Ποιες υπηρεσίες των ξενοδοχείων είναι σημαντικότερες για τους επισκέπτες

Ποιες υπηρεσίες των ξενοδοχείων είναι σημαντικότερες για τους επισκέπτες
Μελέτη του GuestRevu, αποκαλύπτει τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά για τους επισκέπτες του ξενοδοχείου
Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία συνεχούς ανάπτυξης και εξέλιξης. Σε μεγάλο βαθμό αυτή η δυναμική της αλλαγής πραγματοποιείται χάρη στους ταξιδιώτες.
Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου έχουν δει πώς ποικίλλουν οι ανάγκες τους. Πώς έχουν διαμορφωθεί τα γούστα τους σύμφωνα με ορισμένες τάσεις. Όπως η εμφάνιση νέων προορισμών και κυρίως η εισαγωγή νέων τεχνολογιών.
Όλες αυτές οι αλλαγές έχουν δημιουργήσει έναν πιο απαιτητικό και περισσότερο ευαισθητοποιημένο τύπο καταναλωτή.
Ως εκ τούτου τα ξενοδοχεία πρέπει να εργαστούν σκληρά για να εντοπίσουν τι καθιστά ένα κατάλυμα τουριστικό φαβορί.
Μελέτη του GuestRevu, αποκαλύπτει τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά για τους επισκέπτες του ξενοδοχείου.



Τοποθεσία
Για το 92,7% των επισκεπτών, η τοποθεσία του ξενοδοχείου είναι μια από τις πιο σημαντικές πτυχές. Στην πραγματικότητα, είναι συχνά το βασικό κριτήριο κατά την επιλογή διαμονής.
Τα ξενοδοχεία που εξαπατούν τους επισκέπτες όσον αφορά στην τοποθεσία, το…πληρώνουν. Και αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους που οι πελάτες γράφουν κακές κριτικές.

Κρατήσεις
Ο ίδιος αριθμός επισκεπτών πιστεύει ότι η δυνατότητα να απολαύσουν μια εύκολη, γρήγορη και απλή διαδικασία κράτησης είναι ένας άλλος βασικός παράγοντας όταν επιλέγουν ένα κατάλυμα.



Προσωπικό
Χάρη στην έκρηξη των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, είναι υποχρεωτικό για τα καταλύματα να φροντίζουν το ψηφιακό τους ακροατήριο.
Και δεν θα πρέπει να ξεχνάμε όλους αυτούς τους καλούς τρόπους επικοινωνίας όταν υπάρχει αλληλεπίδραση με τους πελάτες πρόσωπο με πρόσωπο.
Οι ταξιδιώτες ζητούν φιλικό και εξυπηρετικό προσωπικό.

Σημαντική η δύναμη των reviews
Να θυμάστε ότι η ικανοποίηση των επισκεπτών μεταφράζεται σε πελάτες που θα προωθήσουν το συγκεκριμένο ξενοδοχειακό brand.
Αυτό που αποτελούσε παλιά τη δύναμη της διαφήμισης από στόμα σε στόμα, έχει μετατραπεί σε γραπτό διαδικτυακό σχόλιο.



Ο σχολιασμός των θετικών
Σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουμε, οι άνθρωποι τείνουν να σχολιάζουν περισσότερο όταν έχουν μια θετική εμπειρία.
Στην πραγματικότητα, από τα 15.000 σχόλια που αναλύθηκαν, μόνο το 5% ήταν αρνητικά.
Πάνω από το 50% έδωσε στις επιχειρήσεις βαθμολογία άνω των 9. Τα υπόλοιπα απλώς περιορίζονταν σε σχόλια χωρίς προσθήκη ειδικής κριτικής.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS