Τα νέα μονοθέσια είναι αρκετά πιο βαριά από τα περσινά με τους πιλότους να πληρώνουν το τίμημα…
«Είναι ντροπή για όσους χρειάζεται να κάνουν κάτι τόσο αυστηρό» είχε δηλώσει ο Jenson Button από το GP Μαλαισίας όταν μαθεύτηκε πως πιλότος της Formula 1 κατέρρευσε λίγο πριν τον αγώνα λόγω της εξαντλητικής δίαιτας.
Και μερικές ώρες πριν την έναρξη του αγώνα στο Μπαχρέιν (σήμερα στις 18:00) ο Jean-Eric Vergne παραδέχτηκε πως πήγε στο νοσοκομείο μετά από εξουθενωτική δίαιτα ώστε να χάσει αρκετά κιλά κατά το φθινόπωρο και να αντισταθμίσει την διαφορά από το μονοθέσιο του.
«Η διαφορά βάρους ανάμεσα σε μένα και στον Daniil Kvyat (τον ομόσταβλό του στην Toro Rosso) με κάνει πιο αργό κατά 0,4 sec ανά γύρο» δήλωσε ο Vergne στον γαλλικό Τύπο.
«Έκανα μία hardcore δίαιτα αλλά ο οργανισμός μου έχει ένα όριο που το ξεπέρασα και ανάμεσα στο GP Αυστραλίας και Μαλαισίας» αναφέρει ο 23χρονος.
Σε σχέση με το 2013, βάσει των νέων κανονισμών η αύξηση του ορίου του βάρους από τα 642 στα 691 κιλά (το ένα κιλό προστέθηκε αργότερα λόγω των βαρύτερων ελαστικών) για αρκετούς δεν ήταν αρκετή (διαβάστε περισσότερα).
Και μερικές ώρες πριν την έναρξη του αγώνα στο Μπαχρέιν (σήμερα στις 18:00) ο Jean-Eric Vergne παραδέχτηκε πως πήγε στο νοσοκομείο μετά από εξουθενωτική δίαιτα ώστε να χάσει αρκετά κιλά κατά το φθινόπωρο και να αντισταθμίσει την διαφορά από το μονοθέσιο του.
«Η διαφορά βάρους ανάμεσα σε μένα και στον Daniil Kvyat (τον ομόσταβλό του στην Toro Rosso) με κάνει πιο αργό κατά 0,4 sec ανά γύρο» δήλωσε ο Vergne στον γαλλικό Τύπο.
«Έκανα μία hardcore δίαιτα αλλά ο οργανισμός μου έχει ένα όριο που το ξεπέρασα και ανάμεσα στο GP Αυστραλίας και Μαλαισίας» αναφέρει ο 23χρονος.
Σε σχέση με το 2013, βάσει των νέων κανονισμών η αύξηση του ορίου του βάρους από τα 642 στα 691 κιλά (το ένα κιλό προστέθηκε αργότερα λόγω των βαρύτερων ελαστικών) για αρκετούς δεν ήταν αρκετή (διαβάστε περισσότερα).
Σχόλια αναγνωστών