Μπορεί το μοντέλο της δοκιμής μας να ζει στη… σκιά της πετρελαιοκίνητης έκδοσης, όμως είναι ένα αυτοκίνητο ενδεικτικό της εξέλιξης της Suzuki.
Το SX4 με την ιδιαίτερη ονομασία S-Cross είναι ένα αυτοκίνητο που παντρεύει την τετρακίνητη κληρονομιά της Suzuki με την τεχνολογική πρόοδο που δείχνει ότι οι Ιάπωνες δεν έχουν πει ακόμη την τελευταία τους κουβέντα.
Κοιτάξτε τις φωτογραφίες… Αυτό είναι ένα μοντέλο που θυμίζει τα παλιά off-road «σκυλιά» της Suzuki, αλλά ταυτόχρονα διαθέτει και μοντέρνο design. Το ίδιο «μικτή» είναι και η αισθητική στο εσωτερικό, στο οποίο από τη μία πλευρά υπάρχουν αρκετές μοντέρνες λεπτομέρειες κι από την άλλη κάποια «νοσταλγικά» στοιχεία.
Κινούμενοι κυρίως στους δρόμους της Αθήνας, αλλά κι εκτός πόλης, διαπιστώσαμε αυτό που είχαμε υποψιαστεί: ότι ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,6 lt με 120 PS είναι οριακός για ένα αυτοκίνητο 1.245 κιλών. Και δεν είναι τόσο η ισχύς που λείπει από το ιαπωνικό μοτέρ, όσο η ροπή στις χαμηλές στροφές.
Η μέγιστη ροπή στο S-Cross 1.6 είναι μόλις 156 Nm κι αποδίδεται ψηλά, στις 4.400 rpm. Οι επιδόσεις είναι απλά επαρκείς (0-100 km/h σε 12,0 sec. Τελική ταχύτητα 175 km/h), όμως εντός πόλης το S-Cross κινείται αξιοπρεπώς. Σ’ αυτό συμβάλει και το κιβώτιο CVT με πέντε «σχέσεις» (ουσιαστικά, διαβαθμίσεις), που συνεργάζεται σωστά με το μοτέρ και πετυχαίνει πάντα το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα, τόσο εντός όσο κι εκτός δρόμου. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Κοιτάξτε τις φωτογραφίες… Αυτό είναι ένα μοντέλο που θυμίζει τα παλιά off-road «σκυλιά» της Suzuki, αλλά ταυτόχρονα διαθέτει και μοντέρνο design. Το ίδιο «μικτή» είναι και η αισθητική στο εσωτερικό, στο οποίο από τη μία πλευρά υπάρχουν αρκετές μοντέρνες λεπτομέρειες κι από την άλλη κάποια «νοσταλγικά» στοιχεία.
Κινούμενοι κυρίως στους δρόμους της Αθήνας, αλλά κι εκτός πόλης, διαπιστώσαμε αυτό που είχαμε υποψιαστεί: ότι ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,6 lt με 120 PS είναι οριακός για ένα αυτοκίνητο 1.245 κιλών. Και δεν είναι τόσο η ισχύς που λείπει από το ιαπωνικό μοτέρ, όσο η ροπή στις χαμηλές στροφές.
Η μέγιστη ροπή στο S-Cross 1.6 είναι μόλις 156 Nm κι αποδίδεται ψηλά, στις 4.400 rpm. Οι επιδόσεις είναι απλά επαρκείς (0-100 km/h σε 12,0 sec. Τελική ταχύτητα 175 km/h), όμως εντός πόλης το S-Cross κινείται αξιοπρεπώς. Σ’ αυτό συμβάλει και το κιβώτιο CVT με πέντε «σχέσεις» (ουσιαστικά, διαβαθμίσεις), που συνεργάζεται σωστά με το μοτέρ και πετυχαίνει πάντα το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα, τόσο εντός όσο κι εκτός δρόμου. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών