Στο 14% αναμένεται να μειωθεί το ποσοστό της οικογένειας Peugeot μετά την περαιτέρω διείσδυση της κινεζικής Dongfeng…
Ουσιαστικά, ο όμιλος Peugeot-Citroen (PSA) έχει τόσο μεγάλη ανάγκη την ρευστότητα που η συμμετοχή της Dongfeng κάθε άλλο παρά με «διείσδυση» μοιάζει.
Από την άλλη, σε γαλλικά χέρια επιδιώκει να κρατήσει το Παρίσι την Peugeot μιας και η γαλλική κυβέρνηση έσπευσε να αποτρέψει την κινεζική κρατικά ελεγχόμενη Dongfeng από το να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο της αυτοκινητοβιομηχανίας, σύμφωνα με το Reuters.
Έτσι, η Dongfeng Motor και το γαλλικό κράτος θα προσφέρουν από 800 εκ. ευρώ (η κάθε πλευρά) για να τονώσουν το ενεργητικό της εταιρίας με προοπτική μεγάλης εξαγωγής στην κινεζική αγορά.
Οι δύο πλευρές φέρεται, μάλιστα, να έχουν καταλήξει σε συμφωνία, βάσει της οποίας μετά τη σχεδιαζόμενη έκδοση δικαιωμάτων μετοχών 3,8 δισ. ευρώ, θα κατέχουν έκαστη μερίδιο 14%. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Από την άλλη, σε γαλλικά χέρια επιδιώκει να κρατήσει το Παρίσι την Peugeot μιας και η γαλλική κυβέρνηση έσπευσε να αποτρέψει την κινεζική κρατικά ελεγχόμενη Dongfeng από το να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο της αυτοκινητοβιομηχανίας, σύμφωνα με το Reuters.
Έτσι, η Dongfeng Motor και το γαλλικό κράτος θα προσφέρουν από 800 εκ. ευρώ (η κάθε πλευρά) για να τονώσουν το ενεργητικό της εταιρίας με προοπτική μεγάλης εξαγωγής στην κινεζική αγορά.
Οι δύο πλευρές φέρεται, μάλιστα, να έχουν καταλήξει σε συμφωνία, βάσει της οποίας μετά τη σχεδιαζόμενη έκδοση δικαιωμάτων μετοχών 3,8 δισ. ευρώ, θα κατέχουν έκαστη μερίδιο 14%. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών