Ένα σουηδικό αυτοκίνητο με κινητήρα 2,0 lt, τετρακίνηση, macho off-road εμφάνιση, εξοπλισμένο με μερικά από τα πιο προηγμένα συστήματα ασφάλειας στον κόσμο.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι να δείξει ένα σύγχρονο αυτοκίνητο τον «premium» χαρακτήρα του. Η περίπτωση του V40 Cross Country είναι μοναδική επειδή συνδυάζει τη σουηδική κομψή αντίληψη στο design (με έμφαση στα φυσικά υλικά και την ποιότητα κατασκευής και φινιρίσματος) και την… χοντροκομμένη αισθητική ενός crossover.
Διαφέρει εμφανώς από το απλό V40 χάρη στους σκουρόχρωμους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τη διαφορετική μάσκα, τα εμπρός φώτα ημέρας, τις ποδιές αλουμινίου, τα πλαϊνά σκουρόχρωμα πλαστικά, τις ράγες οροφής και φυσικά το λογότυπο «Cross Country» στο πίσω μέρος.
Επίσης, είναι 4 cm ψηλότερο από το αδελφάκι του. Αν και πιο «πρησμένο», διατηρεί τη λεπτότητα και την κομψή αισθητική που έχουν όλα τα αυτοκίνητα της Volvo. Στο εσωτερικό η αίσθηση πολυτέλειας είναι κάτι που… το βλέπεις, το μυρίζεις, το αισθάνεσαι. Οι χώροι υπερκαλύπτουν τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας (τα 335 lt για τις αποσκευές πάντως δεν εντυπωσιάζουν) και η εργονομία βρίσκεται στα γνώριμα επίπεδα της σουηδικής εταιρίας.
Η έκδοση που οδηγήσαμε θεωρητικά δεν έχει λόγο ύπαρξης στη χώρα μας… Την απόδοση των 180 PS μπορείτε να την βρείτε και στην έκδοση Τ4 των 1.600 cc (το μοντέλο της δοκιμής μας έχει δίλιτρο μοτέρ). Αν όμως ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά, θα παρατηρήσετε ότι η δίλιτρη έκδοση έχει μεγαλύτερη ροπή (300 Nm, έναντι 240 Nm) και κυρίως συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης (δεν υπάρχει αυτή η επιλογή στο Τ4 των 1,6 lt) Το όφελος στις επιδόσεις από στάση δεν είναι μεγάλο. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Διαφέρει εμφανώς από το απλό V40 χάρη στους σκουρόχρωμους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τη διαφορετική μάσκα, τα εμπρός φώτα ημέρας, τις ποδιές αλουμινίου, τα πλαϊνά σκουρόχρωμα πλαστικά, τις ράγες οροφής και φυσικά το λογότυπο «Cross Country» στο πίσω μέρος.
Επίσης, είναι 4 cm ψηλότερο από το αδελφάκι του. Αν και πιο «πρησμένο», διατηρεί τη λεπτότητα και την κομψή αισθητική που έχουν όλα τα αυτοκίνητα της Volvo. Στο εσωτερικό η αίσθηση πολυτέλειας είναι κάτι που… το βλέπεις, το μυρίζεις, το αισθάνεσαι. Οι χώροι υπερκαλύπτουν τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας (τα 335 lt για τις αποσκευές πάντως δεν εντυπωσιάζουν) και η εργονομία βρίσκεται στα γνώριμα επίπεδα της σουηδικής εταιρίας.
Η έκδοση που οδηγήσαμε θεωρητικά δεν έχει λόγο ύπαρξης στη χώρα μας… Την απόδοση των 180 PS μπορείτε να την βρείτε και στην έκδοση Τ4 των 1.600 cc (το μοντέλο της δοκιμής μας έχει δίλιτρο μοτέρ). Αν όμως ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά, θα παρατηρήσετε ότι η δίλιτρη έκδοση έχει μεγαλύτερη ροπή (300 Nm, έναντι 240 Nm) και κυρίως συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης (δεν υπάρχει αυτή η επιλογή στο Τ4 των 1,6 lt) Το όφελος στις επιδόσεις από στάση δεν είναι μεγάλο. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών