Η Audi φαίνεται να δίνει την απάντηση στην BMW, τουλάχιστον σε ότι αφορά την τεχνολογία φωτιστικών σωμάτων λέιζερ…
Η BMW είχε ανακοινώσει προ μηνών πως το i8 θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με σύστημα φωτισμού που θα περιλαμβάνει στοιχεία λέιζερ.
Τώρα, έρχεται και η Audi να ισχυριστεί το ίδιο όπου στην περίπτωση του R8 LMX τα στοιχεία λέιζερ είναι στάνταρ -και όχι προαιρετικά όπως στο BMW- αλλά λειτουργούν μόνο για την μεγάλη «σκάλα» με τις τέσσερις φωτοδιόδους να εκπέμπουν φυσικό φως 5.500 Kelvin και να ενεργοποιούνται πάνω από τα 60 χλμ/ώρα.
Τελικά, ποιο μοντέλο έχει την πρωτιά; Έχει σημασία κάτι τέτοιο;
Προφανώς και όχι, για αυτό περνάμε κατευθείαν στο LMX, μια ειδική έκδοση που θα περιοριστεί σε 99 μονάδες μιας και το Audi R8 οδεύει προς την αντικατάστασή του.
Έτσι, το R8 LMX είναι το ισχυρότερο σαν έκδοση όπου ο V10 των 5,2 λίτρων αποδίδει 570 άλογα -περίπου 30 περισσότερα από την V10 plus- με το 0-100 να πετυχαίνεται σε 3,2 δλ. και την τελική να φτάνει τα 320 χλμ/ώρα. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Τώρα, έρχεται και η Audi να ισχυριστεί το ίδιο όπου στην περίπτωση του R8 LMX τα στοιχεία λέιζερ είναι στάνταρ -και όχι προαιρετικά όπως στο BMW- αλλά λειτουργούν μόνο για την μεγάλη «σκάλα» με τις τέσσερις φωτοδιόδους να εκπέμπουν φυσικό φως 5.500 Kelvin και να ενεργοποιούνται πάνω από τα 60 χλμ/ώρα.
Τελικά, ποιο μοντέλο έχει την πρωτιά; Έχει σημασία κάτι τέτοιο;
Προφανώς και όχι, για αυτό περνάμε κατευθείαν στο LMX, μια ειδική έκδοση που θα περιοριστεί σε 99 μονάδες μιας και το Audi R8 οδεύει προς την αντικατάστασή του.
Έτσι, το R8 LMX είναι το ισχυρότερο σαν έκδοση όπου ο V10 των 5,2 λίτρων αποδίδει 570 άλογα -περίπου 30 περισσότερα από την V10 plus- με το 0-100 να πετυχαίνεται σε 3,2 δλ. και την τελική να φτάνει τα 320 χλμ/ώρα. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών