλουν να βιώσουν την τοπική ζωή.
Γι αυτό προτιμούν το couchsurfing ή τη διαμονή σε κατάλυμα Airbnb.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS