Από αυτό το πρωτότυπο μοντέλο ξεκίνησε η πορεία ενός από τα πιο διάσημα hypercar που έχουν κατασκευαστεί ποτέ!
Το πειραματικό EB 18/4 είχε παρουσιαστεί το 1999 στην έκθεση του Τόκιο αφήνοντας την υπόσχεση πως θα γίνει το ταχύτερο, ισχυρότερο και πιο εξεζητημένο τετράτροχο όλων των εποχών.
Από τότε πέρασαν 6 χρόνια μέχρι η πρώτη Veyron 16.4 να βγει από την παραγωγή και να τιμήσει τον Pierre Veyron, ένα πολυνίκη οδηγό αγώνων της Bugatti στην δεκαετία του 1930 με αποκορύφωμα το τρόπαιο από τις 24 Ώρας του Le Mans το 1939.
Από το 2005, όταν και κυκλοφόρησε η Bugatti Veyron 16.4 με τους 1.001 PS, φτάσαμε στην Super Sport η οποία εμφανίστηκε το 2010 και από τότε διατηρεί το ρεκόρ του ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο με τελική ταχύτητα 431,072 km/h.
H παραγωγή και των δύο κουπέ περιορίστηκε στα 300 κομμάτια τα οποία κατασκευάστηκαν στο Molsheim της Γαλλίας, στις εγκαταστάσεις της Bugatti. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Από τότε πέρασαν 6 χρόνια μέχρι η πρώτη Veyron 16.4 να βγει από την παραγωγή και να τιμήσει τον Pierre Veyron, ένα πολυνίκη οδηγό αγώνων της Bugatti στην δεκαετία του 1930 με αποκορύφωμα το τρόπαιο από τις 24 Ώρας του Le Mans το 1939.
Από το 2005, όταν και κυκλοφόρησε η Bugatti Veyron 16.4 με τους 1.001 PS, φτάσαμε στην Super Sport η οποία εμφανίστηκε το 2010 και από τότε διατηρεί το ρεκόρ του ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο με τελική ταχύτητα 431,072 km/h.
H παραγωγή και των δύο κουπέ περιορίστηκε στα 300 κομμάτια τα οποία κατασκευάστηκαν στο Molsheim της Γαλλίας, στις εγκαταστάσεις της Bugatti. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών