Πόσο ευχάριστο, πρακτικό και συμφέρουσα ως επιλογή μπορεί να είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με διπλάσια τιμή από ένα συμβατικό χάτσμπακ;
Για το BMW i3 -το πρώτο ουσιαστικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής που διατίθεται κανονικότατα στην ελληνική αγορά. Όπως και για την ηλεκτροκίνηση και την άποψή μας για την ηλεκτροκίνηση, στην συγκεκριμένη περίπτωση για τα μπαταριοκίνητα (BEV ή Battery Electric Vehicle).
Βλέπετε, η ηλεκτροκίνηση δεν είναι κάτι νέο, εμφανίστηκε σχεδόν ταυτόχρονα με τις ΜΕΚ και ακόμη και σήμερα την συναντάμε στην καθημερινότητά μας (τρόλεϊ, μετρό κ.α.).
Οι τελευταίες είναι εξαρτώμενες περιπτώσεις (μιας και συνδέονται σε δίκτυο), σε αντίθεση με το μοντέλο της δοκιμής μας που βασίζεται σε μία απλή δομικά συνταγή, όπως ένα παιδικό αυτοκίνητο με μπαταρίες και έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος. Βέβαια, στην πράξη τα πράγματα είναι πολύ πιο περίπλοκα για ένα από τα πιο hi-tech αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ, όπως έχουμε γράψει.
Στην τελική όμως αυτό που ενδιαφέρει τον πολύ τον κόσμο είναι το τελικό αποτέλεσμα. Πως κινείται το i3 στον δρόμο; Πόσο πρακτικό είναι στην καθημερινότητα; Είναι όντως τόσο οικονομικό; Προτού απαντήσουμε στα παραπάνω ζητήματα, το σίγουρο είναι πως το i3 με την προχωρημένη αισθητική του δεν περνά σχεδόν από πουθενά απαρατήρητο. Με πολύ κοντούς προβόλους, υπερυψωμένο και αρκετά φαρδύ αμάξωμα, το i3 δεν μοιάζει με κανένα άλλο μοντέλο, τουλάχιστον της BMW.
Και αν δεν γνωρίζεις πως πρόκειται για EV, ίσως η σφραγισμένη γρίλια της εισαγωγής, τα εξαιρετικά στενά ελαστικά (155/70 τα εμπρός, με 19άρες ζάντες για μειωμένη αντίσταση κύλισης και πιο οικονομικό βήμα) και προφανώς η προχωρημένη αισθητική να σε βάζουν σε υποψίες πως πρόκειται για ένα όχημα μηδενικών ρύπων. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankignews.gr
Βλέπετε, η ηλεκτροκίνηση δεν είναι κάτι νέο, εμφανίστηκε σχεδόν ταυτόχρονα με τις ΜΕΚ και ακόμη και σήμερα την συναντάμε στην καθημερινότητά μας (τρόλεϊ, μετρό κ.α.).
Οι τελευταίες είναι εξαρτώμενες περιπτώσεις (μιας και συνδέονται σε δίκτυο), σε αντίθεση με το μοντέλο της δοκιμής μας που βασίζεται σε μία απλή δομικά συνταγή, όπως ένα παιδικό αυτοκίνητο με μπαταρίες και έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος. Βέβαια, στην πράξη τα πράγματα είναι πολύ πιο περίπλοκα για ένα από τα πιο hi-tech αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ, όπως έχουμε γράψει.
Στην τελική όμως αυτό που ενδιαφέρει τον πολύ τον κόσμο είναι το τελικό αποτέλεσμα. Πως κινείται το i3 στον δρόμο; Πόσο πρακτικό είναι στην καθημερινότητα; Είναι όντως τόσο οικονομικό; Προτού απαντήσουμε στα παραπάνω ζητήματα, το σίγουρο είναι πως το i3 με την προχωρημένη αισθητική του δεν περνά σχεδόν από πουθενά απαρατήρητο. Με πολύ κοντούς προβόλους, υπερυψωμένο και αρκετά φαρδύ αμάξωμα, το i3 δεν μοιάζει με κανένα άλλο μοντέλο, τουλάχιστον της BMW.
Και αν δεν γνωρίζεις πως πρόκειται για EV, ίσως η σφραγισμένη γρίλια της εισαγωγής, τα εξαιρετικά στενά ελαστικά (155/70 τα εμπρός, με 19άρες ζάντες για μειωμένη αντίσταση κύλισης και πιο οικονομικό βήμα) και προφανώς η προχωρημένη αισθητική να σε βάζουν σε υποψίες πως πρόκειται για ένα όχημα μηδενικών ρύπων. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankignews.gr
Σχόλια αναγνωστών