Οι δύο εταιρίες μελετούν την μείωση του κόστους των υβριδικών συστημάτων μέσω της μείωσης της τάσης λειτουργίας από τα 400V στα 48V.
Η Schaeffler επικεντρώνεται στην μείωση της τάσης λειτουργίας των υβριδικών συστημάτων η οποία επιφέρει περεταίρω μείωση του κατασκευαστικού κόστους.
Σε συνεργασία και με την Continental, οι δύο εταιρίες εξελίσσουν ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (mild hybrid), που θα λειτουργεί με τάση 48V (από 400V) και θα είναι συμβατό με την χρήση μετασχηματιστή (inverter) με το κλασικό δίκτυο 12V των απλών αυτοκινήτων.
Ήδη υπάρχουν διάφορα project, όπως το πρωτότυπο «Gasoline Technology Car», όπου σε ένα μετασκευασμένο Ford Focus ο ηλεκτροκινητήρας συνδέεται μέσω ιμάντα με τον 1.0 Ecoboost για να τον υποβοηθά κυρίως σε συνθήκες υψηλού φορτίου (π.χ. κατά την επιτάχυνση από τις χαμηλές σ.α.λ.).
Επιπλέον, το υβριδικό σύστημα μπορεί να τροφοδοτεί με ηλεκτρική ενέργεια δευτερεύοντα συστήματα. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σε συνεργασία και με την Continental, οι δύο εταιρίες εξελίσσουν ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (mild hybrid), που θα λειτουργεί με τάση 48V (από 400V) και θα είναι συμβατό με την χρήση μετασχηματιστή (inverter) με το κλασικό δίκτυο 12V των απλών αυτοκινήτων.
Ήδη υπάρχουν διάφορα project, όπως το πρωτότυπο «Gasoline Technology Car», όπου σε ένα μετασκευασμένο Ford Focus ο ηλεκτροκινητήρας συνδέεται μέσω ιμάντα με τον 1.0 Ecoboost για να τον υποβοηθά κυρίως σε συνθήκες υψηλού φορτίου (π.χ. κατά την επιτάχυνση από τις χαμηλές σ.α.λ.).
Επιπλέον, το υβριδικό σύστημα μπορεί να τροφοδοτεί με ηλεκτρική ενέργεια δευτερεύοντα συστήματα. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών