Η ανανέωση του Insignia συνοδεύεται από δύο σημαντικά γεγονότα, από το νέο κινητήρα SIDI και τα λιγότερα πλήκτρα στο εσωτερικό…
Πλέον όλη η γκάμα του Insignia είναι υπερτροφοδοτούμενη και τον πρώτο λόγο έχουν οι βενζινοκίνητες εκδόσεις μιας και οι ντίζελ απευθύνονται σε όσους μπορούν να σηκώσουν τα δίλιτρα βάρη. Το μοντέλο της δοκιμής μας είναι αυτό με το καλό το μοτέρ, το νέο SIDI που συνδυάζει υπερτροφοδότηση και άμεσο ψεκασμό.
Σε σχέση με το προηγούμενο μπορεί να υπολείπεται κατά 10 άλογα αλλά ο 1.6 SIDI είναι ένα μακράν καλύτερο σύνολο μιας έχει πιο γραμμική και ήσυχη λειτουργία.
Η ροπή του είναι απλωμένη από τις χαμηλές στροφές ενώ ανεβάζει με τόσο γλυκό τρόπο τις στροφές του που νομίζεις πως υπάρχει μία ασθενικότητα στις υψηλές.
Η κυλινδροκεφαλή με νέα σχεδίαση, οι διπλοί άξονες αντιστάθμισης των κραδασμών και η καλή κλιμάκωση των έξι σχέσεων του κιβωτίου συνεπικουρούν σε ένα σύγχρονο και καλοκουρδισμένο μοτέρ το οποίο δείχνει πρόθυμο να προσφέρει ότι αποδίδει.
Οι επιδόσεις είναι τουλάχιστον ικανοποιητικές αλλά δεν θα πρέπει να δίνεται η εντύπωση πως τα 170 άλογα δίνουν φτερά στο Insignia που ζυγίζει κάτι περισσότερο από 1,6 τόνους(!).
Και ενώ το ευτραφές αμάξωμα μετριάζει κάπως τις επιδόσεις, ευτυχώς το ίδιο δεν ισχύει και για την κατανάλωση καυσίμου η οποία σε μεικτές συνθήκες κυμαίνεται στα 8,0-9,0 lt/100km, τιμή λογική για την ισχύ και το βάρος του εν λόγου αυτοκινήτου. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σε σχέση με το προηγούμενο μπορεί να υπολείπεται κατά 10 άλογα αλλά ο 1.6 SIDI είναι ένα μακράν καλύτερο σύνολο μιας έχει πιο γραμμική και ήσυχη λειτουργία.
Η ροπή του είναι απλωμένη από τις χαμηλές στροφές ενώ ανεβάζει με τόσο γλυκό τρόπο τις στροφές του που νομίζεις πως υπάρχει μία ασθενικότητα στις υψηλές.
Η κυλινδροκεφαλή με νέα σχεδίαση, οι διπλοί άξονες αντιστάθμισης των κραδασμών και η καλή κλιμάκωση των έξι σχέσεων του κιβωτίου συνεπικουρούν σε ένα σύγχρονο και καλοκουρδισμένο μοτέρ το οποίο δείχνει πρόθυμο να προσφέρει ότι αποδίδει.
Οι επιδόσεις είναι τουλάχιστον ικανοποιητικές αλλά δεν θα πρέπει να δίνεται η εντύπωση πως τα 170 άλογα δίνουν φτερά στο Insignia που ζυγίζει κάτι περισσότερο από 1,6 τόνους(!).
Και ενώ το ευτραφές αμάξωμα μετριάζει κάπως τις επιδόσεις, ευτυχώς το ίδιο δεν ισχύει και για την κατανάλωση καυσίμου η οποία σε μεικτές συνθήκες κυμαίνεται στα 8,0-9,0 lt/100km, τιμή λογική για την ισχύ και το βάρος του εν λόγου αυτοκινήτου. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών