H νέα γενιά θα εξοπλίζεται με ένα νέο διπλοτούρμπινο ντίζελ, ενώ για πρώτη φορά θα δούμε και Passat με υβριδική έκδοση…
Δύο αναμένεται να είναι τα νέα στοιχεία που θα ξεχωρίζουν κάτω από το καπό του νέου Passat. Ο νέος bi-turbo 2λιτρος ντίζελ θα αποδίδει από 120 έως 280 ίππους με κατανάλωση από 5 λτ./100 χλμ. και θα είναι ο ισχυρότερος 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας που έχει κατασκευάσει ποτέ η Volkswagen.
Στον κινητήρα EA288, το σύστημα common rail τελευταίας γενιάς με πίεση έως 2.500 bar θα συνδυάζεται με σειραϊκό σύστημα υπερπλήρωσης με δύο υπερτροφοδότες (έναν μικρότερο για τις χαμηλές στροφές και έναν μεγαλύτερο για τις υψηλές) με overboost στα 3,8 bar.
Το Passat Hybrid θα είναι το τρίτο plug-in υβριδικό της Volkswagen, μετά τα XL1 και Golf GTE. Μάλιστα, η πλατφόρμα θα προέρχεται από το τελευταίο όπου ο 1.4 TSI με 156 ίππους θα υποβοηθάται από έναν παράλληλα τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα δισκοειδούς μορφής με απόδοση 80 kW (109 PS). (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Στον κινητήρα EA288, το σύστημα common rail τελευταίας γενιάς με πίεση έως 2.500 bar θα συνδυάζεται με σειραϊκό σύστημα υπερπλήρωσης με δύο υπερτροφοδότες (έναν μικρότερο για τις χαμηλές στροφές και έναν μεγαλύτερο για τις υψηλές) με overboost στα 3,8 bar.
Το Passat Hybrid θα είναι το τρίτο plug-in υβριδικό της Volkswagen, μετά τα XL1 και Golf GTE. Μάλιστα, η πλατφόρμα θα προέρχεται από το τελευταίο όπου ο 1.4 TSI με 156 ίππους θα υποβοηθάται από έναν παράλληλα τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα δισκοειδούς μορφής με απόδοση 80 kW (109 PS). (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών