Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

To Brexit θα καθορίσει την πορεία του τουριστικού 2020

tags :
To Brexit θα καθορίσει την πορεία του τουριστικού 2020
Όπως επισημαίνει στο tourismtoday ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Γρηγόρης Τάσιος τα σημάδια από τη Βρετανική τουριστική αγορά είναι προς ώρας ανέλπιστα θετικά
Σε μάχη επιγόνων για την απόκτηση των μεριδίων του Thomas Cook αλλά και αβεβαιότητα αναφορικά με το Brexit προδιαγράφεται η πορεία του βρετανικού τουριστικού 2020 για την ελληνική τουριστική αγορά.
Κατά τα άλλα στην ελληνική πλευρά επικρατεί αισιοδοξία για την πορεία της σεζόν, οι κρατήσεις μέχρι στιγμής και ελέω πιθανού Brexit στο λυκαυγές του 2020 είναι στα πάνω τους και τα μηνύματα προς ώρας είναι θετικά.
Τούτο άλλωστε διεφάνη στην έκθεση κορυφαία τουριστική έκθεση WTM 2019 που έκλεισε τις πύλες της την περασμένη Τετάρτη στο Λονδίνο.
Όπως επισημαίνει στο tourismtoday ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Γρηγόρης Τάσιος τα σημάδια από τη Βρετανική τουριστική αγορά είναι προς ώρας ανέλπιστα θετικά.
O κ. Τάσιος σημειώνει ότι η απώλεια του Thomas Cook ξεπερνιέται άμεσα χάρις τους άλλους παίκτες της αγοράς.
Jet2com, Jet2Holidays, easyholidays και TUI κερδίζουν τη μάχη, ενώ η παράταση του Brexit έως τις 31/01/2020 δίνει αρκετούς μήνες μπροστά τις κρατήσεις, όπου περισσότεροι Βρετανοί κλείνουν από τώρα τις διακοπές τους φοβούμενοι πιθανές συνέπεις, συμπληρώνει ο πρόεδρος της ΠΟΞ.
Πάντως σύμφωνα με πληροφορίες του tourismtoday στο περιθώριο της έκθεσης κλείδωσε μια ακόμη συμφωνία.
Σε συνάντηση του υπουργού Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη με τον υπουργό Βιομηχανίας, Εμπορίου και Τουρισμού του Μπαχρέιν HE Zayed R. Al Zayani συμφωνήθηκε η διενέργεια απ΄ ευθείας πτήσεων της Gulf Air για τη Μύκονο για τη θερινή περίοδο.

Θεοχάρης

Κατά τα άλλα ο κ. Θεοχάρης διενήργησε στο πλαίσιο της έκθεσης σειρά επαφών με τους εκπροσώπους των μεγαλύτερων αεροπορικών εταιρειών και τουριστικών ομίλων, οι οποίοι ενδιαφέρονται να ενισχύσουν την παρουσία τους στην Ελλάδα.
Ο κ. Χάρης Θεοχάρης είχε συνάντηση με τον David Burling, CEO Markets & Airlines της TUI Group, με ανώτατα στελέχη του “We Love Holidays” του τέταρτου μεγαλύτερου Βρετανικού Tour Operator και με τον CEO της easyJet Johan Lundgren, τον Garry Wilson, CEO της easyJet Holidays και τον Paul Bixby, Strategy and Sourcing Director της easyJet Holidays.
Επίσης ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης συναντήθηκε και με τους επικεφαλής του Seafare Cruising and Sailing Holidays και του Variety Cruises. Αντικείμενο των συνομιλιών ήταν οι δυνατότητες ανάπτυξης του Sailing και του Yachting, μιας αγοράς η οποία αναπτύσσεται σε παγκόσμιο επίπεδο με ραγδαίους ρυθμούς.
Χθες ο Υπουργός Τουρισμού είχε κατ’ ιδίαν επαφές με στελέχη του ταξιδιωτικού ομίλου JET2, που ανακοίνωσε προ ημερών την ενίσχυση της θέσης του στην Ελλάδα για την επόμενη θερινή σεζόν.
Ο Υπουργός Τουρισμού παρευρέθηκε και στη διάσκεψη κορυφής του World Tourism Organization (UNWTO) όπου συμμετείχαν υπουργοί Τουρισμού, υψηλόβαθμα στελέχη της τουριστικής «βιομηχανίας», όπου συζητήθηκαν, μεταξύ των άλλων, οι στρατηγικές και οι πολιτικές στον τομέα του τουρισμού για την προώθηση της αειφόρου ανάπτυξης.
Στόχος αυτών των συναντήσεων του κ. Χάρη Θεοχάρη στο Λονδίνο είναι η αύξηση των αεροπορικών αφίξεων στη χώρα, η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η ανάδειξη ελληνικών προορισμών που σήμερα βρίσκονται κάτω από το «ραντάρ» των ξένων επισκεπτών.
Στο πλαίσιο προβολής της χώρας, παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή “Quest Means Business” του CNN και στον γνωστό δημοσιογράφο Richard Quest.
Επίσης έδωσε συνέντευξη στο Euronews και στον δημοσιογράφο Darmon Embling και στο ABTA Magazine και στον δημοσιογράφο Samuel Ballard. Επίσης παραχώρησε συνέντευξη στο γνωστό περιοδικό Culture Trip το οποίο έχει 3 εκατομμύρια αναγνώστες μηνιαίως και 1 εκατομμύριο followers στα social media.
Παράλληλα σε συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό δίκτυο CNBC και στον δημοσιογράφο Sean Harte Barry, δήλωσε “χτίζουμε μια διαφορετική Ελλάδα ως προς τον τουρισμό.
Επενδύουμε στο city break, στον πολιτισμό, στην περιπέτεια στη φύση. Επενδύουμε στον τουρισμό για κάθε επισκέπτη, για κάθε μέρα του χρόνου, για κάθε μέρος της Ελλάδας”.
Για την κατάρρευση του Thomas Cook ο κ. Θεοχάρης σημείωσε ότι θα έχει περιορισμένο αντίκτυπο στον ελληνικό τουρισμό, Όπως είπε, οι επενδύσεις που γίνονται στη χώρα μας και η στήριξη στα ξενοδοχεία βοήθησαν τον ελληνικό τουρισμό να αντέξει τις επιπτώσεις της κατάρρευσης του μεγάλου Tour Operator.
Ο υπουργός Τουρισμού υπογράμμισε ότι στόχος είναι γίνει η Ελλάδα, με επίκεντρο την Αθήνα και Θεσσαλονίκη, προορισμός και για τις χειμερινές διακοπές των Βρετανών, παροτρύνοντας τους Βρετανούς να επιμηκύνουν και τις καλοκαιρινές τους διακοπές στους καθιερωμένους θερινούς προορισμούς της χώρας.
Επιπλέον, στόχος είναι να προβληθεί η Ελλάδα και ως καταδυτικός προορισμός στο Ην. Βασίλειο, καθώς μέχρι το τέλος της χρονιάς θα υπάρξει νέο νομοθετικό πλαίσιο που θα άρει τους περιορισμούς στις καταδύσεις σε αρχαία ναυάγια.
Σύμφωνα με τα στοιχεία των αφίξεων, μέχρι και τον Σεπτέμβριο οι αφίξεις των Βρετανών στη χώρα μας αυξήθηκαν κατά 5% και φέτος θα ξεπεράσουν τους Γερμανούς.

Η Βρετανική αγορά

Οι ΗΠΑ, η Αυστραλία και η Ινδία συνεχίζουν να παίρνουν τις τρεις πρώτες θέσεις στις αγορές εισερχόμενων τουριστών μακρινών αποστάσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Τα στοιχεία από την έρευνα της ForwardKeys αποκαλύφθηκαν στην διεθνή τουριστική έκθεση World Travel Market (WTM) στο Λονδίνο.
Στην λίστα με τις 30 πρώτες χώρες μακρινών αποστάσεων και τις κορυφαίες 50 μεγάλες πόλεις, υπήρξαν ανατροπές.
Η Νιγηρία επέστρεψε στις 10 πρώτες χώρες, σημειώνοντας άνοδο 13,7% σε ετήσια βάση, και το Μπαγκλαντές έφτασε στην κορυφή των 30, αντικαθιστώντας τη Χιλή.
Εντυπωσιακή ανάπτυξη έχει καταγραφεί από πολλές αγορές. Με πιο αξιοσημείωτες το Μπαγκλαντές 32,5%, την Κίνα 19,8% και την Ταϊβάν 16%.
Οι τρεις μεγαλύτερες σε αύξηση μακρινές πόλεις είναι η Νέα Υόρκη (3,6%), το Χονγκ Κονγκ (7,4%) και το Σίδνεϊ (2,1%). Πίσω από τις αλλαγές στην κατάταξη υπάρχουν ισχυρές τάσεις.
Όπως η συνεχιζόμενη ανάπτυξη της Κίνας και άλλων ασιατικών οικονομιών. Η δύναμη του αμερικανικού δολαρίου, η βελτίωση της συνδεσιμότητας, η ανάκαμψη των τιμών των βασικών προϊόντων, ιδιαίτερα του πετρελαίου, η κρίση της Αργεντινής, ακόμη και η ελκυστικότητα του Cricket World Cup.
Το νόμισμα, ο ανταγωνισμός και η συνδεσιμότητα βοήθησαν στο να κρατηθούν οι ΗΠΑ στην πρώτη θέση σύμφωνα με την έρευνα της ForwardKeys.
Παρά τη δεύτερη θέση στην κατάταξη, οι αφίξεις επισκεπτών στο Ηνωμένο Βασίλειο από την Αυστραλία μειώθηκαν κατά 2,1%. Αιτία, η οικονομική ύφεση της το τελευταίο εξάμηνο του 2018.

Χάρης Ντιγριντάκης

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης