Δείχνουν την τάση της αυτοκίνησης για τα επόμενα χρόνια
Για την ακρίβεια όχι τα καλύτερα αλλά αυτά που έχουν κάποια πιθανότητα -έστω και σε παραπλήσια μορφή σε σχέση με αυτά που σας παρουσιάζουμε- να κυκλοφορήσουν στους δρόμους.
Αν και πολύ πιο γοητευτικές δείχνουν πρωτότυπες κατασκευές ή καινομόμες επινοήσεις του παρελθόντος…
Το Bladeglider είναι το δεύτερο «τριγωνικό» Nissan που ακολουθεί τη λογική του αγωνιστικού Zeod RC των επόμενων 24 Ωρών του Le Mans. Έτσι έχει ιδιαίτερα μικρό μετατρόχιο μπροστά και πολύ μεγάλο πίσω, εξαιρετική αεροδυναμική και σύμφωνα με τους μηχανικούς της Nissan εντυπωσιακά δυναμικά χαρακτηριστικά, καθώς λένε πως συμπεριφέρεται σαν να ίπταται.
Είναι ηλεκτρικό με τους ηλεκτροκινητήρες στις πλήμνες των πίσω τροχών (για πρώτη φορά σε Nissan).
Το Twin Run είναι μικρό -το μήκος του δεν ξεπερνά τα 3,70 μέτρα- αλλά με πολλές εκπλήξεις μιας κινείται από V6 των 3.500 cc και των 320 PS του Megane Trophy τοποθετημένο στο κέντρο.
Κινητήριοι τροχοί οι πίσω, το κιβώτιο είναι 6τάχυτο σειριακό, για το 0-100 αρκούν 4,5 sec, ενώ η τελική φτάνει τα 250 km/h.
Κάποια από τα στοιχεία του θα τα δούμε σίγουρα στην επόμενη γενιά του Twingo. Tο Honda S660 Concept είναι ένα kei car (μήκος 3,50 m), από αυτά που είναι είδος υπό εξαφάνιση και γι’ αυτό είναι σημαντικό. Ο τρικύλινδρος κινητήρας του είναι φυσικά turbo, 660 cc, τοποθετημένος στο κέντρο, ενώ το εσωτερικό του είναι αυστηρά διθέσιο.
(διαβάστε περισσότερα).
Αν και πολύ πιο γοητευτικές δείχνουν πρωτότυπες κατασκευές ή καινομόμες επινοήσεις του παρελθόντος…
Το Bladeglider είναι το δεύτερο «τριγωνικό» Nissan που ακολουθεί τη λογική του αγωνιστικού Zeod RC των επόμενων 24 Ωρών του Le Mans. Έτσι έχει ιδιαίτερα μικρό μετατρόχιο μπροστά και πολύ μεγάλο πίσω, εξαιρετική αεροδυναμική και σύμφωνα με τους μηχανικούς της Nissan εντυπωσιακά δυναμικά χαρακτηριστικά, καθώς λένε πως συμπεριφέρεται σαν να ίπταται.
Είναι ηλεκτρικό με τους ηλεκτροκινητήρες στις πλήμνες των πίσω τροχών (για πρώτη φορά σε Nissan).
Το Twin Run είναι μικρό -το μήκος του δεν ξεπερνά τα 3,70 μέτρα- αλλά με πολλές εκπλήξεις μιας κινείται από V6 των 3.500 cc και των 320 PS του Megane Trophy τοποθετημένο στο κέντρο.
Κινητήριοι τροχοί οι πίσω, το κιβώτιο είναι 6τάχυτο σειριακό, για το 0-100 αρκούν 4,5 sec, ενώ η τελική φτάνει τα 250 km/h.
Κάποια από τα στοιχεία του θα τα δούμε σίγουρα στην επόμενη γενιά του Twingo. Tο Honda S660 Concept είναι ένα kei car (μήκος 3,50 m), από αυτά που είναι είδος υπό εξαφάνιση και γι’ αυτό είναι σημαντικό. Ο τρικύλινδρος κινητήρας του είναι φυσικά turbo, 660 cc, τοποθετημένος στο κέντρο, ενώ το εσωτερικό του είναι αυστηρά διθέσιο.
(διαβάστε περισσότερα).
Σχόλια αναγνωστών