Η γερμανική εταιρία διευρύνει το downsizing στην γκάμα του Golf τοποθετώντας μελλοντικά τον νέο 1.0 TSI του ανανεωμένου Polo…
Στο συμπόσιο κινητήρων της Βιέννης, μαζί με το νέο τρίλιτρο ντίζελ της Audi η Volkswagen αποκάλυψε τα πλάνα της σχετικά με την γκάμα των κινητήρων της.
Η σημαντικότερη είδηση έχει να κάνει με το νέο 1.0 TSI που προέρχεται από το ανανεωμένο Polo (με 90 και 110 ίππους) και θα τοποθετείται και στο Golf.
Στην περίπτωση του τελευταίου, το τρικύλινδρο μοτέρ θα αποδίδει 116 άλογα και 200 Nm ροπής και λογικά το περιμένουμε προς τα τέλη με αρχές του νέου έτους.
Λίγο αργότερα θα δούμε και το νέο Passat το οποίο θα συνδυαστεί με την παρουσίαση ενός νέου τετρακύλινδρου δίλιτρου ντίζελ ο οποίος θα έχει δύο τούρμπο και θα αποδίδει 240 άλογα.
Δίλιτρος θα είναι και ο κορυφαίος βενζινοκινητήρας που είχε προαναγγελθεί με την παρουσίαση του Golf R400. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Η σημαντικότερη είδηση έχει να κάνει με το νέο 1.0 TSI που προέρχεται από το ανανεωμένο Polo (με 90 και 110 ίππους) και θα τοποθετείται και στο Golf.
Στην περίπτωση του τελευταίου, το τρικύλινδρο μοτέρ θα αποδίδει 116 άλογα και 200 Nm ροπής και λογικά το περιμένουμε προς τα τέλη με αρχές του νέου έτους.
Λίγο αργότερα θα δούμε και το νέο Passat το οποίο θα συνδυαστεί με την παρουσίαση ενός νέου τετρακύλινδρου δίλιτρου ντίζελ ο οποίος θα έχει δύο τούρμπο και θα αποδίδει 240 άλογα.
Δίλιτρος θα είναι και ο κορυφαίος βενζινοκινητήρας που είχε προαναγγελθεί με την παρουσίαση του Golf R400. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών