Το XV είναι το μικρότερο crossover στην γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας προσφέροντας μία καλή εναλλακτική για όσους αναζητούν κάτι διαφορετικό…
Επειδή υπάρχουν crossover και …crossover το XV της Subaru δεν είναι από εκείνα με ελαφρώς υπερυψωμένη εμφάνιση και μερικά πλαστικά προστατευτικά που περιβάλλουν το αμάξωμα.
Είναι ένα γνήσιο τετρακίνητο με μεγάλη απόσταση από το έδαφος (22 εκ.) για απροβλημάτιστες βόλτες μακριά από την άσφαλτο. Σε συνδυασμό με την ανάρτηση που βάζει τα γυαλιά σε πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα και με το κατάλληλο λαστιχάκι, το Subaru XV είναι εντυπωσιακά καλό στις εκτός δρόμου διαδρομές με πολύ καλά επίπεδα άνεσης.
Η ανάρτηση δεν κοπανάει, το τιμόνι έχει καλή ακρίβεια και οι καλοί πρόβολοι επιτρέπουν καλές γωνίες για εκτός δρόμου. Το XV πραγματικά εντυπωσιάζει στα κακής ποιότητας ανάγλυφα καθώς περνά με μονομπλόκ τρόπο πάνω από αυτά και δίχως να ακούγεται ο παραμικρός τριγμός. Στην άσφαλτο το XV εξακολουθεί να διακρίνεται από την πειθαρχημένη οδική του συμπεριφορά με καλή ποιότητα κύλισης και λογικές κλίσεις στις στροφές.
Το μοντέλο της δοκιμής μας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT που χρησιμοποιεί καδένα για την αυξομείωση ανάμεσα στις δύο τροχαλίες. Πρόκειται για το κιβώτιο Lineartronic το οποίο αποτελεί ότι καλύτερα στα τύπου CVT (έστω και αν δεν είμαστε φανατικοί αυτής της μετάδοσης). (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Είναι ένα γνήσιο τετρακίνητο με μεγάλη απόσταση από το έδαφος (22 εκ.) για απροβλημάτιστες βόλτες μακριά από την άσφαλτο. Σε συνδυασμό με την ανάρτηση που βάζει τα γυαλιά σε πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα και με το κατάλληλο λαστιχάκι, το Subaru XV είναι εντυπωσιακά καλό στις εκτός δρόμου διαδρομές με πολύ καλά επίπεδα άνεσης.
Η ανάρτηση δεν κοπανάει, το τιμόνι έχει καλή ακρίβεια και οι καλοί πρόβολοι επιτρέπουν καλές γωνίες για εκτός δρόμου. Το XV πραγματικά εντυπωσιάζει στα κακής ποιότητας ανάγλυφα καθώς περνά με μονομπλόκ τρόπο πάνω από αυτά και δίχως να ακούγεται ο παραμικρός τριγμός. Στην άσφαλτο το XV εξακολουθεί να διακρίνεται από την πειθαρχημένη οδική του συμπεριφορά με καλή ποιότητα κύλισης και λογικές κλίσεις στις στροφές.
Το μοντέλο της δοκιμής μας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT που χρησιμοποιεί καδένα για την αυξομείωση ανάμεσα στις δύο τροχαλίες. Πρόκειται για το κιβώτιο Lineartronic το οποίο αποτελεί ότι καλύτερα στα τύπου CVT (έστω και αν δεν είμαστε φανατικοί αυτής της μετάδοσης). (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών