Βασισμένη στη μικρομεσαία A-Class αλλά με το κεφάλι στραμμένο προς τα SUV της φίρμας, η GLA δίνει την απάντηση σε όσους ψηφίζουν crossover για τις μετακινήσεις τους.
Υπολογίζοντας α) τη σημαντική εμπορική άνοδο της εν λόγω κατηγορίας τα τελευταία χρόνια και β) την τάση της Mercedes-Benz να πειραματίζεται με νέα «σχήματα» οχημάτων, θα μπορούσε να πει κανείς ότι η γερμανική εταιρία άργησε να παρουσιάσει τη GLA.
Ας είναι όμως. Πλέον έχει τον εκπρόσωπο της στα compact SUV/crossover και διεκδικεί με αξιώσεις μία θέση στο άνω άκρο της κατηγορίας.
Στην πράξη, πρόκειται για ένα μοντέλο που βασίζεται στο πάτωμα και χρησιμοποιεί αρκετά κοινά μέρη με την A-Class. Μη βιαστείτε όμως να βγάλετε το συμπέρασμα ότι πρόκειται για παραλλαγή του ίδιου θέματος. Όπως ακριβώς και με τη CLA (που επίσης μοιράζεται πάτωμα και κινητήρες) η GLA προσεγγίζει από μία τελείως διαφορετική γωνία το αγοραστικό κοινό.
Καταρχήν, πρόκειται για ένα αισθητά μεγαλύτερο σε διαστάσεις μοντέλο, με πιο επιθετικό σχεδιασμό και καμπύλες που κάνουν την -αντικειμενικά όμορφη- A-Class να δείχνει μπροστά της σαν φτωχός συγγενής… Αυτό μάλιστα ασχέτως αν την επιλέξει κανείς με κάποιο εξωτερικό πακέτο, όπως το AMG, ή τους θηριώδεις τροχούς 19 ιντσών που φορούσε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας. Περί έξτρα άλλωστε, η Mercedes δεν άφησε ποτέ κανέναν παραπονεμένο, αρκεί να πληρώσει το επιπλέον αντίτιμο. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Ας είναι όμως. Πλέον έχει τον εκπρόσωπο της στα compact SUV/crossover και διεκδικεί με αξιώσεις μία θέση στο άνω άκρο της κατηγορίας.
Στην πράξη, πρόκειται για ένα μοντέλο που βασίζεται στο πάτωμα και χρησιμοποιεί αρκετά κοινά μέρη με την A-Class. Μη βιαστείτε όμως να βγάλετε το συμπέρασμα ότι πρόκειται για παραλλαγή του ίδιου θέματος. Όπως ακριβώς και με τη CLA (που επίσης μοιράζεται πάτωμα και κινητήρες) η GLA προσεγγίζει από μία τελείως διαφορετική γωνία το αγοραστικό κοινό.
Καταρχήν, πρόκειται για ένα αισθητά μεγαλύτερο σε διαστάσεις μοντέλο, με πιο επιθετικό σχεδιασμό και καμπύλες που κάνουν την -αντικειμενικά όμορφη- A-Class να δείχνει μπροστά της σαν φτωχός συγγενής… Αυτό μάλιστα ασχέτως αν την επιλέξει κανείς με κάποιο εξωτερικό πακέτο, όπως το AMG, ή τους θηριώδεις τροχούς 19 ιντσών που φορούσε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας. Περί έξτρα άλλωστε, η Mercedes δεν άφησε ποτέ κανέναν παραπονεμένο, αρκεί να πληρώσει το επιπλέον αντίτιμο. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών