H Ferrari ασπάζεται την υπερτροφοδότηση και η California ανανεώνεται και αποκτά το πρόσθετο T από το Turbo…
Μικρή σημασία έχει η αισθητική ανανέωση της Ferrari California μιας και η είδηση κρύβεται κάτω από το μακρύ καπό και το νέο V8 κινητήρα που με αρωγό σύστημα διπλής υπερτροφοδότησης αποδίδει 560 PS και 755 Nm.
Έτσι, η ιταλική φίρμα ακολουθεί το περιβόητο downsizing μιας και ο νέος κινητήρας έχει χωρητικότητα 3,9 lt (αντί των 4,3 lt του ατμοσφαιρικού με τους 490 PS).
Ουσιαστικά πρόκειται για μία αναβαθμισμένη εκδοχή του μοτέρ που συναντάμε στις Maserati Quattroporte και Ghibli αλλά με μεγαλύτερο κυβισμό (3.855 cc αντί 3.799 της Maserati) και απόδοση.
Όσον αφορά στις επιδόσεις η τουρμπάτη California είναι 0,2 sec πιο γρήγορη από την παλαιότερη ενώ η τελικά φτάνει τα 312 km/h (αντί 316).
Μεγάλη διαφορά έχει η μέση τυποποιημένη κατανάλωση στα 10,5 lt/100 km ενώ η εκπομπή CO2 είναι βελτιωμένη κατά 20% (στα 250 g/km).
(διαβάστε περισσότερα).
Έτσι, η ιταλική φίρμα ακολουθεί το περιβόητο downsizing μιας και ο νέος κινητήρας έχει χωρητικότητα 3,9 lt (αντί των 4,3 lt του ατμοσφαιρικού με τους 490 PS).
Ουσιαστικά πρόκειται για μία αναβαθμισμένη εκδοχή του μοτέρ που συναντάμε στις Maserati Quattroporte και Ghibli αλλά με μεγαλύτερο κυβισμό (3.855 cc αντί 3.799 της Maserati) και απόδοση.
Όσον αφορά στις επιδόσεις η τουρμπάτη California είναι 0,2 sec πιο γρήγορη από την παλαιότερη ενώ η τελικά φτάνει τα 312 km/h (αντί 316).
Μεγάλη διαφορά έχει η μέση τυποποιημένη κατανάλωση στα 10,5 lt/100 km ενώ η εκπομπή CO2 είναι βελτιωμένη κατά 20% (στα 250 g/km).
(διαβάστε περισσότερα).
Σχόλια αναγνωστών