Η βρετανική φίρμα αποφάσισε να τελειώσει μία «μισοτελειωμένη» υπόθεση, την κατασκευή των 18 συνολικά αγωνιστικών E-Type από το 1963…
Για τη ακρίβεια, οι 12 πανάλαφρες lightweight αγωνιστικές E-Type είχαν κατασκευαστεί πριν από περίπου μισό αιώνα, αφήνοντας ως εκκρεμότητα τις 6 τελευταίες (μιας και το πλάνο προέβλεπε συνολικά την κατασκευή 18).
Τις ειδικές αυτές E-Type αποφάσισε να κατασκευάσει η Jaguar χρησιμοποιώντας τόσο τα σχέδια και τη μεθοδολογία παραγωγής της δεκαετίας του ’60, όσο και τους αριθμούς πλαισίου που είχε δεσμεύσει τότε και δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ.
Μάλιστα, τα βρετανικά μέσα αναφέρουν πως κάθε μία από τις παλιές-καινούργιες E-Type θα κοστίζει ένα εκατομμύριο στερλίνες, δηλ. περίπου 1,22 εκ. ευρώ!
Εδώ να πούμε πως οι Lightweight E-Type (η πλήρης ονομασία τους ήταν Special GT E-Type Cars) διέθεταν κι έναν ιδιαίτερο 6κύλινδρο σε σειρά αλουμινένιο κινητήρα με χωρητικότητα 3,8 λίτρα που συνεργαζόταν με τεσσάρι κιβώτιο. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Τις ειδικές αυτές E-Type αποφάσισε να κατασκευάσει η Jaguar χρησιμοποιώντας τόσο τα σχέδια και τη μεθοδολογία παραγωγής της δεκαετίας του ’60, όσο και τους αριθμούς πλαισίου που είχε δεσμεύσει τότε και δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ.
Μάλιστα, τα βρετανικά μέσα αναφέρουν πως κάθε μία από τις παλιές-καινούργιες E-Type θα κοστίζει ένα εκατομμύριο στερλίνες, δηλ. περίπου 1,22 εκ. ευρώ!
Εδώ να πούμε πως οι Lightweight E-Type (η πλήρης ονομασία τους ήταν Special GT E-Type Cars) διέθεταν κι έναν ιδιαίτερο 6κύλινδρο σε σειρά αλουμινένιο κινητήρα με χωρητικότητα 3,8 λίτρα που συνεργαζόταν με τεσσάρι κιβώτιο. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών