Υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα για να σου φτιάξουν την ημέρα πριν καν αυτή ξεκινήσει. Ένα από αυτά είναι και η E-Coupe…
Μετά την κάμπριο έκδοση έφτασε και η ώρα της κουπέ φρεσκαρισμένης 200άρας με την εμφατική εμφάνιση.
Ένα μεγάλο όμορφο κουπέ με κομψή σιλουέτα η οποία με το πακέτο AMG (χαμηλωμένη ανάρτηση, 18άρες ζάντες, επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες κ.α.) παίρνει μία γοητευτική αγριάδα.
Στο εσωτερικό υπάρχει ανάλογος αέρας με την κλασική στιβαρή και σχετικά αυστηρά σκουρόχρωμα άποψη της εταιρίας για ένα μεγάλο κουπέ που δίχως γκρίνιες χωρά με άνεση στις πίσω θέσεις δύο ενήλικες καθώς και τις αποσκευές τους (μεγάλο πορτμπαγκάζ με 450 lt).
Όσο για την ποιότητα των υλικών και των συναρμογών αυτή είναι όπως μας έχει συνηθίσει η γερμανική εταιρία: κορυφαία.
Η E200 είναι η μικρότερη και «φτηνότερη» κουπέ που υπάρχει και στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής μας ο δίλιτρος τούρμπο κινητήρας συνδυάζεται με το γνωστό αυτόματο κιβώτιο με τις 7 σχέσεις (η στάνταρ έχει μηχανικό με 6 σχέσεις).
Ότι πρέπει για το ταξίδι και την σωστή εκμετάλλευση της ισχύος των 184 ίππων που ασφαλώς και δεν είναι λίγοι για την E-Coupe. Καλές επιδόσεις με ροπή από χαμηλά, ισορροπημένη ανάρτηση που δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να «πλέει» κια δυνατά φρένα στην σβέλτη οδήγηση. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Ένα μεγάλο όμορφο κουπέ με κομψή σιλουέτα η οποία με το πακέτο AMG (χαμηλωμένη ανάρτηση, 18άρες ζάντες, επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες κ.α.) παίρνει μία γοητευτική αγριάδα.
Στο εσωτερικό υπάρχει ανάλογος αέρας με την κλασική στιβαρή και σχετικά αυστηρά σκουρόχρωμα άποψη της εταιρίας για ένα μεγάλο κουπέ που δίχως γκρίνιες χωρά με άνεση στις πίσω θέσεις δύο ενήλικες καθώς και τις αποσκευές τους (μεγάλο πορτμπαγκάζ με 450 lt).
Όσο για την ποιότητα των υλικών και των συναρμογών αυτή είναι όπως μας έχει συνηθίσει η γερμανική εταιρία: κορυφαία.
Η E200 είναι η μικρότερη και «φτηνότερη» κουπέ που υπάρχει και στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής μας ο δίλιτρος τούρμπο κινητήρας συνδυάζεται με το γνωστό αυτόματο κιβώτιο με τις 7 σχέσεις (η στάνταρ έχει μηχανικό με 6 σχέσεις).
Ότι πρέπει για το ταξίδι και την σωστή εκμετάλλευση της ισχύος των 184 ίππων που ασφαλώς και δεν είναι λίγοι για την E-Coupe. Καλές επιδόσεις με ροπή από χαμηλά, ισορροπημένη ανάρτηση που δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να «πλέει» κια δυνατά φρένα στην σβέλτη οδήγηση. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών