Όνομα και πράμα αποδεικνύεται η Tourer έκδοση του Civic που εντυπωσιάζει με την πρακτικότητα και το ευρύχωρο εσωτερικό του…
To Tourer είναι αυτό που υποψιάζεστε, η στέισον εκδοχή του Civic που στην συγκεκριμένη περίπτωση δείχνει αρκετά ενδιαφέρουσα από πλευράς σχεδίασης.
Με το εμπρός μέρος να παραμένει λογικά πανομοιότυπο με εκείνου του πεντάθυρου Civic, η προσοχή μεταφέρεται στο πίσω μέρος το οποίο αν και ιδιαίτερα αποσπά κολακευτικά σχόλια με την επέκταση των πίσω στενόμακρων κρυστάλλων έως την πίσω πόρτα να δημιουργεί ένα καλαίσθητο «αγκάλιασμα».
Στο μάτι δείχνει μεγαλύτερο από ότι το Civic, γιατί έτσι είναι. Συγκεκριμένα, είναι μακρύτερο κατά 23,5 εκατοστά και ελαφρώς φαρδύτερο με το ύψος να παραμένει στα ίδια επίπεδα (στάνταρ οι ράγες οροφής). Οι χώροι για τους επιβάτες παραμένουν άνετοι ενώ εκεί που πραγματικά το Tourer δεν έχει ανταγωνισμό είναι στο χώρο αποσκευών που προσφέρει 624 λίτρα μαζί με τον υποδαπέδιο χώρο. Την πρακτικότητα εκτοξεύει το σύστημα Magic Seats και την εύκολη διαρρύθμιση και αναδίπλωσή τους ενώ από την λίστα με τον προαιρετικό εξοπλισμό δεν απουσιάζει κανένα ηλεκτρονικό σύστημα ασφάλειας και άνεσης.
To Tourer αποτελεί το τρίτο μοντέλο της Honda που υποδέχεται τον εξαιρετικό 1.6 i-DTEC. Μπορεί να επαναλαμβανόμαστε αλλά πρόκειται για έναν από τους καλύτερος πετρελαιοκινητήρες που τα καταφέρνει περίφημα, όπως και στο πεντάθυρο Civic αλλά και στο μεγαλύτερο CR-V. Αποδίδει 120 άλογα και 300 Nm ροπής και εξακολουθεί να εντυπωσιάζει με την γραμμική και στρωτή λειτουργία του δίχως να είναι θορυβώδης (πάντα για τα δεδομένα των ντίζελ). (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Με το εμπρός μέρος να παραμένει λογικά πανομοιότυπο με εκείνου του πεντάθυρου Civic, η προσοχή μεταφέρεται στο πίσω μέρος το οποίο αν και ιδιαίτερα αποσπά κολακευτικά σχόλια με την επέκταση των πίσω στενόμακρων κρυστάλλων έως την πίσω πόρτα να δημιουργεί ένα καλαίσθητο «αγκάλιασμα».
Στο μάτι δείχνει μεγαλύτερο από ότι το Civic, γιατί έτσι είναι. Συγκεκριμένα, είναι μακρύτερο κατά 23,5 εκατοστά και ελαφρώς φαρδύτερο με το ύψος να παραμένει στα ίδια επίπεδα (στάνταρ οι ράγες οροφής). Οι χώροι για τους επιβάτες παραμένουν άνετοι ενώ εκεί που πραγματικά το Tourer δεν έχει ανταγωνισμό είναι στο χώρο αποσκευών που προσφέρει 624 λίτρα μαζί με τον υποδαπέδιο χώρο. Την πρακτικότητα εκτοξεύει το σύστημα Magic Seats και την εύκολη διαρρύθμιση και αναδίπλωσή τους ενώ από την λίστα με τον προαιρετικό εξοπλισμό δεν απουσιάζει κανένα ηλεκτρονικό σύστημα ασφάλειας και άνεσης.
To Tourer αποτελεί το τρίτο μοντέλο της Honda που υποδέχεται τον εξαιρετικό 1.6 i-DTEC. Μπορεί να επαναλαμβανόμαστε αλλά πρόκειται για έναν από τους καλύτερος πετρελαιοκινητήρες που τα καταφέρνει περίφημα, όπως και στο πεντάθυρο Civic αλλά και στο μεγαλύτερο CR-V. Αποδίδει 120 άλογα και 300 Nm ροπής και εξακολουθεί να εντυπωσιάζει με την γραμμική και στρωτή λειτουργία του δίχως να είναι θορυβώδης (πάντα για τα δεδομένα των ντίζελ). (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών