Όπως ήταν φυσικό η γερμανική εταιρία παρουσίασε και την Estate έκδοση για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω. Τουλάχιστον, από πρακτικής πλευράς…
Στην ελληνική αγορά τα στέϊσον εξακολουθούν να έρχονται σε δεύτερη προτεραιότητα, αν και τα τελευταία χρόνια βλέπουμε όλο και περισσότερα μοντέλα αυτού του τύπου να κυκλοφορούν ανάμεσά μας.
Σε σχέση με το σεντάν αμάξωμα, η C-Class Estate (οι πωλήσεις της οποίας ξεκινούν το φθινόπωρο) φτάνει σε μήκος τα 4,702 μέτρα καθώς είναι μακρύτερη κατά 9,6 εκ. από το προηγούμενο μοντέλο με το μεταξόνιο επίσης μακρύτερο κατά 8 εκ. φτάνοντας τα 2,840 μέτρα.
Όπως σε κάθε στέισον, έτσι και στην περίπτωση της «μακρύτρης» C-Class, η ειδοποιός διαφορά εντοπίζεται από τις μεσαίες κολόνες και πίσω με το πορτμπαγκάζ να προσφέρει από 490 λίτρα έως 1.510 όταν τα πίσω καθίσματα αναδιπλωθούν.
Προαιρετικά, υπάρχει το σύστημα Easy Pack με υποβοήθηση για το άνοιγμα της πόρτας του πορτμπαγκάζ ή το εντελώς αυτόματο Hands-Free με κίνηση του ποδιού κάτω από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σε σχέση με το σεντάν αμάξωμα, η C-Class Estate (οι πωλήσεις της οποίας ξεκινούν το φθινόπωρο) φτάνει σε μήκος τα 4,702 μέτρα καθώς είναι μακρύτερη κατά 9,6 εκ. από το προηγούμενο μοντέλο με το μεταξόνιο επίσης μακρύτερο κατά 8 εκ. φτάνοντας τα 2,840 μέτρα.
Όπως σε κάθε στέισον, έτσι και στην περίπτωση της «μακρύτρης» C-Class, η ειδοποιός διαφορά εντοπίζεται από τις μεσαίες κολόνες και πίσω με το πορτμπαγκάζ να προσφέρει από 490 λίτρα έως 1.510 όταν τα πίσω καθίσματα αναδιπλωθούν.
Προαιρετικά, υπάρχει το σύστημα Easy Pack με υποβοήθηση για το άνοιγμα της πόρτας του πορτμπαγκάζ ή το εντελώς αυτόματο Hands-Free με κίνηση του ποδιού κάτω από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών