Το να έχεις σε ένα αυτοκίνητο και καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση είναι σαν να ζητάς ένα ωραίο γλυκό με λίγες θερμίδες. Αλλά για μισό λεπτό… Υπάρχουν επιδόρπια με γλυκιά γεύση και λιγότερες θερμίδες!
Και Blue (δηλαδή οικολογικό) και GT (δηλαδή γρήγορο); Το VW Polo Blue GT δεν απευθύνεται σε αυτόν που θέλει το… προφιτερόλ της οδηγικής απόλαυσης, αλλά ούτε και σ’ αυτόν που ψάχνει ένα αυτοκίνητο με πολύ χαμηλή κατανάλωση. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι για όσους θέλουν επαρκή γεύση κι από τους δύο κόσμους.
Είναι ένα αυτοκίνητο που «λυγίζει» τους κανόνες και τα δεδομένα (χωρίς τα ανατρέπει) και συνεπώς μπορεί να χαρακτηριστεί ως «έξυπνη» επιλογή.
Εξωτερικά ξεχωρίζει από τους διαφορετικούς προφυλακτήρες, τα μαρσπιέ, το σπόιλερ οροφής και τις όμορφες ζάντες 17 ιντσών. Εσωτερικά διαφοροποιείται από τον διαφορετικό πίνακα οργάνων, το τιμόνι σπορ σχεδίασης και από τα καθίσματα τύπου μπάκετ, τα οποία έχουν δερμάτινη επένδυση σε κάποια σημεία.
Κάτω από το συμπαθητικό περιτύλιγμα, βρίσκεται ένας εκπληκτικός κινητήρας 1,4 lt με μέγιστη ισχύ 140 PS και μέγιστη ροπή 250 Nm.
Το σύνολο αυτό χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 km/h σε 7,9 sec. Τελική ταχύτητα 210 km/h) και κυρίως δίνει «ψυχή» στο αυτοκίνητο! Από τις πολύ χαμηλές στροφές η ροπή είναι άφθονη και το μοτέρ σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πετρελαίου.
Πατώντας απαλά το πεντάλ του γκαζιού νιώθεις την σπιρτάδα του κινητήρα, η οποία παραμένει μέχρι και στις υψηλές στροφές. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Είναι ένα αυτοκίνητο που «λυγίζει» τους κανόνες και τα δεδομένα (χωρίς τα ανατρέπει) και συνεπώς μπορεί να χαρακτηριστεί ως «έξυπνη» επιλογή.
Εξωτερικά ξεχωρίζει από τους διαφορετικούς προφυλακτήρες, τα μαρσπιέ, το σπόιλερ οροφής και τις όμορφες ζάντες 17 ιντσών. Εσωτερικά διαφοροποιείται από τον διαφορετικό πίνακα οργάνων, το τιμόνι σπορ σχεδίασης και από τα καθίσματα τύπου μπάκετ, τα οποία έχουν δερμάτινη επένδυση σε κάποια σημεία.
Κάτω από το συμπαθητικό περιτύλιγμα, βρίσκεται ένας εκπληκτικός κινητήρας 1,4 lt με μέγιστη ισχύ 140 PS και μέγιστη ροπή 250 Nm.
Το σύνολο αυτό χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 km/h σε 7,9 sec. Τελική ταχύτητα 210 km/h) και κυρίως δίνει «ψυχή» στο αυτοκίνητο! Από τις πολύ χαμηλές στροφές η ροπή είναι άφθονη και το μοτέρ σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πετρελαίου.
Πατώντας απαλά το πεντάλ του γκαζιού νιώθεις την σπιρτάδα του κινητήρα, η οποία παραμένει μέχρι και στις υψηλές στροφές. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών