H ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε την διάθεση του πρώτου μοντέλου της που εναλλακτικά καταναλώνει φυσικό αέριο…
H αεριοκίνηση και οι επιλογές στα μοντέλα CNG διευρύνονται με την έλευση του Audi A3 g-tron που συνδυάζει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπής ρύπων. Η ειδοποιός διαφορά κρύβεται κάτω από το καπό όπου υπάρχει κινητήρας 1.4 TSI με ισχύ 110 ίππους/4.800-6.000 σ.α.λ. και ροπή 200 Nm/1.50-3.500 σ.α.λ. Το μοτέρ λειτουργεί με αμόλυβδη βενζίνη αντλώντας καύσιμο από το ρεζερβουάρ των 50 λίτρων, ενώ εναλλακτικά καταναλώνει φυσικό αέριο που βρίσκεται αποθηκευμένο σε δύο δεξαμενές στο πίσω μέρος με συνολική χωρητικότητα 14,4 κιλά.
Πρόκειται για δύο επιπρόσθετα δοχεία υψηλής πίεσης με εξαιρετικά ελαφριά κατασκευή (αποτελείται από συνθετικά υλικά CFRP-GRP matrix) με αποτέλεσμα να ζυγίζει 16 κιλά το καθένα και να είναι 27 κιλά ελαφρύτερα σε σχέση με τα συμβατικά ρεζερβουάρ). Οι δεξαμενές του CNG βρίσκονται στον χώρο εφεδρικού τροχού (η ρεζέρβα έχει αντικατασταθεί από κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού) ενώ ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 380lt. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Πρόκειται για δύο επιπρόσθετα δοχεία υψηλής πίεσης με εξαιρετικά ελαφριά κατασκευή (αποτελείται από συνθετικά υλικά CFRP-GRP matrix) με αποτέλεσμα να ζυγίζει 16 κιλά το καθένα και να είναι 27 κιλά ελαφρύτερα σε σχέση με τα συμβατικά ρεζερβουάρ). Οι δεξαμενές του CNG βρίσκονται στον χώρο εφεδρικού τροχού (η ρεζέρβα έχει αντικατασταθεί από κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού) ενώ ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 380lt. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών