Δοκιμάζουμε δύο διαφορετικές όψεις του ίδιου νομίσματος, με την διαφορά να εντοπίζεται κάτω από το καπό. Και εκτός θα λέγαμε…
Εκτός, διότι η νέα Σειρά 4 δεν αποτελεί ένα τρικ του μάρκετινγκ (τουλάχιστον όχι στον βαθμό που νομίζουν αρκετοί) καθώς μπορεί να προσφέρει το κάτι παραπάνω από την συγγενή Σειρά 3 με το «μακρύτερο» τετράθυρο προφίλ.
Πως μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο; Προσπερνώντας στα γρήγορα την επιβλητική εμφάνιση, με τα φαρδύτερα μετατρόχια και το ελαφρώς χαμηλότερο ύψος (σε σχέση με το προηγούμενο «τριάρι» κουπέ), η μηχανολογία έχει ξανά τον πρώτο λόγο από πλευράς set-up.
Προτού φτάσουμε σε αυτό το σημείο, θα ήταν άδικο να μην μιλήσουμε για την χορταστική στο μάτι «τεσσάρα». Αυτό που αντικρύζεις είναι ένα δυναμικό και σφριγηλό αμάξωμα (ειδική στην έκδοση με το πακέτο M, όπως είχε η 428i της δοκιμής μας), ένα από τα ομορφότερα κουπέ που μπορείς να επιλέξεις κύριο χαρακτηριστικό την χαμηλή οδήγηση και τις πόρτες δίχως πλαίσια στα παράθυρα.
Το ευχάριστο με την Σειρά 4, είναι πως αποδεικνύει πως ακόμη και ένα σπορ αυτοκίνητο, δεν χρειάζεται να είναι και στενόχωρο καθώς οι χώροι για τους πίσω επιβάτες και για τις αποσκευές ικανοποιούν με το παραπάνω (το μεταξόνιο είναι 5 εκ. μακρύτερο, μικρότερη είναι η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 1 εκ.). Εις τα ενδότερα, το ταμπλό και η γενικότερη φιλοσοφία είναι ίδια και απαράλλαχτα, όπως τα ξέρουμε από την οικογενειακή Σειρά 3.
Δομικά, ίδιο είναι και το σασί κάτω από το «κούπε-πε» αμάξωμα, αλλά με διαφορετική και πιο «brutal» ρύθμιση, ώστε να αναδεικνύεται το σπορ στοιχείο. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, μην πάει ο νου σας πως εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα hardcore μοντέλο, αλλά με ένα που ικανοποιεί σε μεγαλύτερο βαθμό τις σπορ ορέξεις. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Πως μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο; Προσπερνώντας στα γρήγορα την επιβλητική εμφάνιση, με τα φαρδύτερα μετατρόχια και το ελαφρώς χαμηλότερο ύψος (σε σχέση με το προηγούμενο «τριάρι» κουπέ), η μηχανολογία έχει ξανά τον πρώτο λόγο από πλευράς set-up.
Προτού φτάσουμε σε αυτό το σημείο, θα ήταν άδικο να μην μιλήσουμε για την χορταστική στο μάτι «τεσσάρα». Αυτό που αντικρύζεις είναι ένα δυναμικό και σφριγηλό αμάξωμα (ειδική στην έκδοση με το πακέτο M, όπως είχε η 428i της δοκιμής μας), ένα από τα ομορφότερα κουπέ που μπορείς να επιλέξεις κύριο χαρακτηριστικό την χαμηλή οδήγηση και τις πόρτες δίχως πλαίσια στα παράθυρα.
Το ευχάριστο με την Σειρά 4, είναι πως αποδεικνύει πως ακόμη και ένα σπορ αυτοκίνητο, δεν χρειάζεται να είναι και στενόχωρο καθώς οι χώροι για τους πίσω επιβάτες και για τις αποσκευές ικανοποιούν με το παραπάνω (το μεταξόνιο είναι 5 εκ. μακρύτερο, μικρότερη είναι η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 1 εκ.). Εις τα ενδότερα, το ταμπλό και η γενικότερη φιλοσοφία είναι ίδια και απαράλλαχτα, όπως τα ξέρουμε από την οικογενειακή Σειρά 3.
Δομικά, ίδιο είναι και το σασί κάτω από το «κούπε-πε» αμάξωμα, αλλά με διαφορετική και πιο «brutal» ρύθμιση, ώστε να αναδεικνύεται το σπορ στοιχείο. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, μην πάει ο νου σας πως εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα hardcore μοντέλο, αλλά με ένα που ικανοποιεί σε μεγαλύτερο βαθμό τις σπορ ορέξεις. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών