Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως τα ταξίδια πολλών γενεών έχουν αλλάξει τη βιομηχανία της φιλοξενίας

tags :
Πως τα ταξίδια πολλών γενεών έχουν αλλάξει τη βιομηχανία της φιλοξενίας
Το 77% των ταξιδιών πολλών γενεών συνδέεται με ένα γεγονός ζωής όπως τα γενέθλια ή η επέτειος, ή κάποια αφορμή για οικογενειακή επανένωση
Η άνοδος των ταξιδιών πολλών γενεών αναμφισβήτητα έχει αλλάξει κατά πολύ την η ξενοδοχειακή και ταξιδιωτική βιομηχανία. Πως όμως συμβαίνει αυτό;

Οικογενειακή υπόθεση
Σύμφωνα με μελέτες, το 33-40% των ταξιδιών αναψυχής ύψους 270 δισεκατομμυρίων δολαρίων περιλαμβάνουν πολλές γενεές.
Η Virtuoso, διαπίστωσε ότι πρόκειται για κορυφαία τάση.
Παράλληλα, η έκθεση του Euromonitor International για το 2018 για τις παγκόσμιες καταναλωτικές τάσεις ανέφερε ότι η άνοδος αυτών των ταξιδιών είναι εν μέρει η προσπάθεια των boomers γονέων να βοηθήσουν οικονομικά τις ανάγκες των παιδιών τους.
Στην πραγματικότητα, οι παππούδες και οι γιαγιάδες είναι πιο πρόθυμοι κατά 35% να πληρώσουν για ταξίδια πολλών γενεών έναντι ποσοστού 25% των γονέων.

Οι influencers
Η γενιά Ζ είναι σχετικά νέα στο κομμάτι των ταξιδιών πολλών γενενών.
Οι άνθρωποι που γεννήθηκαν από τα μέσα της δεκαετίας του ’90 έως τα μέσα του 2010 έχουν μια εκπληκτική επιρροή.
Στην πραγματικότητα, το Εμπορικό Επιμελητήριο των ΗΠΑ ανέφερε ότι η Gen Z επηρεάζει οικογενειακές δαπάνες ύψους 600 δις. δολαρίων, που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην απόφαση για οικογενειακά ταξίδια.

Προορισμοί επιλογής
Οι κορυφαίοι προορισμοί για οικογενειακά ταξίδια φαίνεται να είναι η Ιταλία, το Μεξικό, η Νότια Αφρική και η Κόστα Ρίκα.
Η Ισπανία ήταν ο δημοφιλέστερος διεθνής προορισμός, που αντιστοιχούσε στο 43% του συνόλου των ευρωπαϊκών ταξιδιών.

Πως είναι το ιδανικό ταξίδι πολλών γενεών
Μελέτες δείχνουν ότι οι ταξιδιώτες Gen Z αναζητούν μοναδικές εμπειρίες περιπέτειας όπως η εξερεύνηση και η δοκιμή νέων πραγμάτων.
Οι baby boomers ενδιαφέρονται επίσης για τα ταξίδια “bucket-list”, παρουσιάζοντας παράλληλα μια τάση για πιο παραδοσιακές ταξιδιωτικές εμπειρίες και ευκαιρίες για χαλάρωση.
Οι Millennials και η Gen X, από την άλλη πλευρά, φαίνεται να επιδιώκουν τη χαλάρωση και τις τοπικές εμπειρίες, με το 86% να δηλώνει ότι μάλλον θα βιώσει μια νέα κουλτούρα, σε σύγκριση με το 44% που προτιμούν να πάρουν μέρος ή το 28% που προτιμούν να ψωνίζουν.
Ακόμη το 77% των ταξιδιών πολλών γενεών συνδέεται με ένα γεγονός ζωής όπως τα γενέθλια ή η επέτειος, ή κάποια αφορμή για οικογενειακή επανένωση.

Φήμη και συνδεσιμότητα
Οι ταξιδιώτες και οι επαγγελματίες της φιλοξενίας συχνά επενδύουν σημαντικά στις τεχνολογικές προτιμήσεις όλων των ταξιδιωτικών γενεών.
Στην πραγματικότητα, τα πρόσφατα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι το Wi-Fi είναι ένα από τα σημαντικότερα μέρη της εμπειρίας του επισκέπτη.
- Το 65% των επισκεπτών συνδέονται στο διαδίκτυο εντός επτά λεπτών από το check in.
- To ένα τρίτο ζητούν τον κωδικό πρόσβασης Wi-Fi μόλις φτάσουν στο κατάλυμα.
Ένα άλλο κοινό θέμα είναι η εξέταση της φήμης ενός ταξιδιωτικού προϊόντος.
Από τις αεροπορικές εταιρείες μέχρι τις εκδρομές, τουριστικά αξιοθέατα και (ειδικά) ξενοδοχεία, όλες οι γενιές λαμβάνουν υπόψη τους σοβαρά τα review κατά τον προγραμματισμό του ταξιδιού τους

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr


Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης