Δίχως να αποκλίνει από την εξέλιξη των ειδών, η W205 είναι ένα καλύτερο αυτοκίνητο σε κάθε σημείο από το προηγούμενο. Όσο και αν αυτό ακούγεται υπερβολικό…
Ελκυστική η νέα A-Class, γοητευτική η CLA, πληθωρική η GLA, αλλά όπως και να το κάνουμε η πορεία της Mercedes-Benz τις τελευταίες τρεις δεκαετίες (η γενιά W201 κυκλοφόρησε το 1982) συμβαδίζει κυρίως με την C-Class και λιγότερο με τις μεγαλύτερες λιμουζίνες της.
Οι λόγοι είναι απλοί: αν ρωτήσετε τους ειδικούς στην Στουτγάρδη θα σας πουν πως αυτό είναι το πιο εμπορικό προϊόν τους, αν ρωτήσετε κάποιον από τους ιδιοκτήτες θα σας πει πως είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή. Τουλάχιστον στις πισωκίνητες πλατφόρμες, με τη νέα C-Class να έχει χτιστεί πάνω σε ένα νέο υβριδικό πλαίσιο, για το οποίο είχαμε γράψει αναλυτικό άρθρο μετά την επίσκεψή μας στην έδρα της Mercedes.
Ένα πλαίσιο που φιλοξενεί αναθεωρημένης σχεδίασης εμπρός ανάρτηση, με γόνατα που βασίζονται σε τέσσερις συνδέσμους και πολλαπλούς στον πίσω άξονα. Το αποτέλεσμα γίνεται αντιληπτό σχεδόν άμεσα, καθώς η νέα C-Class είναι αισθητά πιο ευέλικτη και οικονομική στην κίνησή της από το μοντέλο που αντικαθιστά.
Εννοείται πως διατηρεί το αρχοντικό της πάτημα, ενώ η απόσβεση της ανάρτησης φιλτράρει με ένα πιο γλυκό τρόπο τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος για υπεράνετες μετακινήσεις.
Εκεί, όμως που φαίνεται η διαφορά είναι στις στροφές και η ανάβαση/κατάβαση της Πεντέλης ήταν ότι έπρεπε για να διαπιστώσουμε πόσο πιο δεμένο – για τα «comfort» δεδομένα της Mercedes- είναι το σασί της νέας γενιάς. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Οι λόγοι είναι απλοί: αν ρωτήσετε τους ειδικούς στην Στουτγάρδη θα σας πουν πως αυτό είναι το πιο εμπορικό προϊόν τους, αν ρωτήσετε κάποιον από τους ιδιοκτήτες θα σας πει πως είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή. Τουλάχιστον στις πισωκίνητες πλατφόρμες, με τη νέα C-Class να έχει χτιστεί πάνω σε ένα νέο υβριδικό πλαίσιο, για το οποίο είχαμε γράψει αναλυτικό άρθρο μετά την επίσκεψή μας στην έδρα της Mercedes.
Ένα πλαίσιο που φιλοξενεί αναθεωρημένης σχεδίασης εμπρός ανάρτηση, με γόνατα που βασίζονται σε τέσσερις συνδέσμους και πολλαπλούς στον πίσω άξονα. Το αποτέλεσμα γίνεται αντιληπτό σχεδόν άμεσα, καθώς η νέα C-Class είναι αισθητά πιο ευέλικτη και οικονομική στην κίνησή της από το μοντέλο που αντικαθιστά.
Εννοείται πως διατηρεί το αρχοντικό της πάτημα, ενώ η απόσβεση της ανάρτησης φιλτράρει με ένα πιο γλυκό τρόπο τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος για υπεράνετες μετακινήσεις.
Εκεί, όμως που φαίνεται η διαφορά είναι στις στροφές και η ανάβαση/κατάβαση της Πεντέλης ήταν ότι έπρεπε για να διαπιστώσουμε πόσο πιο δεμένο – για τα «comfort» δεδομένα της Mercedes- είναι το σασί της νέας γενιάς. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών